• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

قیمت توکن دسنترالند (MANA) رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد

  • کد خبر : 199603
  • 20 اسفند 1399 - 13:00
قیمت توکن دسنترالند (MANA) رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد

پس از اعلام خبر تأسیس یک تفریح‌گاه در دسنترالند از سوی شرکت آتاری، قیمت توکن دسنترالند (MANA) با جهشی گسترده همراه شد و رکورد تاریخی خود را شکست.
به گزارش کوین تلگراف، ارزش توکن دسنترالند (MANA) در ..

  • پس از اعلام خبر تأسیس یک تفریح‌گاه در دسنترالند از سوی شرکت آتاری، قیمت توکن دسنترالند (MANA) با جهشی گسترده همراه شد و رکورد تاریخی خود را شکست.

    به گزارش کوین تلگراف، ارزش توکن دسنترالند (MANA) در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرد. این افزایش قیمت در پی انتشار اخباری بود مبنی بر اینکه شرکت آتاری یک تفریح‌گاه بازی را درون پلتفرم مجازی دسنترالند ایجاد کرده است.

    همکاری شرکت آتاری و دسنترال گیمز به راه‌اندازی تفریح‌گاه در دسنترالند منجر خواهد شد. این خبر در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) اعلام شد. گفتنی است تفریح‌گاه آتاری در ماه مه (اردیبهشت) افتتاح خواهد شد. انتظار می‌رود این تفریح‌گاه دارای ویژگی‌هایی مبتنی بر بازی‌های کلاسیک شرکت آتاری باشد. برای بازی در این تفریح‌گاه می‌توان از توکن‌های MANA، استیبل کوین دای (DAI)، توکن DG متعلق به دسنترال گیمز یا توکن متعلق به شرکت آتاری (ATRI) استفاده کرد.

    دسنترال گیمز یک اکوسیستم جامعه‌محور درون دسنترالند است که کاربرانش با کمک سازمان خودگردان غیرمتمرکز در DG DAO آن را اداره می‌کنند. ۸۸ درصد از سود تقسیم شده به‌طور مستقیم در اختیار DG DAO قرار می‌گیرد.

    دسنترالند یک قلمرو مجازی است که در اتریوم ساخته شده و شامل ۹۰ هزار قطعه زمین است که هر کدام ۱۶ متر مربع مساحت دارد. کاربران می‌توانند طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها و ساختارها نظیر بازی‌ها، بازارها و فروشگاه‌ها را برای فروش محصولات دیجیتال و فیزیکی در پلتفرم دسنترالند ایجاد کنند.

    تفریح‌گاه آتاری در ۲۰ قطعه زمین مجازی در بخش تفریح‌گاه‌های دسنترالند وگاس سیتی (Decentraland’s Vegas City) ایجاد می‌شود. شرکت آتاری از سال ۱۹۷۰ (۱۳۴۹) پیشگام بازی‌های ویدیویی کلاسیک بود. اگرچه این تفریح‌گاه عمدتاً بر روی بازی‌های مبتنی بر شانس متمرکز است، اما حداقل یک پیشنهاد از آتاری مبتنی بر مهارت بازیکن خواهد بود.

    ظرف ۲۴ ساعت پس از اعلام این خبر، ارزش این توکن‌ها با افزایش دورقمی همراه شد و اوج‌های تاریخی جدیدی ثبت کرد.

    توکن MANA متعلق به دسنترالند در یک روز افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرد و از قیمت ۰٫۴۴۷۰۵۱ دلار به ۰٫۵۸۷۲۶۶ دلار رسید. توکن MANA که در ماه فوریه (بهمن) از اوج تاریخی خود در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) عبور کرد با افزایش قیمت روز سه‌شنبه بار دیگر اوج پیشین خود را شکست.

    توکن DG متعلق به دسنترال گیمز پس از یک روند صعودی ۲۱ درصدی که قیمت این توکن را از ۲۳۳٫۵۱ دلار به ۲۸۹٫۶۹ دلار رساند، روز سه‌شنبه به اوج تاریخی جدیدی رسید. گفتنی است معاملات توکن DG از ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر۹۹) در صرافی‌ها آغاز شده است.

    در همین حال ارزش توکن ATRI شرکت آتاری جهش قیمتی ۸۵ درصدی را تجربه کرد و از ۰٫۱۹۸۹۹ به ۰٫۳۶۹۷۶ رسید و اوج تاریخی جدیدی را ثبت کرد و از اوج تاریخی قبلی خود که پس از آغاز معاملاتش در نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان) به ثبت رسیده بود، عبور کرد. در زمان انتشار این خبر، قیمت توکن ATRI به محدوده قیمتی ۰٫۲۷۲ دلاری عقب‌نشینی کرده است و رشد ۳۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته را متوقف کرده است.

    انتظار می‌رود که افتتاح تفریح‌گاه آتاری با برگزاری مراسمی به‌صورت رسمی اعلام شود. کاربران این شانس را دارند تا جوایز مختلفی شامل توکن‌های غیرمثلی و یک سهم از توکن‌های DG و ATRI برنده شوند.

    قیمت توکن دسنترالند (MANA) رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ارز دیجیتال آتاری ماه آینده عرضه می‌شود
    • جرارد پیکه، ستاره بارسلونا، در یک بازی مبتنی بر اتریوم سرمایه‌گذاری کرد
    • یک طرح گرافیکی به‌صورت توکن با قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار به فروش رفت
    • رکوردشکنی تاریخی قیمت اولترا (Ultra) به‌دلیل رونق حوزه NFT
    • ارز Keep3r، توکن جدید بنیان‌گذار یرن فایننس، در چند ساعت ۲,۰۰۰ درصد رشد کرد!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=199603

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم