• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

قیمت بروز انواع تیرآهن لانه زنبوری، IPE و هاش در آهن118

  • کد خبر : 307211
  • 30 مهر 1401 - 21:02
قیمت بروز انواع تیرآهن لانه زنبوری، IPE و هاش در آهن118

فهرست محتوا تیرآهن یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی است. از این محصول در پروژه‌ها ساختمانی و صنعتی به طور گسترده استفاده می‌شود. با کمک تیرآهن سازه توانایی تنش‌های حاصل از نیروهای وارده را تحمل می‌کند. تیرآهن در انواع مختلفی تولید می‌شود. انواع تیرآهن‌های رایج در صنعت ساختمان‌سازی شامل تیرآهن IPE، لانه زنبوری و […]

فهرست محتوا

  • تیرآهن یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی است. از این محصول در پروژه‌ها ساختمانی و صنعتی به طور گسترده استفاده می‌شود. با کمک تیرآهن سازه توانایی تنش‌های حاصل از نیروهای وارده را تحمل می‌کند. تیرآهن در انواع مختلفی تولید می‌شود. انواع تیرآهن‌های رایج در صنعت ساختمان‌سازی شامل تیرآهن IPE، لانه زنبوری و تیرآهن H یا هاش است. به منظور خرید و فروش انواع تیرآهن و اطلاع از قیمت می‌بایست با سایر مشخصات این مقطع فولادی آشنا شوید.

    تیرآهن‌ها که نوعی پروفیل هستند، به شکل I  و H تولید می‌شوند. بدون این پروفیل‌ها ساختمان‌های اسکلت فلزی وجود خارجی ندارند. در واقع وظیفه این مقطع فولادی تحمل بار وارد شده به ساختمان است. اجزا تشکیل دهنده این محصول شامل جان و بال است. جان تیرآهن بخش اصلی و میانی تیرآهن است. بخش بال شامل لبه‌ها و کناره‌های آن است. انواع تیرآهن در سایز‌های مختلف تولید می‌شود. سایز 12، 14، 16، 18، 20، 22، 24، 27 و 30 انواع سایزهای تولیدی است. در ادامه در مورد قیمت و مشخصات انواع تیرآهن بیشتر صحبت می‌کنیم.

    قیمت تیرآهن لانه زنبوری

    یکی از انواع تیرآهن‌های موجود در بازار، تیرآهن لانه زنبوری است. در این تیرآهن، دو تیر طوری به یکدیگر متصل شده اند که سبب ایجاد حفره‌های توخالی و پنج ضلعی شده است. از آن جایی که شکل ظاهری آن‌ها به صورت لانه زنبور است، از این رو به آن تیرآهن لانه زنبوری گفته می‌شود. از آن جایی که قیمت‌ها به طور دائم در حال نوسان هستند، بنابراین نمی‌توان قیمت تیرآهن لانه زنبوری را به طور دقیق بیان کرد.

    از طرفی میزان تقاضا برای خرید این تیرآهن بسیار مهم است. در طی روزهای مختلف ممکن است شاهد افزایش یا کاهش قیمت این محصول باشیم. بنابراین تعیین قیمت ثابت امری شدنی نیست. در قیمت تیرآهن لانه زنبوری عوامل مختلفی دخیل هستند. از جمله مهم ترین آن‌ها می‌توان به هزینه حمل و نقل، کارخانه تولیدکننده، محل بارگیری، قیمت آهن در بازار جهانی، قیمت ارز و… اشاره کرد. به همین دلیل لازم است قیمت تیرآهن لانه زنبوری به صورت لحظه‌ای از مرجعی معتبر استعلام شود. به منظور اطلاع از قیمت این تیرآهن به سایت آهن118 مراجعه کنید.

    قیمت تیرآهن IPE

    قیمت بروز انواع تیرآهن لانه زنبوری، IPE و هاش در آهن118

    در میان انواع تیرآهن، تیرآهن IPE به عنوان محصول نیم پهن شناخته می‌شود. تولید این محصول بر اساس استاندارد اروپا است. از آن جایی که شکل ظاهری این تیرآهن به شکل حروف I انگلیسی است، بنابراین به این محصول تیرآهن IPE گفته می‌شود. اندازه بال‌های این محصول مساوی است. ثابت بودن ضخامت بال و جان در تمام طول تیرآهن از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است. از آن جایی که تیرآهن‌ها المان اصلی در ساخت انواع اسکلت فلزی و سازه‌ها هستند، بنابراین قیمت تیرآهن در قیمت مسکن نیز تاثیرگذار است. قیمت تیرآهن IPE مانند انواع محصولات فولادی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. از جمله اصلی‌ترین فاکتورها در خصوص قیمت تیرآهن IPE قیمت آهن در بازار جهانی است. از این رو قیمت این محصول به صورت روزانه و لحظه‌ای می‌بایست در هنگام خرید استعلام شود. از دیگر موارد تاثیرگذار در این موضوع شرایط اقتصادی و سیاسی، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و… است.

    با توجه به موارد گفته شده و نوسانات قیمت، می‌بایست از منابع معتبر استعلام قیمت کنید. آهن 118 مرکز فروش انواع آهن آلات، انواع میلگرد، انواع لوله، لوله مانیسمان، لوله داربستی، لوله صنعتی و… به عنوان مرجعی معتبر برای استعلام قیمت انواع تیرآهن است. از این رو در خصوص استعلام قیمت می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

    قیمت تیرآهن هاش یا H

    قیمت بروز انواع تیرآهن لانه زنبوری، IPE و هاش در آهن118

    شکل ظاهری این تیرآهن شبیه به حرف H است. از این رو به این تیرآهن H یا هاش گفته می‌شود. نام دیگر این تیرآهن بال پهن است. بال‌های این تیرآهن نسبت به تیرآهن‌های دیگر پهن‌تر است. استفاده از این محصول در مقایسه با دو نوع قبلی در صنعت ساختمان‌سازی رواج بیشتری دارد. تفاوت تیرآهن H با تیرآهن I  در زمان ساختمان‌سازی بسیار مهم است. این محصول با روش نورد تولید می‌شود. اندازه بخش بال با ارتفاع آن برابر است. بنابراین این مسئله در افزایش استحکام تاثیر بسیار زیادی دارد.

    قیمت تیرآهن هاش یا H همانند انواع تیرآهن و محصولات فولادی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت دقیق را به آسانی تخمین زد. بنابراین در صورتی که قصد خرید تیرآهن هاش را دارید، بهتر است به صورت لحظه‌ای استعلام قیمت کنید. در قیمت این تیرآهن از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار قیمت پایه آهن است. بر اساس قیمت آهن در بازار جهانی، قیمت تیرآهن هاش افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. از طرفی سایز تیرآهن نیز در برآورد قیمت بسیار مهم است. کیفیت و استحکام آهن، شرکت تولیدکننده، میزان تقاضا و… از دیگر عوامل موثر هستند. به منظور استعلام دقیق قیمت تیرآهن H با آهن 118 در ارتباط باشید.

    خرید انواع تیرآهن در آهن 118

    آهن118 مرکزی معتبر برای خرید و فروش انواع محصولات آهن است. به منظور خرید انواع ورق گالوانیزه و ورق روغنی، انواع نبشی، ناودانی، سپری و سایر محصولات با ما از طریق وب سایت www.ahan118.com و یا تماس با شماره 02154473 در ارتباط باشید. کارشناسان آهن118 اطلاعات کافی از قیمت و خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

    برچسب ها : تیرآهن,تیرآهن هاش,تیرآهن ipe,قیمت تیرآهن,قیمت تیرآهن هاش,قیمت تیرآهن ipe,تیرآهن لانه زنبوری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307211

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم