• امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
0

قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد

  • کد خبر : 346406
  • 02 تیر 1403 - 12:30
قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد

قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز هفته با نوسان محدود ۵۰ تا ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اسکناس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته، تغییر قیمت ندارد. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات دوخته شده […]

  • قیمت ارز امروز ۲ تیر ۱۴۰۳ / مسیر قیمت دلار تا پایان هفته مشخص شد

    قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز هفته با نوسان محدود ۵۰ تا ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اسکناس نسبت به آخرین معامله هفته گذشته، تغییر قیمت ندارد. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات دوخته شده و وزنه مبادلات در بازار ارز در تعادل قرار دارد.

    تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار در هفته پایانی خرداد، رشد بازدهی محدودی داشت و امروز نیز این اسکناس در محدوده قیمتی هفته گذشته و در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است. این در حالی است که در هفته گذشته، اسکناس و حواله دلار افزایش‌های پلکانی را ثبت کرده بود. امروز نیز اسکناس دلار در مرکز مبادله با رشد ۱۰۰ تومانی به کانال ۴۶ هزار تومانی صعود کرد و حواله دلار نیز با کانال ۴۳ هزار تومانی فقط ۵۰ تومان فاصله دارد.

    Screenshot 2024-06-22 at 12.23.34 PM

    برخی از فعالان بازار ارز، فریز قیمت دلار دولتی را نشانه هدف‌گذاری سیاستگذار برای نزدیکی قیمت در دو بازار دولتی و آزاد می‌دانند. معامله‌گران معتقدند با وجود تعطیلی روز سه‌شنبه و بازار هرات، این هفته نیز بازار ارز همانند هفته گذشته روزهای نسبتا آرامی خواهد داشت.

    درهم در فریز دلار گران شد

    گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۱۸۰ تومانی ایستاده و نسبت به آخرین معامله هفته گذشته ۱۰۰ تومان رشد کرده است. قیمت تتر با رشد ۱۰۰ تومانی از قیمت دلار جلو افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است.

    پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۹۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۵۲۰ تومانی ایستاده است.

    مطالعه بیشتر: بازدهی بازارها در هفته چهارم خرداد ۱۴۰۳ / سکه با بازدهی منفی از چتر حمایت دلار خارج شد

    گفتنی است اسکناس دلار روز شنبه با رقم ۴۶ هزار و یک تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۹۵۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۰۰ تومانی داشت.

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=346406

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم