• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

قیمت اجاره ویلا در توریستی‌ترین مناطق ایران

  • کد خبر : 264334
  • 03 آذر 1400 - 10:04
قیمت اجاره ویلا در توریستی‌ترین مناطق ایران

فهرست محتوا توریست به فردی گفته می‌شود که به قصد تفریح و بازدید به شهری سفر می‌کند. نزدیک به نیم قرن است که صنعتی به نام صنعت توریسم به دنیا معرفی ‌شده است. ایران، کشوری چهار فصل و زیبا است. شما مناطق توریستی و گردشگری زیادی را در این کشور به راحتی می‌توانید انتخاب کنید. […]

فهرست محتوا

  • توریست به فردی گفته می‌شود که به قصد تفریح و بازدید به شهری سفر می‌کند. نزدیک به نیم قرن است که صنعتی به نام صنعت توریسم به دنیا معرفی ‌شده است.

    ایران، کشوری چهار فصل و زیبا است. شما مناطق توریستی و گردشگری زیادی را در این کشور به راحتی می‌توانید انتخاب کنید. اگر یک فصل مانند پاییز به شمال ایران سفر کنید با مناطق پوشیده از برف روبه‌رو خواهید شد اما همین فصل را اگر به جنوب ایران بروید با آب و هوای تابستانی و معتدلی را به چشم خواهید دید.

     

    قشم؛ بزرگ‌ترین جزیره ایران

    جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره در خلیج فارس و ایران است. این جزیره سال‌هاست به یک منطقه توریستی تبدیل شده است. شاید بتوان توریستی‌ترین نقطه در ایران را جزیره زیبای قشم نامید.

    این منطقه توریستی صدها جاذبه گردشگری را در خود جای داده است. با رشد و رونق گردشگری در قشم اقامتگاه‌های زیادی در این جزیره برپا شده است. ویلا نوعی اقامتگاه است. این اقامتگاه انواع مختلفی دارد. در جزیره قشم که یک منطقه گردشگرپذیر است ویلاهایی در مدل‌های مختلف و متنوع پیدا خواهد شد.

    برای اجاره این اقامتگاه‌ها کافیست به سایت جاباما وارد شوید. این سایت یک مرجع و منبع خوب برای انتخاب ویلا است. ویلاهای سامانه جاباما در جزیره قشم هر نوع سطح درآمدی را پوشش می‌دهد. شما با هر نوع بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک ویلا و اقامتگاه خوب و مناسب برای خود پیدا کنید.

    سلیقه شما در انتخاب ویلا و اقامتگاه تاثیر مستقیم دارد. یکی ویلایی را برای اقامت انتخاب خواهد کرد که استخر، سونا، جکوزی و امکانات مجلل دیگری را داشته باشد. این انتخاب با وجود جاباما برای گردشگران انجام خواهد شد. مقابل این سلیقه در انتخاب ویلا کسانی نیز هستند که از اقامتگاه انتظار اشرافی‌گری و تجملات را ندارند. این ویلاها ساده‌تر و به مراتب کم هزینه‌تر خواهند بود.

    قبل از سفر به جزیره زیبای قشم سری به سامانه جاباما مرجع انواع اقامتگاه ایران بزنید دست خالی نخواهید ماند. این سایت بیشتر سلیقه‌ها و بودجه‌ها را راضی می‌کند. برای رزرو اقامتگاه بوم گردی قشم روی جاباما حساب کنید.

     

    کردان؛ ییلاق استان البرز

    کردان چند سالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روستا در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قرار دارد. روستای کردان پانزده کیلومتر با شهر کرج فاصله دارد. این ییلاق درختان انبوه و فراوانی را در خود جای داده که یکی از زیبایی‌های این منطقه شده است.

    کردان به تازگی به یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران مبدل شده است. این روستا فقط مقصد گردشگران استان‌ها و شهرهای اطراف نیست. از تمام ایران به این منطقه گردشگری، مسافر می‌آید.

    هر چه منطقه توریستی‌تر باشد نیاز به اقامتگاه در آن بیشتر خواهد بود. ییلاق کردان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. این روستا با انواع اقامتگاه‌ و سکونتگاه‌ پذیرای مسافران و گردشگران منطقه خود بوده است.

    سایت مرجع جاباما در این منطقه توریستی نیز فعالیت‌های زیادی داشته است. این سامانه نزدیک به ۲۰۰ ویلا در سایت خود برای اجاره به گردشگران تدارک دیده است. ویلاها هر نوع سلیقه‌ای را شامل خواهد شد. ویلاهایی که در روستای کردان ساخته شده‌اند همه نوع امکاناتی را در خود جای داده‌اند.

    قسمتی از امکانات در همه ویلاها و اقامتگاه‌ها به صورت یکسان وجود دارند. تفاوت ویلاها در امکانات ویژه و لاکچری آنها است که در قیمت و هزینه اجاره تاثیر می‌گذارند. زمانی که برای اجاره ویلا به سایت جاباما مراجعه می‌کنید اطلاعات کاملی از ویلا به شما داده خواهد شد. شما بر اساس این اطلاعات و هزینه هر شب اجاره ویلا کردان انتخاب مناسب و راحتی خواهید داشت.

    جاباما، سایتی که به یک دایره‌المعارف اقامتگاهی تبدیل شده است نیاز و هر نوع سلیقه‌ای را در نظر گرفته است. ورود به سامانه جاباما به اندازه یک اقیانوس انتخاب ویلا را برای شما خواهد داشت. هر زمان به این سایت وارد شوید با دنیایی از اقامتگاه روبه‌رو می‌شوید.

     

    کیش؛ جزیره مرجانی

    کیش یک جزیره بیضی شکل است. مساحت این جزیره ۹۰ کیلومتر مربع به ثبت رسیده است. بلندترین قسمت این جزیره از سطح دریا ۳۵ متر برآورد شده است. نزدیک‌ترین بندر به جزیره کیش بندرآفتاب است. این بندر با جزیره مرجانی کیش فقط سیزده کیلومتر فاصله دارد.

    کیش به دلیل منطقه آزاد بودن گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این جزیره سال‌هاست به یک منطقه توریستی در ایران تبدیل شده است. سالانه مسافران زیادی در تمام فصول این جزیره را برای مسافرت و تفریح و خوشگذرانی انتخاب می‌کنند.

    جزیره کیش در مجموع جزیره مجلل و شیکی است. پاساژهای شیک، هتل‎‌های مجلل، مراکز تفریحی و … تماما در این جزیره به صورت زیبایی ساخته شده‌اند. ویلاهای زیادی در این جزیره قرار دارند. هر کدام از ویلاها امکاناتی دارند که با سلیقه اشخاص مختلفی هم‌خوانی خواهد داشت. جاباما یک سامانه حرفه‌ای برای اجاره ویلا در کیش به حساب می‌آید که تمام نیازهای اقامتی شما را پاسخ می‌دهد.

    ویلایی با استخر آب گرم در این جزیره انتخاب خیلی‌ها خواهد بود در مقابل کسانی نیز هستند که وجود استخر در ویلا برای آنها اهمیتی ندارد. سایت جاباما برای جزیره زیبای کیش اقامتگاه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. این مرجع اقامتگاهی انواع ویلا و سکونتگاه را در خود دارد. جزیره کیش نیز از این امکانات جاباما استفاده کرده است و ویلاهای شیک و لوکس، ویلاهای استخردار، ویلا پنت هاوس، ویلاهای ساده و… را برای عرضه به گردشگران در سامانه قرار داده است.

     

    جاباما؛ بهترین سامانه رزرو آنلاین

    سامانه جاباما با سال‌هایی که فعالیت کرده است توانسته خود را به جایگاه مرجع اقامتگاهی برساند. ورود به این سایت اقامتی صد در صد نیاز گردشگران را برطرف می‌کند. این سامانه برای دیگر مناطق گردشگری ایران نیز امکانات اقامتی خوبی را تهیه کرده است.

    ایران کشور پهناور و بزرگی است. قدمت و عقبه این کشور رفت و آمد به شهرهای مختلف ایران را بیشتر می‌کند. صنعت توریسم جزء پنج صنعت پولساز در دنیا نام گرفته است. این صنعت در زمینه گردشگری و خدمات جانبی فعالیت می‌کند.

    کشور ایران میان دیگر کشورها هم طرفداران خاصی برای خود دارد. طبق تحقیقات به عمل آمده اروپاییان علاقه زیادی به سفر به کشور ایران دارند.

    سایت جاباما که در زمینه صنعت گردشگری و توریسم فعالیت می‌کند سهم مهمی در این صنعت را دارد. گردشگری جدای از جاذبه‌های گردشگری نیاز شدید به اقامتگاه دارد که این نیاز به واسطه و با وجود جاباما مرتع می‌شود. با یک بار رزرو آنلاین اقامتگاه متوجه کیفیتی اقامتگاه‌های موجود در جاباما خواهید شد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264334

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم