• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قوانین طلایی برای انتشار رپرتاژ آگهی

  • کد خبر : 206785
  • 02 فروردین 1400 - 1:34
قوانین طلایی برای انتشار رپرتاژ آگهی

اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید، حتماً می دانید که گوگل یکی از بهترین منابع برای افزایش ترافیک و مشتریان است! رپرتاژ آگهی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش رتبه سایت شما در گوگل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که باعث می شود تا رپرتاژ آگهی بازخورد خوبی نداشته باشد، […]

  • اگر یک کسب و کار اینترنتی دارید، حتماً می دانید که گوگل یکی از بهترین منابع برای افزایش ترافیک و مشتریان است! رپرتاژ آگهی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش رتبه سایت شما در گوگل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که باعث می شود تا رپرتاژ آگهی بازخورد خوبی نداشته باشد، این است که کسب و کارها به جنبه تبلیغاتی آن توجه نمی کنند؛ در حالی که به صورت مستقیم هم می توانند مشتریان زیادی جذب کنند. در واقع بسیاری از کاربران آن سایت، محتوای شما را به صورت مستقیم می خوانند و به سایت شما مراجعه می کنند. در این محتوا می خواهیم به بررسی 7 قانون طلایی که در افزایش بازدهی رپرتاژ آگهی کمک می کند، خواهیم پرداخت.

    7 قانون مهم که هنگام رپرتاژ آگهی باید رعایت کنید!

    اگر کسب و کار آنلاین یا سایتی دارید که می خواهید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید، استفاده از رپرتاژ آگهی گزینه مناسبی است! البته می توانید علاوه بر استفاده از لینک های رپرتاژ آگهی، از آن به عنوان تبلیغات مستقیم هم استفاده کنید. در واقع کاربران سایتی که در آن رپرتاژ انتشار می دهید، محتوای رپرتاژ شما را می خوانند و اگر محتوای خوبی نوشته باشید، مستقیم وارد سایت شما می شوند. 7 قانون مهم وجود دارد که در نوشتن محتوای رپرتاژ کمک زیادی می کند! این نکات عبارتند از:

    1. از مطالب کاربردی و اختصاصی استفاده کنید

    اولین چیزی که برای نوشتن رپرتاژ آگهی باید دقت کنید، این است که مطالب کاربردی و اختصاصی بنویسید! مطالبی که کاربران پس از خواندن آن چیزی یاد گرفته باشند یا از آن لذت برده باشند. در واقع نباید به رپرتاژ آگهی رایگان فقط به این چشم نگاه کنید که قرار است لینک های سایت شما در آن قرار بگیرد! بلکه باید به این چشم نگاه کنید که کاربران قرار است تنها وقت تلف نکنند و در صورت خواندن آن، واقعاً برایشان مفید بوده باشد. در این صورت کاربران خودشان به صورت مستقیم وارد سایت شما می شوند و در صورت بازاریابی درست، به راحتی می توانید آن ها را به مشتریان سایت خود تبدیل کنید.

    1. محتوای شما نباید کاتالوگ تبلیغاتی باشد

    یکی دیگر از نکاتی که هنگام نوشتن محتوای رپرتاژ باید در نظر بگیرید، این است که محتوای شما نباید یک کاتالوگ تبلیغاتی باشد! بسیاری از مواقع پیش می آید که کسب و کارها به جای ارائه یک محتوای ارزشمند، فقط محصولات و خدمات خود را معرفی می کنند. در حالی که کاربران ممکن است شما را نشناسند و تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات می تواند باعث سلب اعتماد آن ها نسبت به شما شود.

    متخصصان بازاریابی در این حوزه می گویند که بهترین حالت این است که شما 70 درصد محتوای مفید به کاربران ارائه کنید و تنها 30 درصد از محتوای شما تبلیغاتی باشد! در واقع این یک قانون است که نباید فراموش کنید.

    قانون نوشتن رپورتاژ آگهی

    1. عنوان رپرتاژ را جذاب انتخاب کنید

    یکی دیگر از قوانین طلایی هنگام نوشتن رپرتاژ آگهی رایگان، انتخاب یک عنوان مناسب است. انتخاب عنوان مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید کاربران آن سایت را به صفحه محتوای خود منتقل کنید. در واقع باید توجه داشته باشید که انتخاب یک عنوان مناسب می تواند نرخ تبدیل بسیار خوبی برای شما ایجاد کند و در نهایت بتوانید بهترین بازخورد را از آن بگیرید. دقت داشته باشید که اگر کاربران وارد صفحه محتوای رپرتاژ شما شوند، نمی توانند با آن تعامل برقرار کنند یا به سایت شما هدایت شوند. در انتخاب عنوان از کلماتی استفاده کنید که بتواند کاربران را کنجکاو کند تا وارد صفحه رپرتاژ شما شوند.

    1. اغراق در معرفی محصولات و خدمات خود را فراموش کنید

    همه ما اغراق در تبلیغات توسط بسیاری از شرکت ها و سایت ها را دیده ایم! در واقع بسیاری از شرکت ها برای آن که بتوانند کاربران را به سایت خود هدایت کنند، محتوای اغراق آمیز در مورد محصولات یا خدمات خود منتشر می کنند. چنین شرکت هایی به این موضوع توجه نمی کنند که بسیاری از کاربران پیش از خرید محصولات یا خدمات، حتماً در مورد شرکت شما تحقیق می کنند. آن دسته از کاربرانی که بدون تحقیق از محصولات یا خدمات چنین شرکت هایی استفاده می کنند هم تنها همان یک بار خرید خود را انجام می دهند و پس از آن اعتماد خود را از دست می دهند. اگر نمی خواهید اعتماد کاربران را از دست بدهید و آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید، اغراف در مورد محصولات یا خدمات خود در رپرتاژ آگهی را فراموش نکنید! واقعیت را به کاربران بگویید، حتی اگر سرویس های شما در سطح متوسط هستند.

    استفاده از کلمات کلیدی در رپرتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد.

    1. استفاده از تصاویر جذاب را فراموش نکنید

    تحقیقات نشان داده که استفاده از تصاویر در محتوا می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازخورد و تعامل کاربران داشته باشد! زیرا محتوای متنی به تنهایی خسته کننده است و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که محتوای بصری (عکس و ویدئو) مشاهده کنند. با توجه به این که بخش اصلی محتوای رپرتاژ متنی است، باید حتماً از تصاویر در کنار آن استفاده کنید. هنگام استفاده از تصاویر باید توجه داشته باشید که از تصاویر باکیفیت استفاده کنید و این تصاویر مرتبط با محتوای رپرتاژ شما باشد. سایت های مختلفی برای دانلود تصاویر باکیفیت وجود دارند که به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

    1. از سایت های معتبر برای انتشار رپرتاژ آگهی استفاده کنید

    یکی دیگر از مسائلی که باید در نظر داشته باشید، این است که از سایت های معتبر برای انتشار رپرتاژ آگهی رایگان و پولی استفاده کنید! زیرا تنها سایت هایی می توانند به بهبود رتبه شما در گوگل کمک کنند که خودشان رتبه خوبی داشته باشند و سیگنال خوبی از سایت شما برای گوگل ارسال کنند. مهم ترین معیار برای این مسئله، توجه به دامین اتوریتی سایت موردنظر است که اگر بالا باشد، رسانه خوبی برای انتشار رپرتاژ آگهی است. همچنین باید به نمره اسپم اسکور هم توجه کنید! اگر نمره اسپم اسکور یک سایت بالا باشد، به نشانه این است که آن سایت برای گوگل اسپم شناخته می شود و اگر نمره پایینی داشته باشد، نشان دهنده آن است که گوگل از این سایت رضایت کافی دارد و می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه گوگل شما داشته باشد.

    1. حواستان به استفاده از کلمات کلیدی باشد تا برای خودتان رقیب نتراشید

    یکی دیگر از مشکلاتی که کسب و کارها هنگام انتشار رپرتاژ آگهی رایگان به آن توجه نمی کنند، توجه به کلمات کلیدی است! شما باید توجه کنید که هنگام انتشار رپرتاژ در رسانه های بزرگ، کلمات کلیدی استفاده شده در آن در رتبه های اول گوگل قرار می گیرند که دلیل آن قدرت دامنه و صفحات آن سایت است. بنابراین باید توجه کنید که آن کلمات کلیدی به نحوی باشند که به عنوان کلمات کلیدی اصلی کسب و کار شما به حساب نیایند. در این صورت می توانید به کلمات کلیدی اصلی کسب و کار خود در محتوای رپرتاژ لینک بدهید و به افزایش رتبه خود کمک کنید.

    اگر قصد خرید رپرتاژ آگهی دارید و می خواهید از یک سایت معتبر استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات آژانس تسمینو است. تیم پشتیبانی این آژانس در تمام مراحل خرید رپرتاژ، از سوالات پیش از خرید تا انتشار محتوا، در کنار شما است تا با خیالی آسوده از خدماتشان استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=206785

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم