• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قرار دارد و عرضه بنزین سوپر نیز در حال افزایش است

  • کد خبر : 333744
  • 03 آبان 1402 - 20:11
قرار دارد و عرضه بنزین سوپر نیز در حال افزایش است

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که متوسط مصرف بنزین در سال جاری به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده است و امیدواریم این روند کاهشی مصرف ادامه یابد. به گزارش ایسنا، جلیل سالاری در یک نشست خبری اظهار داشت که میزان تولید فعلی بنزین در حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در […]

  • مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که متوسط مصرف بنزین در سال جاری به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده است و امیدواریم این روند کاهشی مصرف ادامه یابد.

    به گزارش ایسنا، جلیل سالاری در یک نشست خبری اظهار داشت که میزان تولید فعلی بنزین در حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و در شرایط سربه‌سری تولید و مصرف بنزین قرار داریم.

    وی با اشاره به کاهش مصرف بنزین در ایام اربعین و فصل مسافرت‌ها، اظهار کرد که مصرف در حال حاضر به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده است و برای مدیریت مصرف باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

    سالاری افزود که در شرایط گذشته، تلاش شده است تا کارت‌های مجاری عرضه بنزین را گسترش داده و مردم در سفرهای استانی به مشکل نخورند، اما با توجه به آمار مصرف کاهشی و نزدیک شدن به فصل سرما، امیدواریم مصرف بنزین نیز کاهش یابد.

    وی به مسئله مصرف درون شهری اشاره کرد و گفت که هنوز در حوزه حمل و نقل عمومی اغلب مسافرت‌ها به صورت تک سرنشین انجام می‌شود که مصرف درون شهری را افزایش می‌دهد، اما در کلیت روند مصرف بنزین کاهشی است.

    وی تأکید کرد که در شرایط فعلی، موازنه تولید و مصرف بنزین برقرار است.

    درباره توزیع بنزین سوپر، سالاری گفت که تولید بنزین سوپر به تناسب نیاز انجام می‌شود و در حال حاضر تعمیراتی در پالایشگاه امام خمینی شازند انجام می‌شود که پس از اتمام تعمیرات، میزان عرضه بنزین سوپر افزایش خواهد یافت.

    درباره تخصیص بنزین به کد ملی به جای خودرو، سالاری اعلام کرد که در حال حاضر مطالعاتی در این زمینه صورت می‌گیرد و در گذشته پایلوتی از این طرح در کیش انجام شده است. او افزود که در حال حاضر بحث این است که آیا از کارت‌های مغناطیسی به جای کارت‌های هوشمند استفاده شود و در حوزه مدیربا توجه به اعلامات مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، متوسط مصرف بنزین در سال جاری به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده است. این رقم نشان می‌دهد که مصرف بنزین در حال کاهش است و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

    مدیرعامل اشاره کرده است که تولید فعلی بنزین حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و در شرایط سربه‌سری تولید و مصرف قرار داریم. او تاکید کرده است که برای مدیریت مصرف باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

    در ایام اربعین و فصل مسافرت‌ها، مصرف بنزین کاهش یافته و در حال حاضر به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده است. مدیرعامل بیان کرده است که تلاش شده است تا در شرایط گذشته، کارت‌های مجاری عرضه بنزین را گسترش داده شود تا مردم در سفرهای استانی به مشکل نخورند. همچنین، امیدواریم با نزدیک شدن به فصل سرما و کاهش مصرف، مصرف بنزین همچنان کاهش یابد.

    مدیرعامل به مسئله مصرف درون شهری نیز اشاره کرده است. او بیان کرده است که هنوز در حوزه حمل و نقل عمومی اغلب مسافرت‌ها به صورت تک سرنشین انجام می‌شود که مصرف درون شهری را افزایش می‌دهد. با این حال، در کلیت، روند کلی مصرف بنزین به کاهش می‌پیوندد.

    مدیرعامل بیان کرده است که در شرایط فعلی، توازن تولید و مصرف بنزین برقرار است. همچنین، او به تعمیراتی که در پالایشگاه امام خمینی شازند صورت می‌گیرد و پس از اتمام آن، میزان عرضه بنزین سوپر افزایش خواهد یافت، اشاره کرده است.

    درباره تخصیص بنزین به کد ملی به جای خودرو، مدیرعامل اعلام کرده است که در حال حاضر مطالعاتی در این زمینه صورت می‌گیرد و در گذشته پایلوتی از این طرح در کیش انجام شده است. او افزوده است که در حال حاضر درباره استفاده از کارت‌های هوشمند یا کارت‌های مغناطیسی برای این منظور بحث صورت گرفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=333744

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم