• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

قرارداد فروش توییتر به ایلان ماسک این هفته نهایی می شود!

  • کد خبر : 298902
  • 05 اردیبهشت 1401 - 6:55
قرارداد فروش توییتر به ایلان ماسک این هفته نهایی می شود!

نشریه وال‌استریت جورنال روز گذشته گزارشی را منتشر و اعلام کرد ممکن است مدیران توییتر و ایلان ماسک در هفته جاری برای فروش این شبکه اجتماعی با یکدیگر به توافق برسند. مدیرعامل تسلا پیش‌تر پیشنهادی ۴۱ میل..

  • یکی از اخباری که در روز های اخیر توسط کاربران دنبال می شد ، پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر بود که با حاشیه های بسیاری همراه بود ، براساس اطلاعات منتشر شده در روز های اخیر ، یکی از نشریه های امریکایی از احتمال امضای قرارداد ایلان ماسک و شرکت توییتر برای خرید این شبکه اجتماعی توسط وی انجام خواهد شد.

    با توجه به اینکه ایلان ماسک یکی از فعالان پرطرفدار در توییتر به شمار می رود ، همچنین با فعالیت خود تاثیر بسزایی در بازار ارز دیجیتال هم داشته است ، خرید توییتر توسط وی از موضوعات بسیار جذابی است که فعالان توییتری آنرا دنبال می کنند.

    در گذشته های نزدیک خرید پلتفرم های شبکه های اجتماعی امری مرسوم بوده است از جمله خرید اینستاگرام توسط فیسبوک و مارک زاکر برگ که حاشیه های بسیاری هم داشته است.

    نشریه وال‌استریت جورنال روز گذشته گزارشی را منتشر و اعلام کرد ممکن است مدیران توییتر و ایلان ماسک در هفته جاری برای فروش این شبکه اجتماعی با یکدیگر به توافق برسند. مدیرعامل تسلا پیش‌تر پیشنهادی ۴۱ میلیارد دلاری برای خرید توییتر ارائه کرده بود.

    به گزارش «TheBlock»، وال‌استریت جورنال در گزارش خود با استناد به ادعاهای یک فرد ناشناس که ظاهراً به فرایند فروش توییتر اشراف دارد، نوشته است که «دو طرف این معامله روز یکشنبه با هم دیدار کردند تا پیشنهاد خرید آقای ماسک را بررسی کنند. آنها پیشرفت‌هایی هم در این زمینه داشته‌اند؛ اما همچنان مسائلی وجود دارد که باید درباره آنها گفت‌وگو کرد».

    ایلان ماسک اوایل آوریل (اواخر فروردین) و تنها چند روز پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر، پیشنهادی ۴۱ میلیارد دلاری برای خرید کل سهام این شبکه اجتماعی ارائه کرد. یک روز پس از آن، هیئت‌مدیره توییتر بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن طرحی برای پیش‌گیری از فروش کل سهام این مجموعه ارائه شده بود.

    وال‌استریت جورنال ضمن تأکید بر مشخص‌نبودن نتیجه و زمان نهایی‌شدن این گفت‌وگوها، در گزارش خود نوشته است:

    توییتر قصد دارد درآمد سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ خود را پنج‌شنبه این هفته اعلام کند و انتظار می‌رود پیشنهاد ایلان ماسک را هم پس از آن بررسی کنند. در غیر این صورت ممکن است نتیجه گفت‌وگوها زودتر مشخص شود.

     

    این در حالی است که ایلان ماسک از ماه های گذشته به دنبال خرید توییتر بود ، اما این مذاکرات به نتیجه نرسیده بود ، البته هنوز هم مشخص نیست واقعا قرارداد فروش توییتر به ایلان ماسک واقعا نهایی خواهد شد یا خیر.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=298902

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم