• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

  • کد خبر : 144667
  • 18 آبان 1399 - 7:47
قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت ۱۷هکتار در فاز نخست و تفاهم‌نامه‌ی واگذاری۳۰هکتار دیگر در فازهای آتی، جهت ساخت و توسعه‌ فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی امضا شد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه‌ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت‌پذیر، با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد، در فاز ۴ پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با ۱۰ دانشکده، هر یک در ۵ گروه آموزشی، پذیرای ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت‌های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه‌های تخصصی، سالن آمفی‌تأتر مرکزی پردیس، سالن‌هایی جهت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و مجتمع‌های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش‌های این م..

  • قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

    قرارداد واگذاری زمین در پارک علم و فناوری پردیس به دانشگاه خاتم، به مساحت ۱۷هکتار در فاز نخست و تفاهم‌نامه‌ی واگذاری۳۰هکتار دیگر در فازهای آتی، جهت ساخت و توسعه‌ فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی امضا شد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، طی این قرارداد که در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مجید قاسمی رییس دانشگاه خاتم و مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس منعقد شد، مجموعه‌ی آموزشی، تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه خاتم، تحت عنوان پردیس کارآفرینی رقابت‌پذیر، با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد، در فاز ۴ پارک علم و فناوری پردیس احداث خواهد شد. این مجموعه با ۱۰ دانشکده، هر یک در ۵ گروه آموزشی، پذیرای ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خواهد بود. مرکز تحقیقات و فناوری فعالیت‌های نوبنیان با ظرفیت یک هزار پژوهشگر، کتابخانه‌های تخصصی، سالن آمفی‌تأتر مرکزی پردیس، سالن‌هایی جهت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و مجتمع‌های ورزشی، خوابگاهی، پذیرایی و رفاهی از دیگر بخش‌های این مجموعه خواهند بود.

    گفتنی است در حال حاضر دانشگاه خاتم با حمایت بانک‌پاسارگاد و بهره‌مندی از حضور استادان بنام و همچنین فضا و تجهیزات آموزشی به روز و پیشرفته، در زمره‌ی دانشگاه‌های مطرح کشور است. این دانشگاه با برگزاری دوره‌های موفق و همکاری با دانشگاه‌های معتبر جهان، توانسته‌است در سطح بین‌المللی نیز مطرح شده و با عبور از سه نسل اول، در سطح نسل چهارم و پنجم دانشگاهی، کارآفرینان خلاق، رقابت‌پذیر و مقاوم را تربیت و به کشور عرضه کند.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=144667

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم