• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

قاتل دوج کوین چیست ؟!

  • کد خبر : 304287
  • 20 تیر 1401 - 13:14
قاتل دوج کوین چیست ؟!

فهرست محتوا قاتل دوج کوین یکی از القاب نسبت داده شده به توکن شیبا است. دقیقا همان طور که Wallex اشاره کرده است، شیبا اینو با هدف رقابت با دوج کوین وارد بازار شد و به سرعت مسیر موفقیت را پیمود. اکنون شیبا در اکثر صرافی‌های بزرگ دنیا لیست شده است و انتخاب بسیاری از […]

فهرست محتوا

  • قاتل دوج کوین یکی از القاب نسبت داده شده به توکن شیبا است. دقیقا همان طور که Wallex اشاره کرده است، شیبا اینو با هدف رقابت با دوج کوین وارد بازار شد و به سرعت مسیر موفقیت را پیمود. اکنون شیبا در اکثر صرافی‌های بزرگ دنیا لیست شده است و انتخاب بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال است. اما آینده این توکن چگونه است؟ گروه‌های بسیاری همواره به‌دنبال تحلیل تکنیکال آن هستند. تحلیل ارز دیجیتال شیبا برای آینده به چه شکل است؟ در این مقاله ابتدا تاریخچه کوچکی از توکن شیبا را بررسی می‌کنیم سپس به تحلیل رمزارز شیبا و بررسی آینده Shiba خواهیم پرداخت.

     Shiba Inuچیست؟

    Shiba Inu توسط فردی ناشناس به نام ریوشی راه‌اندازی شده است. شیبا اینو با الهام گرفتن از دوج کوین، با نماد سگ شیبا در بازار شناخته می‌شود. طبق توضیحات ارائه شده در وایت پیپر شیبا، پشتوانه اصلی این ارز، جامعه مردمی آن است که به ارتش شیبا SHIBARMY معروف است.تفاوت اصلی شیبا با دوج کوین، شبکه بلاک چین آن است. شیبا اینو روی بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده است که توانایی اجرای قراردادهای هوشمند را به آن می‌دهد. از طریق قراردادهای هوشمند ارائه شده توسط بلاک چین اتریوم، شیبا می‌تواند فعالیت‌های خود را به صورت غیر متمرکز انجام دهد.

    لیست شدن  شیبا در صرافی بزرگ بایننس

    یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات برای ارز دیجیتال شیبا در ۱۰ می ۲۰۲۱ رخ داد. جایی که صرافی بزرگ بایننس این توکن را در لیست ارزهای قابل معامله خود قرار داد. شیبا تا قبل از این اتفاق با نرخی تقریبا معادل ۰.۰۰۰۰۱۳۷۷ در بازار معامله می‌شد. اما پس فعال شدن قابلیت خرید و فروش شیبا در بایننس، این توکن در کمتر از ۲۴ ساعت رشد قیمتی ۱۱۴ درصدی را تجربه کرد.

    کمک‌های خیرخواهانه از طریق شیبا

    ویتالیک بوترین پس از آنکه نیمی از عرضه اولیه شیبا را خریداری کرد، ۵۰ تریلیون شیبا را به کشور هند اهدا کرد. این کمک برای مبارزه با کووید -۱۹ در هند انجام شد. پس از این اتفاق بود که همگان متوجه پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال خصوصاً شیبا برای کمک به مناطق محروم شدند.

    لیست شدن در صرافی بزرگ کوین بیس

    شیبا اینو تا سپتامبر ۲۰۲۱ یکی از مورد بحث‌ترین توکن‌های موجود در بازار بود ولی بسیاری از تحلیلگران اعتقاد داشتند که شیبا آخرین پتانسیل خود را به نمایش گذاشته است و بیش از این رشد نخواهد کرد. اما این پایان کار شیبا نبود.

    در ۹ سپتامبر، صرافی کوین بیس شیبا را به لیست توکن‌های قابل معامله خود اضافه کرد. قیمت ارز دیجیتال شیبا ظرف یک روز ۵ درصد افزایش یافت. در کنار کوین بیس، NowPayments نیز از شیبا به عنوان یکی از کانال‌های پرداخت خدمات خود استفاده کرد. همین اتفاقات باعث شد که شیبا در نوامبر ۲۰۲۱ از رقیب اصلی خود یعنی دوج کوین فاصله بگیرد و به بهترین میم کوین در جهان تبدیل شود.

    قاتل دوج کوین چیست ؟!

    متاورس و شیبا!

    به نظر می‌رسد یکی دیگر از نقاط رشد شیبا اینو، ورود شیبا اینو به متاورس باشد. در ژانویه سال ۲۰۲۲، توسعه دهندگان Shiba Inu اعلام کردند که در حال کار بر روی Shibverse هستند. هنوز جزئیات زیادی در مورد Metaverse منتشر نشده است، اما تحلیلگران انتظار دارند که این یک اتفاق بزرگ برای شیبا اینو باشد.

    فاصله‌ای از میم بودن

    تیم توسعه دهنده شیبا اینو در تلاش است تا از میم کوین بودن فاصله گرفته و خود را برای حضور جدی‌تر در بازار آماده کند. همکاری‌های تجاری شیبا با کمپانی‌‌های بزرگی همچون AMC و AMAZON نشان می‌دهد که شیبا برای آینده برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند. به این ترتیب می‌توان به راحتی تفاوت آن را از پروژه های اسکم ارز دیجیتال تشخیص داد.

    مشارکت شیبا در شبکه پرداخت ضد کلاهبرداری

    مشارکت شیبا در شبکه پرداخت ضد کلاهبرداری و پول‌شویی Flexa، قدمی مهم در تجاری شدن این توکن برداشته است. حضور شیبا در شبکه Flexa باعث می‌شود دارندگان توکن SHIB بتوانند دارایی‌های دیجیتال خود را در بیش از ۴۱۰۰۰ مکان در ایالات متحده و کانادا خرج کنند. البته Flexa تنها شرکت در این زمینه نیست. بیش از ۶۰۰ کسب‌وکار وجود دارد که به اکوسیستم Shiba Inu متصل شده‌اند. نام‌های برجسته‌ای مانند GameStop، GiftChill، Whole Foods، Nordstrom و چندین نام دیگر امکان پرداخت با توکن‌های SHIB را فراهم می‌کنند.

    پتانسیل شیبا برای رشد چگونه است ؟

    شیبا اینو پتانسیل رشد بسیار بالایی از خود نشان داده است. هر چند که در ماه‌های گذشته دیدگاه مثبتی برای شیبا وجود داشته است، اما باید بدانیم که نباید بر مبنای حرف و حدیث‌ها و یا اخبار شبکه‌‌های اجتماعی، ارز دیجیتالی را در بازار ارز دیجیتال خریداری کرد ! در نتیجه باید هر معامله‌ای در بازار ارزهای دیجیتال بر پایه اصول و تحلیل بنیادی و تکنیکال هر فرد از روی دانش و تجربه باشد.

    منبع :

    https://wallex.ir/blog/shiba-inu-future/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304287

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم