• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فیلم شیرینگ و استرچ چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

  • کد خبر : 303757
  • 05 تیر 1401 - 0:15
فیلم شیرینگ و استرچ چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

فهرست محتوا فیلم شیرینگ و استرچ دو عنصر فوق العاده و اساسی در بسته بندی و ارسال کالاهای ما در چند سال اخیر بوده اند. میزان محبوبیتی که این دو در این سالیان پیدا کرده‌اند را هیچ عنصری تا به حال نداشته است. در این مقاله قصد داریم که در رابطه با تفاوت هایی که […]

فهرست محتوا

  • فیلم شیرینگ و استرچ دو عنصر فوق العاده و اساسی در بسته بندی و ارسال کالاهای ما در چند سال اخیر بوده اند. میزان محبوبیتی که این دو در این سالیان پیدا کرده‌اند را هیچ عنصری تا به حال نداشته است. در این مقاله قصد داریم که در رابطه با تفاوت هایی که در میان این دو وجود دارد، صحبت کنیم. امیدواریم که این مقاله کاملا برای شما مفید باشد.

     

    همانطور که می‌دانید فیلم شیرینگ جهت بسته بندی کالاهای مختلفی به کار گرفته می‌شود. کالاهای مختلف را قبل از اینکه به فروش برسانند، بسته بندی می کنند و در این کار فیلم شیرینگ استفاده می شود.

    ولی همانطور می دانید از استرچ جهت بسته بندی گروهی کالاها و یا پالت بندی آنها استفاده می شود. ما این کار را انجام می دهیم و سپس کالاهای خود را ارسال و یا صادر می‌کنیم.

    تا اینجای کار متوجه تفاوت فیلم شیرینگ و استرچ شده و اینکه از هرکدام در چه جاهایی استفاده میشود.

     

    از چه مدل فیلمی بهتر است که استفاده کنیم؟

     

    بسته به اینکه کار شما چه چیزی است و از چه کالایی در حال استفاده هستید، انتخاب می کنید که از فیلم شیرینگ استفاده کنید و یا فیلم استرچ و یا هر فیلم دیگری.

     

    چه زمانی از فیلم شیرینگ استفاده می کنیم؟ 

     

    اگر که شما قصد دارید که کالای تان را بسته بندی کنید، و آن را در معرض دید دیگران در داخل مغازه ها و در داخل بسته بندی های مختلف قرار دهید، می توانید از فیلم شیرینگ استفاده کنید. همچنین اگر که قصد دارید که نظر مخاطبان را جلب کنید و کاری کنید که مشتریان به محض دیدن بسته بندی شما محصول شما را خریداری کنند، پیشنهاد می‌دهیم که از فیلم شیرینگ را استفاده کنید.

    در نهایت باید بگویم که زمانی که قصد داریم مواد غذایی را بسته بندی کنید فیلم شیرینگ یکی از بهترین گزینه ها است.

    برای این که بتوانید بهترین انتخاب ها را با توجه به نیاز خودتان داشته باشید بهتر است قبل از استفاده این سوالات را از خودتان بپرسید:

    • آیا شما مواد غذایی را بسته بندی می کنید؟ اگر که شما در حال بسته بندی مواد غذایی هستید، احتمالاً شما نیاز دارید که از فیلم شیرینگ پلی الفین استفاده کنید.
    • آیا کالاهای شما و بسته بندی های شما نیاز دارند که هوا داخل بسته شود؟ اگر که جواب شما به چنین سوالی بله است، شما بهتر است که از فیلم های شیرینگ استفاده کنید، که دارای سوراخ هستند.
    • آیا محصولات شما به شکل خیلی زیادی حساس به گرما و دما هستند ؟ اگر که جواب شما مثبت است، بهتر است که از این فیلم های شیرینگ کلا استفاده نکنید .

    با توجه به همه این اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، شما به راحتی می توانید مشخص کنید که با توجه به نیاز تان از کدام یک از این انواع فیلم های شیرینگ استفاده کنید.

     

     چه زمانی از نایلون استرچ استفاده می کنیم ؟

     

    اگر شما به دنبال فیلمی هستید که بتواند کالاهای شما را به صورت گروهی بسته بندی و ارسال کند و در کنار یکدیگر قرار دارند و یا اینکه آنها را پارت بندی کند، بهترین گزینه برای شما نایلون استرچ است. از نایلون استرچ در همه جاهایی که نیاز به یک فیلم فوق العاده محکم دارید، می توانید استفاده کنید.

    با توجه به نوع کالاهایی که دارید، می توانید تصمیم بگیرید که از چه استراتژی استفاده کنید و توصیه میکنیم که قبل از انتخاب این سوال ها را از خودتان بپرسید:

     

    • بودجه شما چقدر است؟

    اولین سوالی که حتماً باید از خودتان بپرسید این است که، چه مقدار بودجه دارید و سپس هزینه انواع مختلف نایلون استرچ های دستی و ماشینی را مشخص کنید.

    • دومین مسئله را که کاملا باید مشخص کنید این است که، چه تعداد کالایی را در روز، هفته و ماه در حال بسته بندی هستید؟

    اگر که متوجه شدید که تعداد کالاهایی را که قرار است که بسته بندی و ارسال کنید، خیلی زیاد باشند و شما باید از استرچ ماشینی به جای دستی استفاده کنید. و همان ابتدا میتوانید که هزینه بیشتری را صرف کنید ولی در ادامه صرفه جویی بسیار زیادی برای شما به وجود می آید.

     

    فیلم شیرینگ و استرچ چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

     

    از چه جایی باید فیلم شیرینگ و استرچ خود را خریداری کنید؟

     

    برای اینکه فیلم شیرینگ و استرچ بسیار خوبی داشته باشید، باید بتوانید یکی از با کیفیت ترین انواع آن ها را، از شرکت های بسیار با کیفیت و معتبر خریداری کنید. قطعاً شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف فیلم ها، فعالیت دارند. ولی ما بر اساس تجربیات خودمان توصیه می‌کنیم که از شرکت پوشش پلاستیک صائن خریدهای خود را انجام دهید. این شرکت متخصصان زیادی دارد، که در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف فیلم های شیرینگ و استرچ و نایلون گلخانه ای فعالیت بسیار زیادی دارند.

    فیلم شیرینگ و استرچ چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

     

    منبع: https://pooshesh-plastic.ir/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303757

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم