• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فیلر زیر چشم قیمت سال 1402

  • کد خبر : 316416
  • 14 اردیبهشت 1402 - 21:24
فیلر زیر چشم قیمت سال 1402

فهرست محتوا چکیده : فیلر زیر چشم یک روش زیبایی برای بهبود ظاهر چشم‌هاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. قیمت فیلر زیر چشم در سال 1402 همانند قیمت فیلر بینی در محدودهٔ 2.5 میلیون تا 7 میلیون است.   فیلر زیر چشم یک روش زیبایی برای بهبود ظاهر چشم‌هاست که در سال‌های اخیر […]

فهرست محتوا

  • چکیده : فیلر زیر چشم یک روش زیبایی برای بهبود ظاهر چشم‌هاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. قیمت فیلر زیر چشم در سال 1402 همانند قیمت فیلر بینی در محدودهٔ 2.5 میلیون تا 7 میلیون است.

     

    فیلر زیر چشم یک روش زیبایی برای بهبود ظاهر چشم‌هاست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. در این روش از فیلرهای مختلف برای اصلاح گودی زیر چشم و افزودن چربی به آن استفاده می‌شود تا با این کار از افتادگی و تیرگی زیر چشم جلوگیری شود.

    به‌طور کلی قیمت فیلر زیر چشم در سال 1402 همانند قیمت فیلر بینی در محدودهٔ 2.5 میلیون تا 7 میلیون است. برای تعیین هزینهٔ دقیق فیلر تزریقی زیر چشم، بهتر است با یک پزشک متخصص درمان زیبایی مشورت کرده و از او در خصوص نوع فیلر، تعداد واحد‌های موردنیاز، تعداد جلسات و دیگر عواملی که بر هزینه فیلر زیر چشم تأثیر می‌گذارند سؤال کنید.

    در این مقاله به بررسی انواع و قیمت فیلر زیر چشم، نحوهٔ استفاده از آن‌ و کاربردهای آن‌ می‌پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

     

    انواع فیلر زیر چشم

    فیلرها دارای انواع مختلفی هستند و از مواد گوناگونی تشکیل شده‌اند که در این قسمت به آن‌ها اشاره شده‌است:

    • هیالورونیک اسید

    هیالورونیک اسید یک مادهٔ طبیعی است که در بدن وجود دارد و برای مرطوب‌کردن و حجیم‌کردن پوست به‌کار می‌رود. هیالورونیک اسید به‌عنوان فیلر زیر چشم استفاده می‌شود و می‌تواند تیرگی‌ها و پف زیر چشم را بهبود بخشد.

    • رادیس

    رادیس یک مادهٔ شیمیایی است که در بسیاری از فیلرهای تزریقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلر برای بهبود چربی‌های زیر چشم، جلوگیری از افتادگی و برطرف کردن خطوط و چین‌وچروک زیر چشم استفاده می‌شود.

    • پلی‌ لاکتیک اسید

    پلی ‌لاکتیک اسید یکی از جدیدترین فیلرهای تزریقی است که به‌طور گسترده در افرادی که تیرگی و پف زیر چشم دارند استفاده می‌شود. این فیلر می‌تواند برای بهبود چربی‌های زیر چشم و برطرف‌کردن چین‌وچروک‌های پوست نیز استفاده شود.

    نحوهٔ تزریق فیلر زیر چشم

    فرایند تزریق فیلر چشم توسط یک پزشک متخصص انجام می‌شود و معمولاً برای جلوگیری از درد، از مواد بی‌حسی موضعی مانند لیدوکائین، پماد زایلا-پی و … استفاده می‌شود.

    برای این کار پزشک در ابتدا منطقهٔ زیر چشم را با آنتی سپتیک تمیز کرده و سپس به‌طور دقیق فیلر را تزریق می‌کند. پوست زیر چشم پس از تزریق با یک پنبهٔ ضدعفونی‌شده تمیز می‌شود و برای جلوگیری از تورم، به مدت ده دقیقه یخ یا ماسک آب سرد روی پوست قرار داده می‌شود.

    کاربردهای فیلر زیر چشم

    در موارد زیر می‌توان از فیلر زیر چشم استفاده کرد:

    • کمک به بهبود ظاهر خطوط و چین‌های پوست زیر چشم؛
    • رفع افتادگی و پوکی پوست زیر چشم؛
    • جلوگیری از تیرگی و پف زیر چشم؛
    • بهبود ظاهر چشمان خسته و بی‌حال؛
    • بهبود ظاهر چشمان شخص با سن بالا.

    نکات مهم برای تزریق فیلر زیر چشم

    • حتماً قبل از تزریق ماده فیلر در زیر چشم خود، با پزشک متخصص مشورت کنید و به او بگویید که آیا شما این روش برای شخص شما مناسب هست یا خیر.
    • تزریق فیلر زیر چشم ممکن است برای برخی افراد عوارض تورم، درد، آب‌ریزش چشم یا کبودی منطقه تزریقی را داشته باشد.
    • از آنجا که پوست زیر چشم بسیار حساس است، باید به‌خوبی درمورد رعایت مراحل پس از تزریق اطلاعات کسب کنید و از تماس با آفتاب، سونا و ورزش شدید در روزهای اول پس از تزریق خودداری کنید.
    • برای حفظ نتایج بهتر ممکن است نیاز باشد تزریق فیلر زیر چشم را هر چند ماه یکبار تکرار کنید.
    • تزریق فیلر در زیر چشم فقط برای بهبود ظاهر پوست زیر چشم است و نمی‌تواند چشمان را بزرگتر یا کوچک‌تر کند.
    • نیاز به استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و مراقبت مناسب از پوست بعد از تزریق فیلر چشم وجود دارد.

    روش‌های مراقبت از چشم بعد از تزریق فیلر

    تزریق فیلر زیر چشم به شما کمک ‌می‌کند تا ظاهر پوست زیر چشمتان را بهبود بخشید. برای داشتن نتایج بهتر و پیشگیری از عوارض ناخوشایند، باید پس از تزریق فیلر از آن مراقبت کنید. در این قسمت چند روش مراقبتی پس از تزریق فیلر زیر چشم را برای شما توضیح می‌دهیم:

    • استفاده از یخ

    استفاده از یخ بعد از تزریق فیلر در منطقهٔ زیر چشم برای کاهش تورم و التهاب ناشی از تزریق فیلر مفید است. برای این کار می‌توانید یخ را در داخل دستمال بگذارید و روی پوست زیر چشم قرار دهید. همچنین می‌توانید از کیسه‌های یخی یا چای سرد نیز استفاده کنید.

    • استفاده از کرم‌های خاص

    برای حفظ نتایج بهتر پس از تزریق فیلر چشم، بهتر است از کرم‌های خاصی برای حفظ رطوبت و تغذیه پوست استفاده کنید. کرم‌های حاوی ویتامین C، رتینول، پپتیدها و آنتی اکسیدان‌ها به شما کمک می‌کنند تا پوست زیر چشم را تغذیه کنید و نتایج بهتری در تزریق فیلر به‌دست آورید.

     

    فیلر زیر چشم قیمت سال 1402

     

    • استفاده از عوامل ضدالتهابی

    استفاده از عوامل ضدالتهابی می‌تواند به شما کمک کند تا علائم التهاب پس از تزریق فیلر را کاهش دهید. محصولاتی مانند کرم‌های حاوی کلوبتازول، هیدروکینون و کورتیزون می‌توانند به شما کمک کنند تا بعد از تزریق فیلر، التهاب کمتری در زیر چشم خود تجربه کنید.

    • عدم استفاده از لوازم آرایشی در زیر چشم

    برای حفظ نتایج بهتر پس از تزریق فیلر چشم، بهتر است از آرایش زیر چشم خودداری کنید. استفاده از کانسیلر، پودر و سایر محصولات آرایشی ممکن است باعث تحریک پوست زیر چشم شده و باعث کاهش ماندگاری فیلر شود.

    • دوری از تماس با آفتاب

    پس از تزریق فیلر زیر چشم، بهتر است از تماس با آفتاب خودداری کنید. نور آفتاب ممکن است باعث تحریک پوست و درنتیجه باعث کاهش ماندگاری فیلر شود. در صورت لزوم، از عینک آفتابی استفاده کنید و از حفاظت پوست خود در برابر نور آفتاب اطمینان حاصل کنید.

    • دوری از ورزش سنگین

    پس از تزریق فیلر در زیر چشم خود بهتر است از ورزش شدید خودداری کنید. فعالیت‌هایی مانند وزنه‌برداری، پیاده‌روی سریع و تمریناتی که باعث افزایش فشار خون شوند می‌توانند باعث کاهش ماندگاری فیلر شوند. بهتر است پس از تزریق فیلر از فعالیت‌های آرام و متعادلی استفاده کنید.

    • اجتناب از مصرف الکل

    پس از تزریق فیلر در زیر چشم از مصرف الکل خودداری کنید. مصرف الکل می‌تواند باعث خشکی پوست و کاهش ماندگاری فیلر شود.

     

     

    کدام نوع فیلر تزریقی زیر چشم گران‌تر است و قیمت فیلر تزریقی زیر چشم به چه چیزهایی بستگی دارد؟

    هزینهٔ تزریق فیلر زیر چشم متفاوت است و به عوامل مختلفی ازجمله نوع فیلر، تعداد واحد های مورد استفاده، تعداد جلسات موردنیاز، منطقهٔ سکونت و نوع مرکز درمانی بستگی دارد. هزینه‌های جانبی نیز بسته به مکان و محل سکونت بیمار ممکن است متفاوت باشد.

    همچنین قیمت فیلر زیر چشم بستگی به نوع فیلر استفاده شده دارد. برای مثال، فیلر‌هایی مانند رادیس، ژوویدرم، بلوتکس و رستیلن با هزینه‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

    برای تعیین هزینهٔ دقیق آن، بهتر است با یک پزشک متخصص یا مرکز درمانی تماس بگیرید.

    از طرفی هزینهٔ فیلر تزریقی زیر چشم ممکن است بسته به تعداد جلسات موردنیاز برای به دست‌آوردن نتایج مطلوب متغیر باشد. مثلاً در برخی موارد، یک جلسه فیلر تزریقی زیر چشم کافی است؛ اما در برخی موارد، تعدادی جلسه دیگر برای رسیدن به نتایج دلخواه موردنیاز است.

    به‌طورکلی قیمت فیلر زیر چشم در سال 1402 همانند قیمت فیلر بینی در محدودهٔ 2.5 میلیون تا 7 میلیون است. برای تعیین هزینهٔ دقیق فیلر تزریقی زیر چشم، بهتر است با یک پزشک متخصص درمان زیبایی مشورت کرده و از او در خصوص نوع فیلر، تعداد واحد‌های موردنیاز، تعداد جلسات و دیگر عواملی که بر هزینه تأثیر می‌گذارند سؤال کنید.

    جمع‌بندی

    فیلر زیر چشم یک راه‌حل مؤثر برای بهبود ظاهر پوست زیر چشم است؛ اما همانند هر روش دیگر، نیاز به مشورت با یک پزشک متخصص دارد و قبل از استفاده باید مزایا و معایب آن را بررسی کرد.

    فیلر تزریقی زیر چشم در صورت استفادهٔ صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر جوان و شادابی را به چشمان خود هدیه دهید. قیمت فیلر زیر چشم به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی می‌توانید آن را در ابتدای 1402 در محدوده 2.5 میلیون تا 7 میلیون تومان در نظر بگیرید.

     

    منبع: https://cimaru.ir/filler-under-the-eyes-and-all-you-need-to-know-about-it/ 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316416

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم