• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

فصل جدید همکاری بیمه آسیا و بانک ملت:تفاهم نامه بزرگ ترین “بیمه” و “بانک” خصوصی کشور امضا شد

  • کد خبر : 252519
  • 08 مهر 1400 - 1:58
فصل جدید همکاری بیمه آسیا و بانک ملت:تفاهم نامه بزرگ ترین “بیمه” و “بانک” خصوصی کشور امضا شد

مسعود بادین و محمد بیگدلی مدیران عامل بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

  • پول بانک: مسعود بادین و محمد بیگدلی مدیران عامل بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

    به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در مراسم امضا تفاهم نامه بیمه آسیا و بانک ملت که در ساختمان شیشه ای بانک ملت برگزار شد، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه، از اتفاقات بزرگ در صنعت بیمه است و فصل جدیدی در عملیات مشترک بیمه و بانک را رقم زده است که می تواند الگویی برای سایر شرکت ها در بازار سرمایه باشد.
    وی با اشاره به تاثیرگذاری اهرم های بانک، بورس و بیمه در بازار سرمایه گفت: همکاری و تعامل بانک و بیمه در شرایط فعلی اقتصادی کشور می تواند تاثیر مثبتی در رونق بازار و فعالیت های اقتصادی کشور داشته باشد.
    مدیرعامل بیمه آسیا با تقدیر از کارکنان خدوم بانک ملت اظهارامیدواری کرد این تفاهم نامه، منشا اتفاقات بسیار خوبی در تداوم ارتباط متقابل و بسیار نزدیک بین بزرگ ترین بیمه خصوصی و قوی ترین بانک خصوصی کشور باشد.
    دکتر بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم از همکاری بانک ملت با خوشنام ترین شرکت بیمه ابراز خرسندی نمود و بیمه آسیا را شرکتی مورد اعتماد مردم توصیف کرد.
    وی ضمن قدردانی از انتخاب این بانک از سوی بیمه آسیا به عنوان بانک اول، بیان داشت: برآیند همکاری بانک ملت و بیمه آسیا برای کشور، مردم و مشتریان بسیار موثر خواهد بود و امیدواریم مردم با انتخاب درست خود، بتوانند بهره کافی از این همکاری بزرگ را ببرند.
    بنابراین گزارش، به عقیده کارشناسان، امضای تفاهم نامه همکاری بیمه آسیا و بانک ملت، افزایش رضایتمندی مشتریان، بهینه سازی فرآیند امور مالی، سودآوری بیشتر و افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت.
    گفتنی است در نشست امضای این تفاهم نامه، علاوه بر مدیر عامل، معاون مالی و اقتصادی و مدیر امور مالی بیمه آسیا و همچنین مدیرعامل و معاون مدیرعامل بانک ملت و تنی چند از مدیران این بانک حضور داشتند.
    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=252519

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم