• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

فروش کالاهای دست دوم در سمساری | وسایل معروف سمساری ها

  • کد خبر : 238938
  • 28 خرداد 1400 - 15:28
فروش کالاهای دست دوم در سمساری | وسایل معروف سمساری ها

امروزه، ایجاد یک کسب و کار با در آمد درست در این شرایط نابسامان کشورمان، کار خیلی راحتی نیست و حال راه اندازی بیشتر کسب و کارها نیاز به یک پشتوانه قدرتمند دارد. ولی مردم، به ویژه جوان‌ترها که سرمایه‌ خیلی کمی دارند و بیکار میباشند چه کاری انجام بدهند؟ شغل سمساری، یکی از مشاغل […]

  • امروزه، ایجاد یک کسب و کار با در آمد درست در این شرایط نابسامان کشورمان، کار خیلی راحتی نیست و حال راه اندازی بیشتر کسب و کارها نیاز به یک پشتوانه قدرتمند دارد. ولی مردم، به ویژه جوان‌ترها که سرمایه‌ خیلی کمی دارند و بیکار میباشند چه کاری انجام بدهند؟

    شغل سمساری، یکی از مشاغل واسطه‌گری میباشد و نیاز به سرمایه اولیه کمی دارد. بهتر است بدانید بیشتر کسانی که دارای فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی هستند، از شغل سمساری شروع به کار کرده‌ده‌اند. در صورتی که به دنبال کار میباشد و سرمایه کمی دارید، راه اندازی   شغل سمساری، ایده بسیار خوبی است. به علاوه خطر شمیت در این شغل کم است زیرا که شما نگران این نیستید که تاریخ انقضای وسایلتان تمام بشود یا فاسد شوند و همیشه افرادی هستند که به دلایل مختلف، به دنبال کالای دست دو میباشند.

    چه وسایلی در سمساری ها معروف تر هستند؟

    در بیشتر سمساری ها چه حضوری و چه اینترنتی، وسایل اساسی و ضروری برای منزل و آشپزخانه از کالاهای پر فروش در سمساری  قلمداد می گردند.
    وسایل مهمی از آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی دست دوم یا لوازم برقی دست دوم ، اما سالمی همچون آبمیوه گیری و یا چرخ گوشت بین کالاهای پرمصرف و پرطرفدار در بیشتر سمساری ها می باشد. البته این را هم باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید این اقلام کالاها باید قبل از هر چیز آن‌ها را به برق بزنید و مطمئن بشوید که سالم میباشند و کار می‌کنند اگر هم که ظاهر مرتب و بدون ضربه (خط و خش) هم داشته باشند که چه بهتر. و اگر می‌خواهید خرید با اطمینان تری داشته باشید بهتر است از کارشناسان متبحر سمساری سمسارچی پیش از اقدام به خرید مشورت دریافت نمایید.

    بیشتر: سمساری در تهران

    از دیگر کالاهای پرطرفدار در اکثر سمساری ها می توان به مبلمان و سرویس تخت و کمد اشاره داشت.

    که این کالاها از پرطرفدارترین اجناس دست دوم در تهران به حساب می آیند.

    فروش کالاهای دست دوم در سمساری ها

    بیشتر مردم حداقل یک مرتبه تجربه خرید یا فروش کالای دسته دوم را داشته اند. وقتی که شما نیاز دارید کالایی را با هزینه مناسب خریداری کنید و یا نیاز دارید یکی از وسایل منزل، اداره و یا فروشگاه خود را تعویض کنید، اولین گزینه ای که به ذهن میرسد مراجعه به یک سمساری است. برای مراجعه به یک فروشگاه سمساری به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران باید هزینه و زمان زیادی صرف کنید، که شاید حتی برای بعضی از ما سخت و هزینه بر باشد.

    بیشتر: شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید و فروش سمساری به سایت سمسارچی به آدرس semsarchi.com مراجعه نمایید.

    جهت حل این مورد دیگر نیازی به نگرانی نمیباشد، زیرا فروشگاه سمسارچی این امکان را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم کرده است، عوامل فروشگاه سمسارچی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای شهر که باشید به محل مورد نظر شما می آیند و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری میکنند.

    اعضای تیم سمسارچی در همه روزهای هفته و روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به همشهریان در شمال و جنوب، شرق و غرب و سایر نقاط شهر تهران هستند. جهت اطلاع از شماره های تماس شعب مختلف سمسارچی در سراسر شهر تهران می توانید به بخش اطلاعات تماس وب سایت سمسارچی مراجعه فرمایید.

    آشنایی با سایت سمسارچی

    قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم. صاحب فروشکاه سمسارچی در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. به نقل از آقای جعفری شغل سمسارچی، شغلی است که از پدر برای ایشان باقی مانده است.

    پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال 1342 با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کردند و بعد از گذشت 5 سال توانستند مغازه ای را برای شروع شغل سمساری و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کنند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است.

    آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و لوازم خودشان به مغازه پدر می آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.

    علاقه ای که نسبت به شغل سمساری در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.

    در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شدند. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشتند در همان ابتدا تصمیم گرفتند برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کنند.

    در اوایل کار آگهی خرید لوازم منزل برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری های جدید و بیش تری را برای فروشگاه سمسارچی به ارمغان آورد.

    مشتری های جدید و بیش تر باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیش تر در آقای جعفری شد، بسیاری از مشتری های آقای جعفری بعد از گذشت سال ها هنوز هم برای خرید یا فروش لوازم خود به ایشان مراجعه می کنند و این یعنی ایشان در سال های زیادی که در این حرفه فعالیت داشته است، توانسته اعتماد مردم را جلب کند و با تعیین قیمت های مناسب برای خرید و فروش وسایل آنها، جواب اعتماد چند ساله آنها را به بهترین وجه بدهد.

    سئو سایت سمساری

    امروزه سمساری ها در فضای آنلاین اقدام به خرید و فروش انواع کالاها نموده اند. از این رو بسیاری از این کسب و کار ها از خدمات سئو استفاده می نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعان بیشتر در این زمینه با شرکت سئو مهام در تماس باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238938

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم