• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

  • کد خبر : 323760
  • 12 تیر 1402 - 13:17
فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

فهرست محتوا فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای بسته بندی محصولات بسیار مهم بوده و تولید کنندگان همواره به دنبال بهترین متریال بسته بندی می باشند. یک بسته بندی مناسب باید بتواند از کالا ها حفاظت کاملی را انجام دهد. عوامل خارجی مانند نور خورشید، ضربه ، خط و خش، رطوبت، آلودگی و… به […]

فهرست محتوا

  • فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

    بسته بندی محصولات بسیار مهم بوده و تولید کنندگان همواره به دنبال بهترین متریال بسته بندی می باشند. یک بسته بندی مناسب باید بتواند از کالا ها حفاظت کاملی را انجام دهد. عوامل خارجی مانند نور خورشید، ضربه ، خط و خش، رطوبت، آلودگی و… به محصولات آسیب وارد می کند و به همین دلیل بسته بندی کالا ها باید طوری باشد که بتواند از محصولات در برابر چنین عواملی محافظت نماید. نایلون های بسته بندی نسل جدیدی از متریال بسته بندی هستند که شامل انواع مختلف از قبیل نایلون ضربه گیر حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ ، نایلون عریض و… هستند. در این مقاله می خواهیم به نایلون حبابدار بپردازیم و با ویژگی های آن آشنا شویم.

    نایلون حبابدار چیست؟

    نایلون حباب دار یک نایلون پلی اتیلنی است که دارای سطحی پوشیده از حباب است و این حباب ها نقش ضربه گیر را در نایلون حبابدار ایفا می کنند. حباب های نایلون ضربه گیر از هوا پر شده اند و عایقی مناسب را ایجاد می کنند.  نایلون حبابدار برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از کالا ها در برابر ضربه و خط و خش محافظت نماید. اگر برای بسته بندی کالا ها به دنبال متریالی ارزان قیمت و کاربردی هستید، قطعا نایلون حبابدار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نایلون حبابدار تنها نایلونی است که تا به این اندازه خاصیت ضربه گیری دارد و به همین دلیل است که در بسته بندی های مختلف استفاده از نایلون حبابدار را مشاهده می کنیم.

    فروش نایلون حبابدار توسط شرکت دریا پلاستیک به صورت غیر حضوری انجام می شود و می توانید از طریق وب سایت رسمی این مرکز معتبر اقدام به خرید نایلون حبابدار و سایر نایلون ها نمایید.

    کاربرد نایلون حبابدار

    نایلون حباب دار نایلونی شفاف و ضربه گیر است که به دلیل خاصیت ضربه گیری در بسته بندی ها استفاده می شود. حباب هایی که بر روی سطح نایلون حبابدار تعبیه شده اند ، به منظور جلوگیری از ورود ضربه به کالا در نظر گرفته شده اند. حباب های نایلون حبابدار در اندازه های درشت و کوچک است که بر میزان ضربه گیری نقش دارد به طوری که برای کالا های ظریف تر و حساس تر از نایلون حبابدار با حباب های ریز استفاده می شود و برای کالا های شکستنی و بزرگ تر از نایلون ضربه گیر با حباب های بزرگ استفاده می شود. نایلون حباب دار با استفاده از پلاستیک های حبابدار پر شده از هوا ساخته شده اند. این حباب ها در اندازه های درشت و کوچک هستند و هر چه میزان قطر حباب های هوا بیشتر باشد ، قابلیت تحمل لوازم سنگین و محافظت از آن را دارند. بنابراین انتخاب و خرید نایلون حبابدار باید بر اساس کالا های مورد نظر برای بسته بندی انجام گیرد. انواع نایلون های حبابدار پاکتی برای بسته بندی برخی از کالا ها و بسته های پستی و.. استفاده می شود.

    شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه ی فروش نایلون حبابدار است که این نایلون ها را از تولیدی به دست مصرف کنندگان می رساند و با حذف واسطه ها توانسته فروش نایلون حبابدار را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

     

    فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

    قیمت نایلون حبابدار

    نایلون حباب دار در انواع مختلف به تولید می رسد و شامل تنوع زیادی می باشد بنابراین قیمت نایلون حبابدار در بازار مختلف می باشد. این نایلون ها به صورت رولی یا کیسه ای به فروش می رسند و شما بر حسب استفاده می توانید نایلون حبابدار را در ابعاد و تعداد لایه های مختلف تهیه نمایید. انواع نایلون ضربه گیر شامل نایلون حبابدار آنتی استاتیک، نایلون حباب دار فوم دار، نایلون حبابدار کیسه ای و… می باشد که هر یک از این نایلون ها مناسب برای کالا هایی هستند. قیمت نایلون حبابدار بر اساس کیلوگرم محاسبه می شود ، البته قیمت انواع مدل های نایلون ضربه گیر متفاوت از هم هستند. تولید کنندگان بهترین قیمت نایلون حبابدار را ارائه می کنند به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از سایت دریا پلاستیک خرید نایلون حبابدار را انجام دهید تا بتوانید این نایلون را به قیمت تولیدی تهیه نمایید.

    خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

    امروزه در حمل و نقل ها برای حفاظت از کالا ها از نایلون حبابدار استفاده کنند همچنین در اسباب کشی ها با پیچاندن نایلون حبابدار  به دور کالا ها می توان از آن ها حفاظت کرد. امروزه در باربری ها از نایلون ضربه گیر به عنوان پوشش کالا ها استفاده می کنند تا احتمال خط و خش و آسیب به کالا را کم کنند. نایلون حبابدار به صورت متنوع به فروش می رسد و برای خرید نایلون حبابدار لازم است به کالا ها توجه داشته باشید تا بتوانید نوع و ابعاد و سایر مشخصات نایلون حبابدار را متناسب با بسته بندی ها انتخاب کنید. این نایلون ها را می توانید در نوع سفارشی نیز تهیه کنید. دریا پلاستیک قادر به تامین نایلون حبابدار مصرفی در میزان بالا بوده و می توانید از طریق این مجموعه خرید نایلون حبابدار را انجام دهید. محصولات دریا پلاستیک شامل انواع نایلون های با کیفیت و مرغوب هستند که با نازل ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می شوند.

    مزایای نایلون حبابدار

    نایلون ضربه گیر از نایلون هایی است که در بسته بندی ها بسیار پر کاربرد است. با استفاده از نایلون حبابدار می توان از آلودگی محصولات جلوگیری کرد زیرا این نایلون ضد نفوذ بوده و آلودگی و رطوبت از آن عبور می کند. نایلون حبابدار دارای حجم کم و وزن سبک است و به همین دلیل حمل و نقل کالا ها بسیار آسان تر خواهد بود. این نایلون عایق حرارتی و صوتی است. نایلون حبابدار دارای خاصیت ضربه گیری قوی است و به همین دلیل کالا ها بدون آسیب جابجا می شوند. بخصوص لوازم شکستنی و حساس به وسیله ی نایلون حبابدار از شکستن در امان خواهند بود. همان طور که می دانیم پلاستیک ماده ای مقاوم است و عایق سرما و رطوبت است. تولید مواد پلاستیکی مقرون به صرفه است و ساخت این نایلون ها از مواد اولیه ای است که به وفور یافت می شود. پلاستیک از موادی است که قابلیت بازیافت دارد و در صورتی که به چرخه ی تولید بازگردد ، آسیبی به محیط زیست نمی رساند. بسته بندی به وسیله ی نایلون ضربه گیر نوعی از بسته بندی است که در کنار حجم کم ، حفاظت عالی را ایجاد می کند.

     

    فروش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای

    نایلون حبابدار چاپدار

    امروزه شرکت ها در زمینه ی تولید نایلون ضربه گیر چاپدار فعالیت دارند و انواع نایلون حبابدار را با چاپ های تبلیغاتی به تولید می رسانند. امروزه تولید کنندگان زیادی از نایلون ضربه گیر استفاده می کنند تا بسته بندی مقاوم و ضد نفوذ را برای محصولاتشان ایجاد نمایند. انواع لوازم خانگی، لوازم چوبی، قطعات الکترونیکی ، لوازم شیشه ای و… را می توان با استفاده از نایلون حبابدار بسته بندی نمود. با چاپ بر روی نایلون حبابدار می توان برند و نام مجموعه را بر روی محصولات درج کرد و تبلیغاتی بسیار عالی را برای کسب و کار خود داشت. چاپ نایلون حباب دار موجب دیده شدن برند مجموعه شده و مشتریان زیادی را جذب می کند که با هزینه ی بسیار کم این کار انجام می گیرد.

    شرکت دریا پلاستیک از مراکز معتبر فروش نایلون حبابدار مرغوب و باکیفیت است. برای خرید نایلون حبابدار با کمترین هزینه به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید.

    https://daryapelastic.com/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=323760

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم