• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فروش انواع لوله های تک لایه و پنج لایه

  • کد خبر : 307731
  • 17 آبان 1401 - 17:43
فروش انواع لوله های تک لایه و پنج لایه

فهرست محتوا شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را در قالب فروشگاه آغاز کرده است. محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و با بهترین کیفیت و از برندهای معتبر […]

فهرست محتوا

  • شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را در قالب فروشگاه آغاز کرده است.

    محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و مناسب است و با بهترین کیفیت و از برندهای معتبر عرضه می شود.

    لوله های بهداشتی

    لوله بهداشتی برای مصارفی اعم از انتقال آب شرب , مایعات و سیالاتی بکار میرود که مورد مصرف انسانها است . مواد اولیه تولید لوله‌های بهداشتی باید از مواد خاصی باشد و تائیدیه سازمانهای ذیربط را داشته باشند و در ایران لوله بهداشتی باید تائیدیه وزارت بهداشت و درمان را داشته باشد . در واقع این لوله ها پس از نصب  و قبل از بهره‌برداری ضدعفونی میشوند ولی در طول زمان و پس از سالها استفاده لوله باید به صورتی باشد که روز اول هنگام کارگذاری در ترانشه بوده است و هیچ واکنش شیمیایی نیز با سیال و آب نشان ندهد.

    انواع لوله های بهداشتی

    ·       لوله های فولادی گالوانیزه

    ·       لوله های مسی

    ·       لوله های تک لایه

    ·       لوله های پنج لایه

    در این بین به علت راحتی کار، قیمت مناسب و فراوانی قطعات و اتصالات، لوله های تک لایه و پنج لایه از اقبال بسیار زیادی برای انواع لوله کشی های بهداشتی ساختمانی و صنعتی برخوردار شده اند.

    لوله تک لایه

    لوله تک لایه  یا سفید پلی پروپیلن PP ، لوله‌هایی از جنس پلیمر پلی پروپیلن هستند که برای اتصال آن‌ها از دستگاه جوش حرارتی استفاده می‌شود. ظاهر این لوله‌ها، مانند پلاستیک است، اما جنس آن از پلی پروپیلن پلیمر در نوع 3 ساخته شده است. انواع اسامی که به این لوله‌ها نسبت داده شده و  در بازار با آن شناخته شدند، شامل لوله سفید آب، لوله سبز، لوله پلی پروپیلن، لوله تک لایه یا لوله PP است.

    فروش انواع لوله های تک لایه و پنج لایه

    کاربردهای لوله و اتصالات تک لایه

    لوله و اتصالات تک لایه بیشتر در تاسیسات ، سیستم لوله کشی ساختمان و صنایع کاربرد دارند. لوله و اتصالات تک لایه به راحتی قابل نصب می باشند و به دلیل قیمت پایین این محصول مورد توجه مصرف کنندگان است. این لوله ها نسبت به دیگر لوله ها مقاوم تر هستند لوله تک لایه آذین جز برندهای پرمصرف و با کیفیت در این زمینه میباشد در ادامه به برخی از کاربرد های لوله و اتصالات تک لایه می پردازیم :

    §       لوله کشی آب آشامیدنی

    §       انشعاب شهری و روستایی

    §       لوله کشی آبهای زیرزمینی

    §       انتقال آب در صنعت سد سازس

    §       فاضلاب های صنعتی

    §       صنایع کشتی سازی

    لوله پنج لایه

    لوله و اتصالات پنج لایه بدون شک یکی از جدید ترین و بروزترین لوله و اتصالات در زمینه تاسیسات ساختمانی می باشد، که از مزایای مهم آن، نصب و اجرای بسیار راحت و سریع می باشد.

    لوله و اتصالات پنج لایه با دارا بودن ویژگیها و مزایای فراوانی که دارد و همینطور عمر مفید بسیار طولانی به سرعت پیشرفت کرده و در حال جایگزین شدن لوله و اتصالات قدیمی مانند لوله و اتصالات گالوانیزه و لوله و اتصالات پلی پروپیلن می باشد.

    لوله های پنج لایه ، نسل جدید از لوله های پلمیری است که دارای پنج لایه تلفیقی از فلز و پلیمر می باشد. لوله های پنج لایه به طور عمده برای انتقال آب آشامیدنی مورد استفاده قرار میگیرند .

    انواع لوله پنج لایه

    ·       لوله های PEX/AL/PEX

    ·       لوله های PE-RT/AL/PE-RT

    ·       لوله های PE/AL/PE

    فروش انواع لوله های تک لایه و پنج لایه

    لوله های پنج لایه مشبک PEX-AL-PEX

    این لوله ها در سیستم های سرمایش و گرمایش، رادیاتور، سیستم های فشار قوی، انتقال سیالات سرد و سیستم های گرمایش از کف به کار می رود. لوله های پنج لایه با استفاده از تکنولوژی خاصی تولید شده که ویژگی های مثبت متریال پلاستیکی و فلزی را با هم ترکیب می کند. لایه داخلی و بیرونی لوله پنج لایه از جنس پلی اتیلن بوده در حالی که لایه ی میانی از جنس آلومینیوم است.

    نام این نوع لوله بر اساس روش خاص تولید آن انتخاب شده است که در این روش لایه آلومینیوم بر روی لایه ای با ساختار پلی اتیلن مشبک پیچیده می شود. لایه داخلی و بیرونی این لوله ها در برابر دمای بالا مقاوم بوده و خورده نمی شود و به منظور انتقال سیالات بهداشتی مناسب بوده و به دلیل سطح صاف خود مانع هر گونه رسوب گذاری در لوله شده و همچنین سیستم را به خوبی ایزوله می کند.

    علاوه بر این از یک نوع روش و چسب خاص برای اتصال لایه پلی اتیلن و لایه آلومینیوم استفاده می شود. لوله های پنج لایه PEX-AL-PEX قابلیت کار کردن در شرایط بلند مدت و حداکثر دمای 90 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار را دارند.

    لوله های پنج لایه PERT

    لوله های پلی اتیلن پنج لایه PERT  دارای ساختار ملکولی طراحی شده به منظور ارتقاء عملکرد در شرایط دما بالا می باشد. ساختار پلیمری این لوله ها باعث تحمل بیشتر فشار و مقاومت شیمیایی این لوله ها می شود.

    این لوله ها قدمتی 35 ساله در بازارهای بین المللی داشته و کاربردهای موفق و قابل اطمینانی را از خود نشان داده اند و از یک لایه ی میانی آلومینیوم و دو لایه بیرونی و داخلی از جنس پلی اتیلن که توسط چسب به لایه ی آلومینیوم متصل شده اند تولید می شود.

    لوله های پنج لایه PE-AL-PE

    لوله های PE-AL-PE از نوع لوله های پنج لایه بوده و معمولا جهت انتقال آب سرد و در دماهای کمتر از 50 درجه سانتی گراد استفاده می شود. این لوله ها مقاومت مناسبی در برابر خوردگی داشته و  انعطاف بسیار خوب و سختی قابل قبولی دارند.

    لایه داخلی و بیرونی این لوله از پلی اتیلن چگالی سنگین HDPE ساخته شده و توسط چسب مخصوص به لایه میانی آلومینیوم متصل می شود. از این لوله ها جهت گرمایش از کف و همچنین انتقال آب گرم استفاده می شود.

    برندهای لوله و اتصالات پنج لایه

    از مهمترین برندهای داخلی تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه می توان به نیوپایپ، سوپرپایپ و یزد بسپار اشاره کرد که در این میان برند نیوپایپ با توجه به سابقه و کیفیت بالای محصولات یکی از محبوبترین ایم برندها می باشد.

    لوله پنج لایه نیوپایپ

    لوله پنج لایه نیو پایپ با ساختار پنج لایه از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که دارای مزیت های زیادی نسبت به لوله های قدیمی می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ برای مصارف ساختمانی و بهداشتی بسیار مناسب می باشد و با توجه به مقاومت و دوام بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی و عمر طولانی جایگزین مناسبی نسبت به لوله های قدیمی در صنعت شده است.

    لوله نیو پایپ از ساختار پنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد. این لوله از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که با بهره گیری از خواص فلز و پلیمر می توان برای مصارف مختلف از این لوله ها استفاده کرد و با توجه به تحمل دمایی تا 90 درجه سلسیوس می توان در حوزه های مصرفی بیشتری از این لوله ها بهره برد. برای ساخت لوله پنپ لایه نیو پایپ از تکنولوژی روز استفاده شده است که با توجه به متریال استفاده شده، محاسن زیادی نسبت به لوله ها ی قدیمی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد. از نظر اقتصادی لوله نیو پایپ ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشد، نسبت به لوله های قدیمی رسوب پذیری ندارد و مانع از افت فشار در خطوط لوله می شود. آلومینیوم با جوش آلتراسونیک باعث شده لوله نیوپایپ مقاومت عالی در برابر فشار داشته باشد و نفوذ پذیری اکسیژن و انبساط طولی را به حداقل مقدار ممکن برساند. عمر مفید لوله های نیو پایپ حدود 50 سال تخمین زده شده است.

    استفاده از لوله نیو پایپ برای مصارف آبرسانی آب آشامیدنی مطابق با ساختار مناسب و رسوب پذیری و فرسودگی پایین بهداشتی می باشد و برای استفاده از آب سرد و گرم بسیار مطمِئن است همچنین برای مصارف پزشکی و انتقال گازهای طبی و سیستم های دیالیز از لوله های نیو پایپ استفاده می شود. لوله های نیو پایپ به دلیل انتقال حرارتی مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش مناسب می باشد و استفاده طولانی مدت در دمای 90 درجه سلسیوس کارایی این لوله ها را برای سیستم های گرمایش بالا برده است.

    با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و بهترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایت  www.persianpipe.com مراجعه کرده  یا از طریق شماره های 91005757-021 و 91005252-021  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307731

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم