• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4
سیاوش زراعتی در بازدید از برخی شعب تهران خبر داد:

فروش اموال مازاد بانک صادرات ایران سرعت می گیرد

  • کد خبر : 2630
  • 19 آبان 1396 - 0:55
فروش اموال مازاد بانک صادرات ایران سرعت می گیرد

پول بانک: مدیرعامل بانک صادرات ایران کاستن از حجم دارایی های مازاد و غیرکارمزدی بانک را از جمله برنامه های در دست اجرا برای تحقق نقشه راه بانک عنوان کرد و گفت: دارایی های سمی هزینه زیادی بر بانک تحمیل کرده و عملا بخش قابل توجهی از منابع را منجمد کرده که یکی از اهداف موردنظر، تسریع در فروش این بخش از دارایی ها در شش ماهه دوم سال است.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی ضمن بازدید از شعب سیدخندان(کد۴٠١)، خیابان مصطفی خمینی(ره)(کد۴۶٠) و شعبه چهارراه مصطفی خمینی(ره)(کد١١٣٢) با بیان این مطلب، افزود: دارایی های سمی از جمله چالش هایی است که نظام بانکی را از اهداف اصلی خود باز می دارد.
    وی تلاش های صورت گرفته در این راستا را در جهت تقویت توان مالی بانک عنوان کرد و از تدوین برنامه هایی برای فروش دارایی های مازاد در چارچوب سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی در شش ماهه دوم سال ٩۶ خبر داد.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان این بازدیدها، وصول و تعیین تکلیف مطالبات معوق بانک صادرات ایران از طرق مسالمت آمیز را به روسای شعب یادآور شد و بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از آخرین دستاوردهای آن برای کاهش هزینه ها تاکید کرد.
    سیاوش زراعتی در ادامه برنامه های بازدید از شعب بانک، ضمن بررسی منابع و مصارف شعب، راهکارهایی را برای افزایش بهره وری شعب، بالا بردن رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها مورد تاکید قرار داد و از نزدیک با مشتریان بانک به گفتگو پرداخت.
    تداوم اجرای طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج، از دیگر توصیه های مدیرعامل بانک صادرات ایران به همکاران شعب بود.
    گفتنی است، این بانک طی شش ماهه منتهی به پایان شهریور ٩۶، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی با پرداخت بیش از ١۵ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در بخش های ازدواج و تهیه جهیزیه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشاغل خانگی، درمان و زندانیان معسر و نیازمند، نقش مهمی در زدودن چهره فقر از مناطق کمتر توسعه یافته اقصی نقاط کشور، ایفا کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2630

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم