• امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
2

“فرمانده دفاع ساحلی یمن: بانک اهدافمان کامل است و پاسخ آمریکا را با سلاح مناسب اعلام می‌کنیم”

  • کد خبر : 340457
  • 13 دی 1402 - 21:31
“فرمانده دفاع ساحلی یمن: بانک اهدافمان کامل است و پاسخ آمریکا را با سلاح مناسب اعلام می‌کنیم”

فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن، با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای یمنی و داشتن سلاح‌های کافی برای مقابله با تهدیدها، اعلام کرده است که بانک اهداف نظامی یمن در دریای سرخ کاملاً آماده است. او افزوده که با توجه به اولویت‌ها، پاسخ مناسب به اقدامات آمریکا به زودی با استفاده از سلاح مناسب ارائه خواهد […]

  • فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن، با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای یمنی و داشتن سلاح‌های کافی برای مقابله با تهدیدها، اعلام کرده است که بانک اهداف نظامی یمن در دریای سرخ کاملاً آماده است. او افزوده که با توجه به اولویت‌ها، پاسخ مناسب به اقدامات آمریکا به زودی با استفاده از سلاح مناسب ارائه خواهد شد. این اظهارات در پی تحولات سریع و درگیری‌های اخیر بین نیروهای یمنی و آمریکایی در دریای سرخ به وجود آمده است. فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن تأکید دارد که حرف زدن تنها کار نیست و نیروهای یمنی عملیاتی واقعی را برای مقابله با تجاوزات دشمن آماده‌اند و دارای بانک اهداف در منطقه هستند.

    محمد القادری، فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن، در گفت‌وگو با وبسایت الخنادق اخباری که درباره درگیری جدید میان نیروهای آمریکایی و یمنی در دریای سرخ پخش شده را تکذیب کرده و آن را شایعه دانسته است. او بیان کرده که این اخبار توسط آمریکا به منظور جلب حمایت بین‌المللی برای خود ترویج می‌یابند.

    القادری در مورد تمایل انگلیس به انجام حملات مشترک با آمریکا صحبت کرده و اظهار کرده که نیروهای دفاع ساحلی یمن از چند ماه قبل در مناطق دریای سرخ و تنگه باب‌المندب حضور دارند و در برابر هر تداخل و دخالت انگلیس، پاسخگو خواهند بود. او افزوده که بانک اهداف نیروهای یمنی کاملاً آماده است و به هر فرد یا نهادی که به حاکمیت و آب‌های منطقه تجاوز کند، پاسخ داده خواهد شد.

    فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن، درباره چگونگی پاسخ به تجاوزات آمریکا صحبت کرده و اظهار کرده است که نیروهای نظامی و رهبری سیاسی یمن بانک اهداف کاملی دارند. بر اساس اولویت‌ها، عملیات‌های مختلفی را در این بانک اهداف اجرا می‌کنند. او اعلام کرده که یمن هدف مناسبی برای پاسخ به تجاوزات آمریکا آماده کرده و این پاسخ با استفاده از سلاح مناسب به زودی اجرا خواهد شد. همچنین، نیروهای یمن داده‌های اطلاعاتی لازم برای این مقصود را در اختیار دارند.

    القادری با تایید اقدامات خصمانه ضد یمن توسط آمریکا، ابراز کرده که اصلی‌ترین هدف این اقدامات، ممانعت از حضور نیروهای یمنی در نبرد علیه دشمن صهیونیستی است. او بیان کرده که یمن در طول نه سال جنگ و محاصره، نیروهای نظامی خود را در تمامی تشکیلات، از جمله نیروی دریایی، آماده کرده و آموزش داده است. القادری افزوده که نیروهای یمن به حدی مجهز هستند که می‌توانند سال‌های طولانی در جنگ مقاومت کنند.

    فرمانده نیروی دفاع ساحلی یمن با اشاره به فشارهای فراوان آمریکایی-صهیونیستی بر رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، اظهار کرده که این اقدامات باعث مواجهه او با چالش‌های دیگر در زمینه مهار جنگ شده و هر تأخیر در اجرای آتش‌بس در منطقه، به وقوع حوادث سریع و غیرمنتظره می‌انجامد. در نهایت، او اظهار کرده که یمن نه تنها برای پذیرش حمله آماده است بلکه آمادگی کامل برای پاسخ به آن را نیز دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340457

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم