• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

فرشاد زاهد گفت : رشد ۸ درصدی اعطای اینماد در سامانه جدید برقرار شد

  • کد خبر : 334733
  • 24 آبان 1402 - 13:38
فرشاد زاهد گفت : رشد ۸ درصدی اعطای اینماد در سامانه جدید برقرار شد
سامانه جدید اینماد با پیشرفت ۸ درصدی در اعطای نماد تجارت الکترونیکی به بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار فعال در اکوسیستم پویا و در حال رشد و توسعه راه‌اندازی شده است.
  • “فرشاد زاهد، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا، در صفحه ایکس توییتر سابق خود خبر داد که سامانه جدید اینماد با پیشرفت ۸ درصدی در اعطای نماد تجارت الکترونیکی به بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار فعال در اکوسیستم پویا و در حال رشد و توسعه راه‌اندازی شده است.

    فرشاد زاهد افزود: سامانه جدید اینماد با هدف ارائه خدمات بهتر تاسیس شده است و با وجود چالش‌های ابتدایی، به دستاورد ۸ درصدی در اعطای نماد در سامانه جدید دست یافته‌ایم.

    در این راستا، به دنبال یاری فعالان با تجربه و تخصص در زمینه اجرایی و فنی، برای همکاری در طرح کارگزاری صدور اینماد هستیم. با همکاری شما، تجارت الکترونیک ایران به صورت بیشتری به روشنایی خواهد رسید.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=334733

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم