• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فاطمه شریفیون، مخترع ایرانی، برنده مدال طلا هفتمین نمایشگاه بین المللی اختراعات استانبول شد

  • کد خبر : 306343
  • 18 شهریور 1401 - 14:31
فاطمه شریفیون، مخترع ایرانی، برنده مدال طلا هفتمین نمایشگاه بین المللی اختراعات استانبول شد

مخترع فاطمه (بهاره) شریفیون مدال طلای هفتمین مسابقه بین‌المللی اختراعات استانبول ISIF’22 که در تاریخ30 اوت تا 4 سپتامبر 2022 برگزار شد را به خود اختصاص داد. «مسابقه بین‌المللی اختراع» که هر ساله در چارچوب ISIF برگزار می‌شود و جوایز پس از ارزیابی‌های هیئت داوران بین‌المللی به برندگان اهدا می‌شود. مخترعان انفرادی ملی و بین‌المللی، […]

  • مخترع فاطمه (بهاره) شریفیون مدال طلای هفتمین مسابقه بین‌المللی اختراعات استانبول ISIF’22 که در تاریخ30 اوت تا 4 سپتامبر 2022 برگزار شد را به خود اختصاص داد.

    «مسابقه بین‌المللی اختراع» که هر ساله در چارچوب ISIF برگزار می‌شود و جوایز پس از ارزیابی‌های هیئت داوران بین‌المللی به برندگان اهدا می‌شود. مخترعان انفرادی ملی و بین‌المللی، مراکز تحقیق و توسعه، تولیدکنندگان و شرکت‌های تجاری، صنعت‌گران، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها، موسسات تحقیقاتی خصوصی یا دولتی، پارک‌های علمی، مناطق توسعه فناوری، دفاتر انتقال فناوری، دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، موسسات و سازمان‌های مرتبط با حقوق مالکیت معنوی و صنعتی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، وکلای ثبت اختراع، انجمن‌های اختراع، مؤسسات عمومی مرتبط و سازمان‌های غیردولتی، مخاطبان و شرکت‌کننده ISIF را تشکیل می‌دهند.

    فاطمه شریفیون، مخترع ایرانی، برنده مدال طلا هفتمین نمایشگاه بین المللی اختراعات استانبول شد

    نمایشگاه بین‌المللی اختراعات استانبول  ISIF’22، که با حمایت افتخاری وزارت صنعت و فناوری جمهوری ترکیه، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ترکیه (TÜRKPATENT)، انجمن بین‌المللی مخترعان (IFIA) برگزار شد. این نمایشگاه یکی از پربازدیدترین رویدادهای اختراع و نوآوری در سطح جهانی که در سال 2022 توانست بیش از 1 میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان داشته باشد.

    در دوره هفتم این رویداد بین‌المللی بیش از 270 مخترع از 13 کشور به عنوان شرکت‌کننده حضور داشتند. در مراسم اهدای جوایز، آقای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، از منطقه تکنوفست بازدید کرد و جایزه بزرگ ISIF’22 را به عنوان یک جایزه استثنایی اهدا کرد.

    ISIF با حفظ عنوان، نمایشگاه بین‌المللی اختراعات با بیشترین تعداد بازدیدکننده در جهان، همراه با تکنوفست، بزرگترین جشنواره فضایی، هوانوردی و فناوری جهان، به مشارکت در «حرکت ملی فناوری» ترکیه در راستای ترویج اختراعات، ملاقات با سرمایه گذاران و تجاری‌سازی محصولات کمک‌ می‌کند. علاوه بر رویداد نمایشگاه، این مرکز  محلی برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات اکوسیستم با کارگاه های ملی و بین‌المللی است. این رویداد باهدف گردآوری اختراعات، تحقیق و توسعه و نوآوری که به توسعه کشورها کمک ‌می‌کند، برگزار می‌شود.

    در هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اختراعات استانبول، مخترع فاطمه (بهاره) شریفیون، به عنوان یک کارآفرین و مبتکر، توانست با ارائه اختراع خود به نام «گجت کامپکت هوشمند خودرو» در بخش امنیت این مسابقات مدال طلا را از آن خود کند.

    فاطمه شریفیون، مخترع ایرانی، برنده مدال طلا هفتمین نمایشگاه بین المللی اختراعات استانبول شد

    ایشان پیش‌تر با همین اختراع توانسته بود عنوان INV(Inventor) را از فدارسیون بین‌المللی مخترعان IFIA دریافت نماید، و در این فدارسیون به عنوان عضو دائم نائل شود. ایشان مدال طلا و جایزه ویژه اختراع در بخش امنیت الکترونیک از نمایشگاه بین‌المللی اختراعات زنان کره جنوبی و همچنین مدال طلای بخش اختراعات امن مسابقه بین‌المللی اختراع تورنتو، کانادا و جایزه ویژه در زمینه ابتکار و نوآوری و همچنین گواهینامهTISIAS کانادا را نیز به خود اختصاص داده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306343

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم