• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

عملیاتی شدن ۳۷ فرآیند بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

  • کد خبر : 189087
  • 04 اسفند 1399 - 10:00
عملیاتی شدن ۳۷ فرآیند بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

عملیاتی شدن ۳۷ فرآیند بانکی در پیشخوان مجازی رسالت معاون اجرایی فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: تاکنون ۳۷فرآیند بانکی در سامانه مجازی پیشخوان رسالت تعریف و عملیاتی شده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، سیدمحمد مهدوی با اشاره به فراوانی درخواست های ثبت شده در پیشخوان مجازی رسالت افزود: بیش از ۱۶درصد از این درخواست مربوط به استان تهران است و استان های کرمان، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های بعدی را ثبت کرده اند.
وی همچنین با بیان اینکه ۲۹درصد از مشتریان در استان قم خدمات بانکی خود را از این سامانه دریافت کرده اند، گفت: استان های البرزو یزد نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
معاون اجرایی فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت استعلام برآورد تسهیلات، گذروازه اینترنت بانک، گذرواژه موبایل بانک، درخواست معرفی وام و درخواست دسته چک پنج فرآیند پرکاربرد در پیشخوان مجازی رسالت به شمار می روند.
مهدوی با اشاره به استقبال مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت از پیشخوان مجازی رسالت افزود: در ماه گذشته بیش از ۶۰۰هزار درخواست در این ..

  • عملیاتی شدن ۳۷ فرآیند بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

    معاون اجرایی فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: تاکنون ۳۷فرآیند بانکی در سامانه مجازی پیشخوان رسالت تعریف و عملیاتی شده است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، سیدمحمد مهدوی با اشاره به فراوانی درخواست های ثبت شده در پیشخوان مجازی رسالت افزود: بیش از ۱۶درصد از این درخواست مربوط به استان تهران است و استان های کرمان، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های بعدی را ثبت کرده اند.

    وی همچنین با بیان اینکه ۲۹درصد از مشتریان در استان قم خدمات بانکی خود را از این سامانه دریافت کرده اند، گفت: استان های البرزو یزد نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

    معاون اجرایی فناوری و اطلاعات بانک قرض الحسنه رسالت استعلام برآورد تسهیلات، گذروازه اینترنت بانک، گذرواژه موبایل بانک، درخواست معرفی وام و درخواست دسته چک پنج فرآیند پرکاربرد در پیشخوان مجازی رسالت به شمار می روند.

    مهدوی با اشاره به استقبال مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت از پیشخوان مجازی رسالت افزود: در ماه گذشته بیش از ۶۰۰هزار درخواست در این سامانه مجازی به ثبت رسیده است که این آمار گویای استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری است .

    ☎️ مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی ۰۲۱۴۷۴۷

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=189087

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم