• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

علیپور، در آئین رونمایی از دستگاه‌های آر. وی. ام (دریافت خودکار پسماند)، بیان کرد: سازمان پسماند از تولید دستگاه‌های «دریافت خودکار پسماند» داخل کشور حمایت می‌کند

  • کد خبر : 240427
  • 22 تیر 1400 - 21:02
علیپور، در آئین رونمایی از دستگاه‌های آر. وی. ام (دریافت خودکار پسماند)، بیان کرد: سازمان پسماند از تولید دستگاه‌های «دریافت خودکار پسماند» داخل کشور حمایت می‌کند

پول بانک: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تا پایان ۱۴۰۰ براساس برنامه ریزی سازمان پسماند، ۵۰ درصد از دستگاه‌های RVM در اماکن شلوغ و پرتردد مانند فروشگاه‌ها جانمایی می‌شود.

  • مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تا پایان ۱۴۰۰ براساس برنامه ریزی سازمان پسماند، ۵۰ درصد از دستگاه‌های(RVM) آر. وی. ام (دریافت خودکار پسماند)، در اماکن شلوغ و پرتردد مانند فروشگاه‌ها جانمایی می‌شود.

    به گزارش خبرنگار پول بانک، آئین همکاری سه جانبه شهرداری تهران، UNDP و ژاپن در پروژه مدیریت پسماند شهر تهران و رونمایی از دستگاه‌های (RVM)  آر. وی. ام (دریافت خودکار پسماند)، به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه ماه 1400، با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، کلودیو پرو ویداس نماینده برنامه توسعه ملل متحد در ایران، ژاک ورنر سفیر هلند، آیکاوا کازوتوشی سفیر کشور ژاپن، در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

    صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

    علیپور، در حاشیه آئن و رونمایی از دستگاه‌های (RVM)  گفت: یکی از برنامه‌های جاری سازمان پسماند در تهران اجرای طرح کاهش پسماند(کاپ) بوده و برنامه امروز در راستای توسعه همکاری با برنامه عمران سازمان ملل و دولت ژاپن است.

    وی ادامه داد: تلاش بر این است که در گام اول اجرای طرح کاپ، با فرهنگ سازی و زیرساخت‌های مناسب درصد تفکیک پسماند از مبدا را بالا ببریم. یک از راه‌های اجرای این طرح استفاده از دستگاه‌های RVM است که شهروندان اقلام پسماند ارزشمند را تحویل می‌دهند و در ازای آن رسید بهره مندی از کالاها و خدمات را دریافت می‌کنید.

    مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: این کار از سال گذشته با همکاری شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار آغاز شده است. در این مراکز حدود ۵ دستگاه RVM مستقر شد که با استقبال شهروندان رو به رو شد. در همین راستا بعد از مشاهده میزان استقبال، از UNDP و دولت ژاپن درخواست کردیم که تعدادی از این دستگاه‌ها را برای ایران خریداری کنند.

    علیپور، در ادامه اظهار داشت: ۱۸ دستگاه با اعتبار و همکاری دو کشور خریداری شده و با علم و توانایی شرکت‌های دانش بنیان داخلی به بهره برداری رسید است که یک چهارم قیمت نمونه‌های خارجی است. امکان تولید داخلی این دستگاه‌هایی که امروز رونمایی شد در کشور توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی آسان شد. سازمان پسماند از تولید این دستگاه‌ها حمایت می‌کند.

    وی خبر داد: تا پایان ۱۴۰۰ براساس برنامه ریزی سازمان پسماند، ۵۰ درصد از دستگاه‌های RVM در اماکن شلوغ و پرتردد مانند فروشگاه‌ها جانمایی می‌شود.

    مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، در پایان اظهار داشت: سازمان پسماند از هر امکانی برای تفکیک پسماند از مبدا استفاده می‌کند، شهروندان می‌توانند روزهای شنبه پسماند خشک را به مراکز پسماند تحویل دهند و خدمات دریافت کنند و یا پسماند خشک را به خودروهای ملودی و یا اپلیکیشن‌ها تحویل دهند و یا از این دستگاه‌ها در فروشگاه‌ها استفاده کنند. اینها راه‌های متفاوتی است برای تحویل پسماند خشک که شهروندان می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=240427

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم