• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

طرح کاهش کارمزدهای اتریوم تابستان روی شبکه اعمال می‌شود

  • کد خبر : 198014
  • 18 اسفند 1399 - 6:19
طرح کاهش کارمزدهای اتریوم تابستان روی شبکه اعمال می‌شود

توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم با افزودن طرح بهبود EIP-1559 این بلاک چین به فورک لندن موافقت کردند. انتظار می‌رود در ماه ژوییه (تیر یا مرداد) این طرح عملیاتی شود.
به گزارش کریپتوبریفینگ، توسعه‌دهندگان اتر..

  • توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم با افزودن طرح بهبود EIP-1559 این بلاک چین به فورک لندن موافقت کردند. انتظار می‌رود در ماه ژوییه (تیر یا مرداد) این طرح عملیاتی شود.

    به گزارش کریپتوبریفینگ، توسعه‌دهندگان اتریوم به یک اجماع برای افزودن طرح EIP-1559 به هارد فورک لندن دست یافتند. هرچند این طرح با واکنش منفی از سوی ماینرها مواجه شده است، اما می‌تواند به میزان زیادی طرح اقتصادی اتریوم و امنیت آنرا بهبود بخشد. طرح مهم EIP-1559 ژوییه آینده در هارد فورک لندن عملیاتی خواهد شد.

    تیم بیکو (Tim Beiko)، هماهنگ‌کننده محققانی که بر روی این به‌روز‌رسانی کار می‌کنند، این خبر را در توییتر تأیید کرد.

    ما درباره طرح EIP-1559 و مخالفت با [فعالسازی] بمب سختی در هارد فورک لندن توافق داریم.

    بیکو این پست را به صورت زنده از آخرین جلسه توسعه‌دهندگان (AllCoreDevs) ارسال کرد. او پیشنهاد کرد طرح EIP-1559 به عنوان بخشی از هارد فورک لندن اجرا شود که سایر توسعه‌دهندگان اتریوم نیز با این به‌روز‌رسانی موافقت کردند.

    بیکو به تازگی نهایی کردن تاریخ راه‌اندازی فورک لندن را در گیت هاب آغاز کرده است. او پیشنهاد داد که این طرح ماه ژوییه در شبکه اصلی عملیاتی شود. قرار است این فورک، به‌دنبال فورک برلین انجام شود که در ماه آوریل (فروردین) اتفاق خواهد افتاد.

    EIP-۱۵۵۹ مورد انتظارترین به‌روزرسانی از زمان راه‌اندازی سرنیتی (Serenity) در ماه دسامبر (آذر) است. در این به‌روزرسانی بخشی از کارمزدهای گس در هر تراکنش می‌سوزد که موجب کاهش عرضه اتریوم می‌شود. بیکو به کریپتو بریفینگ گفت که EIP-1559 می‌تواند به‌عنوان یک طرح «خرید متقابل» در اوایل سال جاری در نظر گرفته شود. این طرح می‌تواند اتریوم را به یک دارایی ضدتورمی تبدیل کند.

    جاستین دریک (Justin Drake) به‌تازگی پستی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد طرح EIP-1559 چه تأثیری می‌تواند بر روی اتریوم بگذارد. او از عبارت «پول فوق سالم» برای مقایسه اتریوم با بیت کوین و روایت معروف «پول سالم» درباره آن استفاده کرد.

    با وجود اینکه EIP-1559 گزاره ارزش اتریوم و امنیت شبکه را تقویت می‌کند، اما این موضوع همواره یکی از مسائل مورداختلاف اعضای جامعه اتریوم بوده است.

    برخی از ماینرها با این به‌روزرسانی مخالفت کرده‌اند، چراکه به منابع درآمد آنها ضربه می‌زند. اسپارک پول (SparkPool) و بیت فلای (Bitfly) دو استخر ماینینگ مهم هستند که به‌طور مرتب نگرانی خود را نسبت به این موضوع در توییتر به اشتراک گذاشته‌اند. اسپارک پول روز ۵ فوریه در این خصوص گفت:

    ما از این موضوع ناراحت هستیم که خیلی‌ها فقط نگران قیمت هستند.

    در عین حال، دیگر استخر ماینینگ بزرگ اتریوم، F2Pool از این به‌روزرسانی حمایت کرده است. تیم این استخر ماینینگ روز ۲۵ فوریه در پستی با عنوان «ایستادن در سمت روشن تاریخ» نوشت:

    نظرات مخالف فقط بر روی از دست دادن درآمد ماینر‌ها در کوتاه‌مدت متمرکز شده است؛ بنابراین در حال حاضر ما از طرح به‌طور کامل حمایت می‌کنیم و به پیشبرد آن کمک خواهیم کرد.

    طرح کاهش کارمزدهای اتریوم تابستان روی شبکه اعمال می‌شود

    در این باره بیشتر بخوانید

    • پیشنهاد ویتالیک بوترین برای افزایش پاداش‌ اتریوم پس از هاردفورک اثبات سهام
    • برنامه‌های غیرمتمرکز فعال‌تر از همیشه در اتریوم/ حجم تراکنش DAppها رکورد زد
    • نظرسنجی خالق ترون برای تحقیر اتریوم؛ جاستین سان لحظه آخر تقلب کرد
    • نهنگ‌های اتریوم همچنان در حال انباشت واحدهای بیشتر هستند
    • نظرسنجی: سرمایه‌گذاران ژاپنی ریپل را به اتر ترجیح می‌دهند!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198014

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم