• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

طرح ویژه فروش وانت آریسان دوگانه سوز: جزئیات و شرایط

  • کد خبر : 343260
  • 21 فروردین 1403 - 16:44
طرح ویژه فروش وانت آریسان دوگانه سوز: جزئیات و شرایط

وانت آریسان دوگانه سوز که با استانداردهای ۸۵گانه تجهیز شده است، با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده است. از روز گذشته، ایران خودرو امکان خرید این وانت را از طریق نمایندگی‌های خود آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام تا زمان تکمیل […]

  • وانت آریسان دوگانه سوز که با استانداردهای ۸۵گانه تجهیز شده است، با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده است. از روز گذشته، ایران خودرو امکان خرید این وانت را از طریق نمایندگی‌های خود آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

    ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و مشتریان باید ابتدا پروفایل کاربری خود را در وب‌سایت این گروه خودروسازی ایجاد کنند و سپس اقدام به ثبت‌نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور نمایند.

    وانت آریسان دوگانه سوز با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه می‌شود.

    در این طرح، هر کد ملی تنها برای یک خرید قابل استفاده است و مالکیت تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد و افراد حقیقی امکان ثبت‌نام ندارند. از این رو، عدم پلاک انتظامی فعال بودن و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته، محدودیتی برای ثبت‌نام این محصول ایجاد نخواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343260

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم