• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2
پرداخـت تسهیـــلات قـــــــــرض الحسنـــه در مسیــــر توانمند سازی و ارزش آفرینی جامعه زنان کشور

طرح اندوخته بانوان مهر ایران

  • کد خبر : 4395
  • 05 بهمن 1396 - 10:05
طرح اندوخته بانوان مهر  ایران

پول بانک: بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای جامعه زنان کشور و توانمندسازی بانوان خانه دار و کارآفرین و به منظور ارائه خدمات بانکی متناسب با این قشر، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب محصولی جدید با عنوان “اندوخته بانوان مهر ایران” نموده است. در این طرح متقاضیان علاوه بر توسعه فضای کسب و کار خود می توانند در ارتقای سطح رفاه خانواده هایشان نیز موثر واقع گردند.

  • طرح اندوخته بانوان مهر  ایران

    پرداخـت تسهیـــلات قـــــــــرض الحسنـــه در مسیــــر توانمند سازی و ارزش آفرینی جامعه زنان کشور

    شرح

    بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای جامعه زنان کشور و توانمندسازی بانوان خانه دار و کارآفرین و به منظور ارائه خدمات بانکی متناسب با این قشر، اقدام به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب محصولی جدید با عنوان “اندوخته بانوان مهر ایران” نموده است. در این طرح متقاضیان علاوه بر توسعه فضای کسب و کار خود می توانند در ارتقای سطح رفاه خانواده هایشان نیز موثر واقع گردند.

    مخاطبین

    جامعه هدف در این طرح کلیه بانوانی هستند که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه می باشند و از طریق افتتاح حساب و انجام پس انداز ماهیانه مطابق با شرایط و ضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک، از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می گردند.

    در این طرح جامعه هدف به 2 گروه تفکیک می گردد:

    الف) بانوان سرپرست خانوار

    بانوان محترم سرپرست خانوار می توانند با ارائه معرفی نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تسهیلات طرح اندوخته بانوان مهر ایران با امتیاز ویژه و مطابق با سایر ضوابط و شرایط بهره مند گردند.

    ب) سایر بانوان

    کلیه بانوان محترم می تواننداز تسهیلات طرح اندوخته بانوان مهر ایران، مطابق ضوابط و شرایط مربوطه استفاده نمایند.

    نحوه افتتاح حساب و پس انداز ماهیانه

    به منظور افتتاح حساب پس انداز ماهیانه، متقاضیان می بایست نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز  اقدام نمایند که در این خصوص متقاضیان می توانند:

    1- شخصاً نسبت به افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه اقدام نموده و با ایجاد میانگین لازم بر اساس شرایط طرح، مشمول دریافت تسهیلات گردند.

    2- بواسطه افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه توسط همسر و یا پدر، با ایجاد میانگین لازم طبق شرایط طرح، مشمول دریافت تسهیلات گردند.

    مراحل و شرایط اعطای تسهیلات

    در این طرح هر یک از بانوان حائز شرایط افتتاح حساب می توانند با پس انداز مبلغ مستمر ماهیانه، نسبت به افزایش اندوخته خود اقدام نموده و از تسهیلات طرح اندوخته بانوان مهر ایران به شرح ذیل بهره مند گردند:

    متقاضیان با واریز مستمر ماهیانه به مبلغ 2 میلیون ریال و همزمان با چهارمین واریزی (در ماه چهارم) از تسهیلات مرحله اول، به مبلغ 30 میلیون ریال بهره مند می گردند. (مجموع مبالغ واریزی 4 ماهه به میزان 8 میلیون ریال قبل از پرداخت تسهیلات، بعنوان وثیقه نقدی تا پایان اقساط تسهیلات مرحله اول منظور می گردد.)

    پس از دریافت تسهیلات مرحله اول و در صورت تمایل از ابتدای ماه پنجم متقاضیان می توانند با ادامه پس انداز ماهانه به مبلغ 1 میلیون ریال، بعد از 24 ماه و تسویه تسهیلات مرحله اول از تسهیلات مرحله دوم به مبلغ 60 میلیون ریال بهره مند گردند.

    با استمرار پس انداز ماهیانه در دوره دوم به مبلغ 1 میلیون ریال، متقاضیان می توانند  بعد از 24 ماه و تسویه تسهیلات مرحله دوم، از تسهیلات مرحله سوم به میزان 120 میلیون ریال، با بازپرداخت 36 ماهه و همچنین با ادامه پس انداز ماهانه به مبلغ  1 میلیون ریال بعد از 36 ماه و تسویه تسهیلات مرحله سوم از تسهیلات مرحله چهارم به میزان 200 میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت 36 ماهه بهره مند گردند.

    بانوان سرپرست خانوار

    پس از واریز اولین پرداختی (2 میلیون ریال)، می توانند از تسهیلات 30 میلیون ریالی با رعایت سایر ضوابط بهره مند گردند و درصورت تمایل با واریز مبالغ ماهانه  1 میلیون ریال همانند تسهیلات سایر بانوان از تسهیلات مراحل بعدی استفاده نمایند.

    مزایای طرح

    اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای رفع نیازها و احتیاجات ضروری بانوان بویژه بانوان محترم  سرپرست خانوار.

    امکان پس انداز مبالغ خرد و برنامه ریزی جهت استفاده از تسهیلات قرض الحسنه.

    ایجاد انگیزه در بانوان جهت اشتغال و کارآفرینی.

    افزایش سلامت روانی خانواده.

    ضوابط اعطای تسهیلات

    ضوابط پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین مطابق با بخشنامه های جاری بانک می باشد. برای کسب اطلاع از سایر شرایط به شعب این بانک در سراسر کشور و یا به سایت بانک (www.qmb.ir) مراجعه نمایید.

    بروشور_طرح_اندوخته_بانوان_مهر_ایران

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=4395

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم