• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

صنعت تابلوسازی چگونه است؟ تابلوسازی سلکو

  • کد خبر : 315909
  • 09 اردیبهشت 1402 - 16:33
صنعت تابلوسازی چگونه است؟ تابلوسازی سلکو

فهرست محتوا توضیحات:صنعت تابلو سازی چگونه است | ما در این مقاله سعی داریم به صنعت تابلوسازی بپردازیم و انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. صنعت تابلوسازی چگونه است؟ به کمک پیشرفت صنعت تابلوسازی، هم اکنون می توانید انواع تابلوها را در انواع مکان […]

فهرست محتوا

  • توضیحات:صنعت تابلو سازی چگونه است | ما در این مقاله سعی داریم به صنعت تابلوسازی بپردازیم و انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

    صنعت تابلوسازی چگونه است؟

    به کمک پیشرفت صنعت تابلوسازی، هم اکنون می توانید انواع تابلوها را در انواع مکان های خصوصی و عمومی مشاهده کنید. از تابلوها برای اطلاعات و راهنمایی در داخل ساختمان ها استفاده می شود. علائم راه به شما کمک می کند آدرس مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. همچنین می توانید از انواع بیلبورد برای نشان دادن جایگاه شرکت، جلب توجه و تبلیغات استفاده کنید. بسته به جایی که می خواهید از آنها استفاده کنید، می توانید گزینه های مختلفی مانند پانل های سلنیومی، لایت باکس و پنل های LED نئون را سفارش داده و نصب کنید. با پیشرفت تکنولوژی در عصری که در آن زندگی میکنیم میتوانید محصولات متنوعی را انتخاب کنید که همه اینها به میزان پول و بودجه شما بستگی دارد.ما در تابلوسازی، تابلوسازی سلکو با استفاده از افراد متخصص این حوزه سعی بر این داریم که شرایط عالی را برای همه هموطنانمان رقم بزنیم.

    انواع مختلف تابلو سازی چلنیوم

    خود تابلو چلنیوم در انواع مختلفی طراحی و اجرا می شود. طراحان حرفه ای همیشه در ساخت تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اجرای بهینه، خواسته ها و سلیقه کارفرما را در نظر می گیرند. به عنوان مثال، یک فروشگاه کوچک محلی ممکن است برای تبلیغ کسب و کار خود به یک تابلو چلنیوم ساده نیاز داشته باشد، در حالی که یک شرکت بزرگ ممکن است بخواهد یک تابلوی بزرگ و فانتزی طراحی و اجرا کند.

    در هر صورت سازنده تابلو باید با توجه به نیاز مشتری تابلویی را طراحی و اجرا کند. رعایت تناسب در این مورد نیز بر تبلیغات مؤثر تأثیر می گذارد. قطعا تابلوی بزرگ و مجلل نصب شده بر درب یک مغازه کوچک محلی با وجود قیمت بالا جلوه خوبی نخواهد داشت. در زیر انواع تابلو چلنیوم را برای آشنایی بیشتر معرفی می کنیم.

    تابلو چلنیوم ساده

    تابلو چلنیوم ساده را می توان نسل اول تابلوهای فروشگاهی چلنیوم دانست. این تابلو لبه های کار آلومینیوم، جنس قسمت بالایی پنل پلکسی گلاس و المنت نورپردازی معمولاً لامپ های SMD می باشد.

    تابلوهای چلنیوم دوبل

    میتوان گفت تابلو پلکسی گلاس دوبل جنس و یا متریالی شبیه به تابلو چلنیوم ساده دارند اما تفاوت آنها با تابلوهای دسته بندی قبل به این صورت است که در حروف این تابلو ها در حقیقت دو رنگ کار شده است.

    تابلوهای چلنیوم پانچ

    تابلوهای چلنیوم پانچ تابلوهایی هستند که مخاطبان را از دور و نزدیک به خود جذب می کنند. پس اگر خواهان یک تابلو مغازه یا مغازه ایی جذاب هستید می توانید طراحی و اجرای تابلو چلنیوم پانچ را سفارش دهید. ظاهر جذاب این نوع تابلو چلنیوم به این دلیل است که به صورت کاملا حرفه ای نورپردازی می شوند.

     

    بر روی پنل این نوع تابلوها سوراخ های به شکل های مختلف اعم از ستاره یا دایره وجود دارد که نور را به صورت خیره کننده ای از خود ساطع می کنند. علاوه بر سطح صفحه نمایش، نورپردازی حرفه ای در نواحی اطراف (اطراف) حروف نیز انجام می شود. این نورپردازی توسط لامپ های RGB و SMD انجام می شود و نمایشگر برد و آنچه روی آن طراحی شده را به بهترین شکل نشان می دهند.

    تابلوهای چلنیوم RGB

    RGB همچنین به عنوان تابلو چلنیوم هفت رنگ نیز شناخته می شود. این نوع پنل از پلکسی سفید ساخته شده و نورپردازی واقعا حرفه ای را ارائه می دهد. همانطور که از نام آنها پیداست نورپردازی این نوع پنل ها هفت رنگ است.

    بسته به سلیقه خود و با در نظر گرفتن عواملی مانند متراژ فروشگاه، موقعیت جغرافیایی فروشگاه، ابعاد ویترین، تابلوهای فروشگاه های اطراف، بودجه و … می توانید طراحی و تولید را سفارش دهید. از هر یک از این انواع تابلوهای چلنیوم تابلو فروشگاه یا فروشگاه می تواند شامل نام برند شما، نام دفتر شما، نوع محصول ارائه شده و غیره باشد. اگر تجربه و دانش کافی در این زمینه ندارید، می توانید با تابلوسازی ما در تابلوسازی سلکو تماس بگیرید که کارشناسان ما به صورت رایگان شما را راهنمایی میکنند.

    صنعت تابلوسازی چگونه است؟ تابلوسازی سلکو

    چه فاکتورهایی بر قیمت تابلوسازی مهم اند؟

    به طور کلی عوامل موثر بر قیمت تابلو سازی را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

    • اندازه و جنس لبه حروف
    • میزان روشنایی تابلو و قطعات الکتریکی و لامپ هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است.
    • قطر حروف برجسته
    • ارتفاع، عرض و طول محل نصب
    • نوع و کیفیت مواد مورد استفاده
    • ابعاد تخته

    بهتر است از خدمات تابلوسازان با تجربه ایی که سالهاست در این حوزه فعالیت دارند کمک بگیرید تا بهترین نتیجه و جذاب ترین تابلوها را بر روی درب مغازه خود نصب کنید.

    چرا باید در تابلو سازی، تابلوسازی سلکو را انتخاب کنیم؟

    همانگونه که میدانید طراحی و ساخت تابلو افراد متخصص خاص خود را میخواهد از این رو کیفیت ساخت تابلو، هزینه و قیمت ساخت تابلو بایستی بسیار مناسب باشد تا مشتری تمامی شرایط را در نظر بگیرد و ادامه کار انجام شود، ما با استفاده از افراد با تجربه و موفق این حوزه در مرکز تابلو سازی سلکو سعی بر این داشته ایم بهترین متریال و خدمات تابلو سازی را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم، همچنین کار را با استفاده از نرم افزارهای روز اقدام به طراحی تابلو انجام میدهیم.

    تمامی  تابلوسازی که توسط تابلوسازی سلکو مراحل طراحی، ساخت و نصب آن صورت میگیرد شامل گارانتی معتبر 10 ساله می باشد.  از این رو شما مشتریان گرامی با خیالی آسوده از کیفیت و ماندگاری آن ها می توانید سفارش تابلو تبلیغاتی خود را در تابلو سازی سلکو ثبت کنید.

    تابلوسازی در تهران

    در تهران، بسیاری از شرکت‌ها و کارگاه‌های تابلوسازی وجود دارند که خدمات متنوعی در زمینه طراحی، ساخت، نصب و تعمیر تابلوهای تبلیغاتی ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها می‌توانند به شرکت‌های بزرگ و کوچک، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مشاغل کمک کنند تا با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی خود، بیشتر دیده شوند و کسب و کار خود را بهبود بخشند.تابلوسازی سلکو در تهران یکی از تابلو سازی های برتر می باشد که انواع خدمات تابلوسازی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

    منبع: https://selcotablo.com/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315909

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. سلام میشه در باره طراحی تابلو راهنمایی ام کنید

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم