• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

صادقی فر در نشست خبری اعلام برنامه های هفته کارگر سال 98: تقویت اعتماد عمومی و همبستگی ملی  برای پیشبرد برنامه های کشور بسیار ضروری می باشد

  • کد خبر : 22770
  • 04 اردیبهشت 1398 - 19:30
صادقی فر در نشست خبری اعلام برنامه های هفته کارگر سال 98: تقویت اعتماد عمومی و همبستگی ملی  برای پیشبرد برنامه های کشور بسیار ضروری می باشد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت وظیفه زمینه سازی و تسهیل گری تولید را بر عهده دارد و ملت نیز از جهت ایفای وظایف کارگری و کارفرمایی در بالا بردن کیفیت تولید و همچنین مصرف کالای داخلی عهده دار مسئولیت است.

  • معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت وظیفه زمینه سازی و تسهیل گری تولید را بر عهده دارد و ملت نیز از جهت ایفای وظایف کارگری و کارفرمایی در بالا بردن کیفیت تولید و همچنین مصرف کالای داخلی عهده دار مسئولیت است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری اعلام برنامه های هفته کارگر سال 98، ظهر امروز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه 98، با حضور علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات خبرگزاری ایلنا برگزار گردید.

    ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

    ابراهیم صادقی فر، در این نشست خبری گفت: شعار سال یعنی رونق تولید در تداوم شعار سال قبل مبنی بر حمایت از تولید ملی، کلید واژه‌ای است که تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

    وی با یادآوری اینکه این کلیدواژه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز برای بازگشت به تولیدات داخل مورد توجه قرار گرفته است، افزود: دولت وظیفه زمینه سازی و تسهیل گری تولید را بر عهده دارد و ملت نیز از جهت ایفای وظایف کارگری و کارفرمایی در بالا بردن کیفیت تولید و همچنین مصرف کالای داخلی عهده دار مسئولیت است.

    معاون وزیر کار، تقویت اعتماد عمومی و همبستگی ملی را ضروری دانست و ادامه داد: مثلث اشتغال فراگیر، رفاه جامعه و پایداری صندوق‌ها باید با نگاه بلند مدت مدنظر باشد تا با اصلاح بسیاری از ساختارها شاهد رونق تولید باشیم.

    صادقی فر، به سر فصل برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: بر همین مبنا بسیاری از برنامه‌ها ، سیاست‌ها و فرآیندها باز مهندسی شد.

    وی آغاز مباحث مربوط به شفافیت از جمله اعلام اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه و همچنین جوانگرایی را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: نخبه گرایی و فساد ستیزی دو اصل مهم در بیانیه گام دوم است که در وزارتخانه مورد توجه قرار گرفته و تلاش داریم با سپردن امور به نیروهای جوان به مرور همین جوانان سکان امور را بر عهده گیرند.

    معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه وزارت کار تلاش کرده تا از جنبه های مختلف از نیروی کار دفاع کند، ادامه داد: بخشی از این این دفاع در زمینه مزد بود و با توجه به عقب ماندگی دستمزد کارگران از تورم تلاش شد تا بخشی از هزینه‌ها در قالب افزایش دستمزد جبران شود.

    صادقی فر، به اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت از کارگران و آسیب دیدگان سیل اخیر اشاره کرد و افزود: بلافاصله بعد از سیل ستاد بحران در وزارتخانه تشکیل شد گرچه برای ما به طور مستقیم وظیفه‌ای در شرایط بحران تعریف نشده است.

    معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در پایان سخنان خود گفت: در بحث برقراری بیمه بیکاری و حمایت از بنگاه‌های آسیب دیده در قالب استمهال بدهی‌ها و بخشودگی جرائم و همچنین اعطای وام تصمیماتی اتخاذ شد برای نمونه در یکی دو هفته اول ۳۳ هزار وام پرداخت شد.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22770

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم