• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شیرآلات توالت | قیمت شیرآلات توالت کاهش یافت!

  • کد خبر : 307914
  • 21 آبان 1401 - 22:31
شیرآلات توالت | قیمت شیرآلات توالت کاهش یافت!

فهرست محتوا شیرآلات توالت تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون خانه دارند. اکثر افراد در هنگام خرید این شیرآلات به ظاهر این محصول بیشتر از قیمت آن توجه می‌کنند. اما برای خرید شیرآلات باید به گارانتی و همینطور خدمات پس از فروش هم توجه کرد. خرید شیرآلات توالت با کیفیت، دارای قیمت مناسبی هم می‌باشند. […]

فهرست محتوا

  • شیرآلات توالت تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون خانه دارند. اکثر افراد در هنگام خرید این شیرآلات به ظاهر این محصول بیشتر از قیمت آن توجه می‌کنند. اما برای خرید شیرآلات باید به گارانتی و همینطور خدمات پس از فروش هم توجه کرد.

    خرید شیرآلات توالت با کیفیت، دارای قیمت مناسبی هم می‌باشند. مجموعه جزیره ارائه دهنده انواع شیرآلات توالت مرغوب به مشتریان عزیز بوده و با حذف تمامی واسطه‌ها توانسته تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

    انواع شیرآلات توالت

    در انتخاب شیرآلات باید ابتدا به نوع شیر یعنی اهرمی یا کلاسیک بودن آن توجه شود. شیرآلات اهرمی دارای مزایای بیشتری نسبت به شیرآلات کلاسیک بوده و انتخاب بهتری برای سرویس بهداشتی هستند.

    شیرآلات اهرمی در استفاده طولانی مدت مشکل چکه کردن آب و همینطور هرز رفتن واشر پیدا نخواهند کرد. علاوه بر آن شیرآلات اهرمی دارای تنوع و رنگ‌های بیشتری بوده و از طرفی به ندرت به تعویض کارتریج نیاز پیدا می‌کنند. کارکردن با این نوع شیرآلات بسیار راحت است.

    برای انتخاب و خرید شیرآلات لازم است تا به تعداد سوراخ‌های مورد نیاز شیرآلات اهرمی و همینطور کلاسیک توجه نمود.

    شیرآلات توالت | قیمت شیرآلات توالت کاهش یافت!

    قیمت شیرآلات توالت

    شیرآلات توالت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده و اختلاف قیمت آن‌ها با توجه به مواد اولیه و تفاوت در پیچدگی ساخت آن‌ها متفاوت است.

    ممکن است در برخی از فروشگاه‌ها با شیرآلات خیلی ارزان مواجه شوید. اما باید بدانید که ارزان بودن قیمت در زمان خرید شیرآلات توالت معیار مناسبی نیست و احتمالا این نوع شیرآلات از مواد نامرغوب ساخته شده‌اند.

    شیرآلات بادوام دارای استانداردهای لازم بوده و همراه با گارانتی معتبر و همینطور خدمات پس از فروش ارائه می‌گردد. شیرآلات ارزان معمولا فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و همینطور دوام و طول عمر آن‌ها کم بوده و به کار رفتن قطعات بی‌کیفیت در آن‌ها شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی در آینده‌ای نزدیک می‌نماید.

    شیرآلات معمولی به لحاظ قیمت بین انواع شیرآلات ارزان و لوکس قرار می‌گیرند. وزن این شیرآلات نیز همین شرایط را خواهد داشت. زیرا آلیاژهای مرغوب و با دوام، وزن بیشتری هم دارند. درنتیجه یکی از مشخصات شیرآلات مرغوب، وزن آن‌ها می‌باشد.

    شیرآلات لوکس و لاکچری به دلیل طرح‌های خاص و ویژه، وزن بیشتری نسبت به دیگر شیرآلات دارند. علاوه بر آن در نسل جدید شیرآلات هوشمند، تکنولوژی‌های ساخت پیشرفته استفاده شده و دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند.

    شرکت جزیره عرضه کننده انواع شیرآلات توالت با کیفیت و مرغوب بوده و به دلیل حذف واسطه‌ها، محصولات خود را با قیمتی مناسب ارائه می‌نماید. برای انتخاب و سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید به سایت جزیره مراجعه نمایید.

    رنگ شیرآلات توالت

    رنگ‌های متنوع شیرآلات می‌تواند در فضاسازی محیط بسیار موثر باشد. در سال‌های اخیر بر روی شیرآلات از آبکاری‌های آنتیک مثل سفید و مسی استفاده شده و همینطور آبکاری‌هایی مانند کروم، استیل یا سفید و طلایی با رنگ‌های دیگر هم هماهنگ هستند و می‌توان در انتخاب انواع دکوراسیون از آن‌ها استفاده نمود.

    برای انتخاب رنگ شیرآلات بهتر است رنگی را سفارش دهید که با سبک کلی دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. برای دکوراسیون‌های مدرن، شیرآلات سفید، مشکی، کروم و مسی و برای دکوراسیون‌های طلایی نیز انواع طلایی مناسب است.

     

    ویژگی‌های شیرآلات توالت مرغوب

    امروزه تنوع زیادی از مدل‌های شیر دستشویی، شیر اهرمی توالت و همینطور شیرآلات کلاسیک در بازار وجود داشته و هر کدام از آن‌ها را می‌توان به صورت روکار یا توکار نصب کرد. همچنین همانطور که اشاره شد، عواملی مانند گارانتی، رنگ، جنس و … هم در انتخاب این شیرآلات تاثیرگذار هستند. به همین دلیل در ادامه به بررسی ویژگی‌های انواع شیرآلات توالت می‌پردازیم.

    شیرآلات توالت اهرمی یا کلاسیک

    در هنگام خرید شیرآلات باید در ابتدا در مورد نوع اهرمی یا کلاسیک بودن آن تصمیم‌گیری نمایید. شیرآلات توالت اهرمی دوام و عمر بیشتری نسبت به شیرآلات کلاسیک دارند. بنابراین بهتر است شیر توالت نوع اهرمی را خریداری نمایید.

    کارتریج‌های شیر اهرمی نسبت به مغزی شیرآلات کلاسیک کمتر دچار چکه و مشکلات دیگر شده و احتمال نیاز به تعویض آن‌ها و پرداخت هزینه‌های اضافه هم کمتر خواهد بود. همچنین کار با شیرآلات بهداشتی اهرمی بسیار راحت‌تر است و تنوع قیمت و رنگ در این نوع شیرآلات بیشتر می‌باشد.

    شیرآلات توالت | قیمت شیرآلات توالت کاهش یافت!

    شیرآلات توالت توکار و روکار

    ساز و کار شیر توالت در شیرآلات روکار درون تنه آن قرار دارد و بر روی دیوار نصب می‌شود. اما در شیرآلات توکار فقط بخشی که برای تنظیم آب است، بر روی دیوار قابل مشاهده است. باقی قطعات و اتصالات در شیرآلات توکار، درون دیوار قرار گرفته و قابل مشاهده نیست.

    شیرآلات توکار از لحاظ ظاهر، مدرن‌تر و زیباتر بوده و نظافت آن‌ها هم راحت‌تر انجام می‌شود، اما فرآیند نصب آن‌ها کمی مشکل است و در صورت نیاز به تعمیر، دسترسی به بخش‌های داخلی سخت خواهد بود.

    یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام خرید شیرآلات توالت، نصب آن است. زیرا در صورتی که مراحل نصب شیرآلات توالت توکار به درستی انجام نشود، پس از پایان کار نیاز به تخریب دیوار و تعبیه دوباره آن می‌باشد.

    بهترین شیرآلات توالت

    شیر مخلوط توالت نسبت به سایر شیرآلات در معرض دید نیست، اما در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی بسیار تاثیرگذار است. بهترین شیرآلات توالت دارای کیفیت بالا، ظاهری زیبا، طول عمر زیاد و همینطور گارانتی هستند. مجموعه جزیره عرضه کننده بهترین شیرآلات توالت است و با ایجاد تنوع و رنگ در تولید این شیرآلات، زمینه انتخاب راحت را برای هر سلیقه‌ای فراهم کرده است.

    انتخاب و خرید شیرآلات با توجه به نظر و سلیقه هر شخصی می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر شما طرفدار سبک مینیمال هستید، شیرآلات توکار گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شوند و چنانچه ترجیح شما کنترل شیر آب دستشویی به واسطه یک اهرم است، شیر اهرمی توالت گزینه بهتری برای شماست.

    بررسی نکات مهم در هنگام خرید شیر توالت

     در زمان خرید شیرآلات توالت باید به ویژگی‌های بهترین شیرآلات توجه نمایید. برخی از ویژگی‌ها مانند کیفیت قطعات و جنس بدنه با لمس کردن مشخص نیست و به همین دلیل هم باید این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر مانند جزیره تهیه نمایید.

    در هنگام خرید شیرآلات توالت باید به موارد زیر توجه کنید:

    • جنس بدنه بهترین برند شیرآلات توالت از جنس آلیاژ برنج کم سرب است.
    • بهترین شیرآلات توالت دارای گارانتی معتبر بوده و خدمات پس از فروش دارند. زیرا تولید کننده به کیفیت آن‌ها اطمینان دارد.
    • در تولید شیرآلات توالت مرغوب، کارتریج با کیفیتی به کار رفته و حرکت دسته اهرمی آن بسیار نرم و روان است.
    • در ظاهر بهترین شیر توالت، از قطعات پلاستیکی کمتری استفاده می‌کنند. بنابراین تمیز نمودن آن آسان بوده و دوام بالاتری دارد.
    • پرداخت سطح شیرآلات با کیفیت کوچک‌ترین موجی ندارد. در نور مناسب می‌توانید ظاهر شیرآلات مورد نظر خود را از این نظر بررسی نمایید.
    • آبکاری شیرآلات توالت با کیفیت، مرغوب بوده و ظاهر آن خط خوردگی ندارد.
    • لنگی‌هایی که برای اتصال شیر یه لوله کشی درون دیوار استفاده می‌شود، مرغوب و از جنس آلیاژ برنج است.
    • در شیرآلات با کیفیت، قالپاق دیواری باید با طرح شیر هماهنگ بوده و لنگی‌ها را به خوبی پوشش دهد. قالپاق قطعه‌ای است که برای پوشاندن محل اتصال شیر به دیوار استفاده می‌شود.

    شیرآلات توالت رنگی

    رنگ شیرآلات توالت تاثیر زیادی در محیط دارد. یکی از ترندهای روز استفاده از شیرآلات با آبکاری‌ای آنتیک می‌باشد که جلوه‌ای مدرن و زیبا به محیط شما می‌بخشد.

    همانطور که گفته شد، برخی از انواع آبکاری‌ها مانند کروم، استیل یا سفید و مشکی با تمام رنگ‌ها جور درآمده و در انواع دکوراسیون هم قابل استفاده هستند. برای انتخاب بهترین شیر توالت می‌توانید به فروشگاه جزیره مراجعه نمایید.

    توجه به ظاهر در هنگام خرید شیرآلات توالت

    از آنجایی که شیرآلات توالت تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه شما دارد، درنتیجه لازم است تا در هنگام خرید به ظاهر این محصول توجه ویژه‌ای نمایید.

    شیرآلات تولید شده در مجموعه جزیره دارای طرح‌های مختلفی هستند که برای هر سبکی از دکوراسیون مناسب می‌باشند و محیط شما را زیباتر و مدرن‌تر می‌کنند.

    با مراجعه با سایت جزیره می‌توانید شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

    توجه به مصرف بهینه آب در هنگام خرید شیر توالت

    کشور ایران در سال‌های اخیر با مشکل کم آبی مواجه بوده است. انتخاب یک شیر توالت با کیفیت ایرانی که دارای مصرف کمی بوده، می‌تواند منابع آبی کشور را حفظ کرده و به صرفه جویی آب هم کمک نماید.

    مهم‌ترین عامل کاهش مصرف آب در شیرآلات، پرلاتور است. وجود پرلاتور تا 90 درصد به صرفه جویی آب کمک کرده و یک فشار مناسب ایجاد می‌نماید تا آب در سطح وسیع‌تری پاشش شود.

    در صورتی که می‌خواهید شیرهای اهرمی را انتخاب کنید، باید به عدد کارتریج آن دقت کنید. هرچه عدد کمتر باشد، آب کمتری هم از شیر خارج می‌شود و این موضوع در صرفه جویی آب موثر است.

    و در نهایت …

    در این نوشته به بررسی ویژگی‌های شیرآلات توالت پرداختیم. توجه به دوام، ظاهر، کیفیت، گارانتی و نکات دیگری که در این نوشته به آن اشاره کردیم، می‌تواند منجر به انتخاب هوشمندانه‌ای در هنگام خرید شیر توالت شود.

    مجموعه شیرآلات جزیره با 18 سال تجربه توانست در مدت کوتاهی به یکی از برندهای معتبر داخلی تبدیل شود. برای خرید بهترین شیرآلات توالت با قیمتی مناسب با ما در تماس باشید.

    JazireTaps.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307914

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم