• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

شیب قیمت‌ها: قیمت جدید گوشت و مرغ در بازار امروز 26 اسفند 1402

  • کد خبر : 342880
  • 26 اسفند 1402 - 22:21
شیب قیمت‌ها: قیمت جدید گوشت و مرغ در بازار امروز 26 اسفند 1402

امروز، در بازار، قیمت مرغ به روند نزولی پیوسته و هر کیلو مرغ کشتار با قیمت ۸۰,۰۱۷ تومان خرید و فروخته شد. همچنین، قیمت گوشت منجمد گوساله نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.در این روز، بازار گوشت و دام تهران باز شده و این روند نزولی قیمت مرغ را تجربه کرده است. براساس […]

  • امروز، در بازار، قیمت مرغ به روند نزولی پیوسته و هر کیلو مرغ کشتار با قیمت ۸۰,۰۱۷ تومان خرید و فروخته شد. همچنین، قیمت گوشت منجمد گوساله نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.در این روز، بازار گوشت و دام تهران باز شده و این روند نزولی قیمت مرغ را تجربه کرده است.

    شیب قیمت‌ها: قیمت جدید گوشت و مرغ در بازار امروز 26 اسفند 1402

    براساس گزارشی از پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، قیمت مرغ کشتار امروز از روز گذشته کاهش یافته و هر کیلو مرغ به قیمت ۸۰,۰۱۷ تومان خرید و فروخته شد، که یک کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

    همچنین، معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی وضعیت قیمت گوشت قرمز در سال ۱۴۰۳ را اعلام کرده است.

    درباره قیمت مرغ زنده در بازار، همچنان به ثبات رسیده و هر کیلو مرغ زنده با قیمت ۵۷,۱۲۵ تومان معامله شد که ۳۰۳ تومان ارزان‌تر از روز گذشته است.

    قیمت گوشت شترمرغ کشتار و قیمت گوشت بوقلمون کشتار نیز در بازار تغییر نکرده و قیمت‌های مشابه روز گذشته داشته‌اند.

    در بازار، قیمت دام زنده و کشتار نیز مشخص شده است که کیلویی ۲۶۰ هزار تومان برای دام زنده و ۵۰۰ هزار تومان برای دام کشتاری قیمت‌گذاری شده است.

    همچنین، قیمت گوشت منجمد گوساله و گوشت گوسفندی نیز در بازار بدون تغییر باقی‌مانده است و همانند روزهای گذشته به فروش رسیده‌اند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342880

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم