• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

شناورهای پرسرعت سپاه در داخل کشور ساخته می‌شود/ الحاق ناو "حاج قاسم سلیمانی" به ناوگان دریایی سپاه در آینده نزدیک

  • کد خبر : 303826
  • 06 تیر 1401 - 22:30
شناورهای پرسرعت سپاه در داخل کشور ساخته می‌شود/ الحاق ناو "حاج قاسم سلیمانی" به ناوگان دریایی سپاه در آینده نزدیک

شناورهای پرسرعت سپاه در داخل کشور ساخته می‌شود/ الحاق ناو "حاج قاسم سلیمانی" به ناوگان دریایی سپاه در آینده نزدیک فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از الحاق ناو شهید حاج قاسم سلیمانی با قابلیت حمل بالگرد به ناوگان نیروی دریایی سپاه در آینده نزدیک خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری […]

  • شناورهای پرسرعت سپاه در داخل کشور ساخته می‌شود/ الحاق ناو "حاج قاسم سلیمانی" به ناوگان دریایی سپاه در آینده نزدیک

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از الحاق ناو شهید حاج قاسم سلیمانی با قابلیت حمل بالگرد به ناوگان نیروی دریایی سپاه در آینده نزدیک خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ دریادار علیرضا تنگسیری مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با اشاره به توقیف دو نفتکش یونانی در آب‌های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: پیش از این یونانی‌ها نفتکش ما را به سواحل این کشور بردند و نفت آن را خالی کردند و با پررویی دادگاه حکم به توقیف آن داد.

    وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از توقیف نفتکش آنها در آب‌های خلیج فارس، افزود: در یک زمان و یک لحظه اما در دو جغرافیای متفاوت در شرایط نامساعد جوی و با باد باسرعت وزش 27 نات دو نفتکش یونان را در هرمزگان و بوشهر توقیف کردیم.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه، ایران را کشوری ذوالبحر عنوان و تصریح کرد: ما جزایر راهبردی در خلیج فارس داریم که مانند ناو هواپیمابر غرق نشدنی هستند.

    سردار تنگسیری دیگر عامل اقتدار نیروی دریایی سپاه را دانش بنیان بودن اقتصاد دریایی دانست و گفت: قایق‌های پرسرعت سپاه امروز با سرعت 70 تا 90 نات ( با سرعت 130 تا 170 کیلومتر بر ساعت) در داخل ساخته می‌شوند.

    وی تاکید کرد: امروز در تنگه هرمز و به عنوان نمایندگان مردم هر شناوری تردد می‌کند از آنها سوال می‌کنیم و آنها پاسخ می‌دهند؛ مجبور هستند جواب بدهند چون آبراهه ورودی و خروجی در اختیار ایرانا است.

    وی با بیان اینکه تأمین امنیت تنگه هرمز برعهده سپاه پاسداران است گفت: بیگانگان فرامنطقه‌ای در خلیج فارس هستند، اما حضورشان کمرنگ است چون ریشه‌ای در منطقه ندارند. دیگر آن زمان گذشت که یک ناو هواپیمابر یا یک ناوشکن بیگانه وارد منطقه می‌شد و بوق می‌زد و همه شناورها خبردار می‌ایستادند.

    وی درباره تولید شناور در داخل گفت: به زودی ناو شهید حاج قاسم سلیمانی که با قابلیت حمل بالگرد به ناوگان نیروی دریایی سپاه اضافه می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303826

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم