• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

شماره خریدار فرش دست دوم در تهران

  • کد خبر : 299622
  • 10 اردیبهشت 1401 - 17:05
شماره خریدار فرش دست دوم در تهران

  اکنون خرید و فروش فرش دست دوم چه دستباف و چه ماشینی بسیار مرسوم می باشد. کسانی به جهات زیادی از تغییر دکوراسیون گرفته تا ایجاد تنوع ، مهاجرت و…اقدام به فروش فرش های منزل می نمایند. در این بین عده دیگری هم به علل ویژه خودشان در پس خرید فرش دست دو هستند. […]

  •  

    اکنون خرید و فروش فرش دست دوم چه دستباف و چه ماشینی بسیار مرسوم می باشد. کسانی به جهات زیادی از تغییر دکوراسیون گرفته تا ایجاد تنوع ، مهاجرت و…اقدام به فروش فرش های منزل می نمایند. در این بین عده دیگری هم به علل ویژه خودشان در پس خرید فرش دست دو هستند. این فرش ها در دسته ها و انواع مختلفی از قالیچه گرفته تا فرش های ماشینی ، دستباف و تابلو فرش وارد بازار شده و هر کدام هم خریداران خاص خود را دارند. ممکن است دلیل به وجود آمدن چنین بازارهای خرید و فروشی این باشد که مردم مصرف گراتر شده و تمایل دارند که در فاصله های زمانی کوتاه تر ، کالاهای قبلی را با نو تعویض نمایند. بدین ترتیب کالاهای دست دوم دیگر به معنای سابق در بازار وجود نداشته و شاید بسیار هم تر و تمیز باشند و نظر خریداران را به راحتی جلب نمایند.

    سمسارچی خریدار فرش دست دوم در تهرانفروش فرش دستباف دست دوم در تهران

    شماره تماس سمساری: 09122725127 

    چرا فرش خود را می فروشید؟

    غالبا این کار به دو دلیل انجام می شود یا تعویض فرش با یک فروش جدیدتر و ایجاد دکوراسیونی نو. یا به دست آوردن پول و هزینه کرد آن در یک بخش دیگر.

    اگر قصد تعویض فرش را دارید بهترین کار این است که فرش خود را برای فروش آماده کنید.

    این کار علت دارد. چون فروشنده داره به شما فرش میفروشه و روی اون سود کرده  ، پس روی فرشی که داره میخره انتظار سود کمتری داره و اصطلاحا فرش رو به قیمت بهتری برمی دارد.

    اگه هدف شما از فروش فرش بدست آوردن پول آن است ، بهتر است فرش خود را به کارشناس خبره بسپارید تا از درست بودن قیمت فرش خود مطمئن باشید.

    شماره تماس سمساری: 09122725127  سمساری در سعادت آباد

    نحوه تشخیص عمر فرش دست دوم

    در زمان خرید فرش دست دوم شما کاملا به این امر واقف هستید که فرش چند سالی کار کرده و مورد استفاده قرار گرفته است. توصیه ما این است که اگر هم فرش دست دوم می‌خرید، فرشی را انتخاب کنید که هنوز کیفیت خود را حفظ کرده و سال‌های کمتری مورد استفاده قرار گرفته است.

    پس برای آنکه تشخیص دهید که هنوز عمر فرش دست دوم باقی مانده است، باید پنجه دست خود را در قسمت‌های مختلف فرش فرو ببرید. اگر دست شما در لابه‌لای پرز فرش فرو رود، فرش قابلیت استفاده را داراست. اگر پرز فرش و یا لایه‌های آن از بین رفته باشد، فرش عمر خود را کرده است و دیگر قابل استفاده نیست. سعی کنید، این کار را در قسمت‌های مختلفی از فرش انجام دهید تا نسبت به خرید خود مطمئن‌تر شوید. شما می توانید اطلاعات کامل در این زمینه را از فروشگاه سمساری صابری کسب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در بلوار مرزداران تهران  در تماس باشید.

    شماره خریدار فرش دست دوم در تهران

    سمساری آنلاین در تهران

    سمساری آنلاین در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

    در صورتی که قصد دارید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر در تهران بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به طور مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد.س در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید.

    منبع: آدرس سایت سمساری و خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران : semsarchi.com سمساری سمسارچی

    شماره خریدار فرش دست دوم در تهران

    شماره تماس با سمساری: 09122981306

    شعبه غرب تهران: 44038227

    شعبه شمال تهران: 22607552

    شعبه شرق تهران: 77690320

    شعبه مرکزی: 77607370

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=299622

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم