• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو چند است؟

  • کد خبر : 319110
  • 06 خرداد 1402 - 11:08
شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو چند است؟

شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو چند است؟ به گزارش منیبان، در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌کدام از مقامات وزارت صمت هیچ توضیحی درباره اختلال سامانه یکپارچه خودرو نداده‌اند و هیچ شماره‌ای برای پشتیبانی سامانه یکپارچه هم اعلام نکرده‌اند. به عبارتی هزاران متقاضی خرید خودرو از این سامانه از روز گذشته درگیر ورود به سامانه یکپارچه […]

  • شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو چند است؟

    به گزارش منیبان، در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌کدام از مقامات وزارت صمت هیچ توضیحی درباره اختلال سامانه یکپارچه خودرو نداده‌اند و هیچ شماره‌ای برای پشتیبانی سامانه یکپارچه هم اعلام نکرده‌اند.

    به عبارتی هزاران متقاضی خرید خودرو از این سامانه از روز گذشته درگیر ورود به سامانه یکپارچه هستند اما یا امکان ورود به سامانه را ندارند و یا در یکی از مراحل ثبت‌نام به مشکل می‌خورند.

    پیگیری‌های تجارت‌نیوز هم برای پیدا کردن شماره تماس پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو بی‌نتیجه است. در هیچ بخشی از سامانه یکپارچه خودرو هیچ شماره‌ای برای پشتیبانی متقاضیان درج نشده است.

    در برخی از سایت‌ها هم چندین شماره درباره پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو ثبت شده که هنگام تماس با آنها هیچ اپراتوری برای پاسخگویی به مشکلات وجود ندارد.

    در میان این شماره‌ها تنها یک شماره برای پشتیبانی سامانه یکپارچه خودرو ثبت شده که تماس با آن هم افراد را به بخش‌های غیرمرتبط وصل می‌کند و حتی برقراری ارتباط با آن بخش‌ها هم بی‌نتیجه است چون هیچ‌کدام از اپراتورها جواب تماس را نمی‌دهند. برخی دیگر از سایت‌ها هم شماره‌هایی را درج کرده‌اند که آنها هم اشتباه است و کسی پاسخگو نیست.

    به نظر می‌رسد مسئولان وزارت صمت و سامانه یکپارچه،‌ حل مشکل را به گذر زمان سپرده‌اند و امیدوارند که با گذشت چند روز و کاهش حجم مراجعه متقاضیان به این سامانه،‌ ترافیک سایت کمتر شود و خطاها کاهش پیدا کند و مردم بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند. واگرنه خود این وزارتخانه هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی این گروه از متقاضیان ندارد، افرادی که از نیمه اردیبهشت حدود ۱۰۰ میلیون در حساب وکالتی خود بلوکه کرده‌اند یا از ثبت نام مرحله اول انصراف داده‌اند تا بتوانند در مرحله دوم صاحب خودرو شوند.

    نکته مهم این است که این دومین مرحله ثبت نام خودرو در این سامانه است و انتظار می‌رفت بعد از گذشت یک مرحله مشکلات این سامانه به حداقل برسد و یا اینکه حداقل شماره تماس و پشتیبانی برای راهنمایی افراد وجود داشته باشد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319110

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم