• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شرکت دانش بنیان دکتر جهانگیر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور حضور فعال و چشمگیری دارد

  • کد خبر : 285753
  • 26 بهمن 1400 - 13:08
شرکت دانش بنیان دکتر جهانگیر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور حضور فعال و چشمگیری دارد

پول بانک: محصولات شرکت دانش بنیان، داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر، در ابتدا انحصاراً با برند « پرمون » تولید و توزیع می گردید و از آذر ماه سال 1390 با  تلاش بی وقفه و مستمر بخش تحقیق و توسعه، تولید محصولات دانش بنیان گیاهی در داروسازی دکتر جهانگیر با همکاری گروه علمی این شرکت شتاب بیشتری گرفت و در نهایت منجر به تولید برند علمی و تخصصی به نام « هربکس» گردید.

  • محصولات شرکت دانش بنیان، داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر، در ابتدا انحصاراً با برند «پرمون» تولید و توزیع می گردید و از آذر ماه سال 1390 با  تلاش بی وقفه و مستمر بخش تحقیق و توسعه، تولید محصولات دانش بنیان گیاهی در داروسازی دکتر جهانگیر با همکاری گروه علمی این شرکت شتاب بیشتری گرفت و در نهایت منجر به تولید برند علمی و تخصصی به نام « هربکس» گردید.

    محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، با گردهمایی بیش از ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی را دارند، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند، با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد.

    بنا به این گزارش، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی، به معرفی شرکت دانش بنیان، داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر، با برند «هربکس» می پردازیم که در ادامه می خوانید:

    شرکت دانش بنیان، داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر

    تاریخچه:

    شرکت دانش بنیان، داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر درسال 1360 تحت عنوان لابراتوار بهداشتی دکتر جهانگیر شروع به کار نمود و در سال 1372 موفق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت بهداشت و صنایع گردید.

    محصولات این شرکت در ابتدا انحصاراً با برند« پرمون»  تولید و توزیع می گردید و از آذر ماه سال 1390 با  تلاش بی وقفه و مستمر بخش تحقیق و توسعه، تولید محصولات دانش بنیان گیاهی در داروسازی دکتر جهانگیر با همکاری گروه علمی این شرکت شتاب بیشتری گرفت و در نهایت منجر به تولید برند علمی و تخصصی به نام « هربکس» گردید.

    در ادامه با تحقیقات و تلاش های مستمر نیروهای متخصص شرکت، محصولات خاویاری با برند« پرونایس» برای نخستین بار در سطح ملی در سال 1396 روانه بازار گردید.

    بخش تحقیق و توسعه این شرکت زیر نظر متخصصین نخبه و جوان ایرانی به مطالعات و تحقیق پرداخته و محصولات جدید را بر اساس روند های نوین علمی بر پایه تحقیقات بالینی و همکاری با دانشگاه ها، مؤسسات معتبر داخلی و بین المللی با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، کنترل کیفیت مداوم در طول سالیان برای مصرف کنندگان به منظور آرامش خاطر آنان جهت حضور در بازارهای داخلی و خارجی خلق می نماید.

    همچنین سایت گیاهان دارویی این شرکت در زمینه تولید و کشت بخش عمده ای از گیاهان دارویی مورد نیاز جهت تولید و انجام پروسه های تحقیقاتی در منطقه ده باقر شهرستان خرم اباد فعال می باشد و کلیه مراحل کاشت ، داشت و برداشت این محصولات در کنار پروسه هایی همچون عصاره گیری، تهیه روغن و اسانس و …در این سایت گیاهی انجام می شود.

    گفتنی است محصولات این شرکت به بازارهای مختلفی از جمله عراق ، ترکیه ، ارمنستان و … صادر می شود.

    برخی افتخارات:

    1400- واحد نمونه غذا و دارو استان لرستان

    1400- واحد صنعتی برتر در اجرای ضوابط و معیارهای استاندارد لرستان

    1399- کسب عنوان کارفرمای مسولیت پذیر کشور در مقابله با کرونا ویروس

    1398 : کسب عنوان واحد صنعتی و صادراتی نمونه لرستان

    1397: کسب عنوان کارفرمای سلامت محور کشور

    1396: کسب عنوان کارفرمای برتر استان لرستان

    1395: کسب عنوان واحد نمونه ملی صنایع کوچک کشور

    1395-1393: کسب عنوان شرکت دانش بنیان برترکشوری درجشنواره ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران

    1395-1393: برگزیده جایزه توانمندی دو ستاره و سه ستاره در جشنواره ملی مدیریت فناوری و نوآوری

    1395: شرکت برگزیده جشنواره شیخ بهایی /1395: کسب عنوان واحد نمونه غذا و دارو

    1395: کسب عنوان صادرکننده فعال استان لرستان /1395: مودی مالیاتی نمونه استان لرستان

    1395-1382: کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان لرستان در سال های متمادی

    1395-1392: کسب عنوان کارآفرین بـرتـر در سال های متمادی

    1395-1387: کسب عنوان واحد تولیدی برتر استاندارد استان لرستان در سال های متمادی /1393: کسب عنوان صنعتگر نمونه

    1393: کسب عنوان شرکت دانش بنیان برتر در جشنواره علم تا عمل

    1393: کسب عنوان واحد صنعتی کوچک صادراتی نمونه استان لرستان

    1392: کسب عنوان پژوهشگر بـرتـر

    1387: کسب عنوان واحد نمونه و کارآمد کشوری صنایع بهداشتی و آرایشی

    1384: کسب عنوان صادر کننده فعال استان لرستان

    1383: کسب عنوان واحد نمونه صنعتی کشوری 

    نیروی انسانی و طرح های توسعه:

    در حال حاضر یکصد « 100» نفر نیرو به صورت مستقیم در این شرکت در قالب نیروهای کارخانه و دفتر مرکزی ، مشغول به کارند و بیش از 150 نفر نیز به صورت نیمه وقت در قالب نیروهای فروش ، ویزیت علمی و … همکاری دارند.

    محصولات تولیدی این شرکت امروز بیش از 70 نوع کالای آرایشی بهداشتی در زمینه سلامت پوست ، مو و دهان و دندان هستند که کلیه مجوزهای لازم و فرایندهای علمی –تحقیقاتی جهت تولید آنها انجام گرفته است.

    0توسعه تولید محصولات خاویاری

    0راه اندازی کارخانه و خطوط تولید

    0توسعه بازارهای صادراتی و افزایش میزان صادرات

    0توسعه فعالیتهای تحقیقاتی –پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی

    برای تسهیل  ارتباط  هرچه بیشتر و روزآمدتر با مصرف کنندگان عزیز و تسهیل فرآیند تهیه  وخرید محصولات شرکت ، فروشگاه اینترنتی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر تحت عنوان

    digioff.co ، کانال تلگرام به آیدی telegram.me/jahagir  و پیج اینستاگرام شرکت به نشانی  dr.jahangir.co  نیز راه اندازی شده است.

    این گزارش می افزاید، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهداف این نمایشگاه است.

    مدیریت جهادی، به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، طی روزهای یکشنبه تا سه‌ شنبه  ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400، از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=285753

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم