• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

شروع ثبت نام وام فوری بدون ضامن 10 تا 100 میلیونی برای همه

  • کد خبر : 342714
  • 17 اسفند 1402 - 12:17
شروع ثبت نام وام فوری بدون ضامن 10 تا 100 میلیونی برای همه

شرایط جدید واریز وام فوری دولتی با سود کم اعلام شد. وام فوری یکی از راه‌هایی است که مردم برای به دست آوردن پول نقد برای نیازهای مختلف خود از آن استفاده می‌کنند. دولت اعلام کرده است که آمادگی دارد تا وام‌های فوری با مبالغ مختلفی را در اختیار مردم قرار دهد. وام فوری ۱۰ […]

  • شرایط جدید واریز وام فوری دولتی با سود کم اعلام شد.

    وام فوری یکی از راه‌هایی است که مردم برای به دست آوردن پول نقد برای نیازهای مختلف خود از آن استفاده می‌کنند. دولت اعلام کرده است که آمادگی دارد تا وام‌های فوری با مبالغ مختلفی را در اختیار مردم قرار دهد.

    وام فوری ۱۰ میلیونی بدون نیاز به حضور و ضامن

    بلو، یک پلتفرم دیجیتال بانکی است که تمام خدمات بانکی را از طریق اپلیکیشن موبایل و به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. این بانک اعلام کرده است که وام ۱۰ میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن و وثیقه را ارائه می‌دهد.

    بلوبانک در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلیه خدمات بانکی را بدون نیاز به حضور در شعبه و استفاده از فرم‌های کاغذی، به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. این بانک اخیراً طرحی برای اعطای تسهیلات مالی به ارزش ۳ تا ۱۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن معرفی کرده است. مبلغ وام براساس میانگین موجودی حساب مشتریان در سه ماه گذشته تعیین می‌شود.

    وام فوری بلو براساس سیستم اعتبارسنجی و میانگین موجودی حساب مشتریان اعطا می‌شود، و هیچ شرطی برای دریافت وام به غیر از میانگین موجودی حساب در سه ماه گذشته در نظر گرفته نمی‌شود. به عبارت دیگر، برای دریافت وام، میانگین موجودی حساب در سه ماه گذشته باید حداقل ۳ میلیون تومان باشد. به‌طور مثال، اگر در هر ماه حداقل ۳ میلیون تومان در حساب خود داشته باشید، شرط دریافت وام را دارا هستید.

    زمان انتظار برای دریافت وام فوری

    وقتی که شما درخواست وام را از طریق اپلیکیشن بلوبانک آنلاین ارسال می‌کنید، اگر در اعتبارسنجی معتبر شناخته شوید، مبلغ مورد نظر شما تنها چند دقیقه پس از درخواست واریز می‌شود.

    سود وام فوری بلو

    بلوبانک برای وام‌های ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی خود، با سود ۲۲ درصد اعطا می‌کند، اما اگر کل مبلغ وام را در کمتر از یک ماه تسویه کنید، نیازی به پرداخت سود نیست. همچنین، این بانک برای اعطای وام، ۴ درصد کارمزد از مشتریان دریافت می‌کند.

    بازپرداخت وام فوری بلوبانک

    شما می‌توانید مدت بازپرداخت وام را از یک تا ۶ ماه انتخاب کنید. هر چه مدت بازپرداخت اقساط بیشتر باشد، مبلغ اقساط کمتر است. اما اگر وام را به صورت سریعتر بازپرداخت کنید، می‌توانید مجدداً وام بگیرید و این‌بار مبلغ بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

    برای افزایش سقف وام فوری بلوبانک:

    1. ابتدا باید وام‌های ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی را به موقع و با دقت پرداخت کنید تا برای بانک اثبات کنید که می‌توانید بدهی‌های خود را مدیریت کنید.

    2. سپس باید فعالیت‌هایتان در بلوبانک را افزایش دهید و بیشتر در این بانک فعالیت کنید.

    بانک رسالت اقدام به اعطای وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن و سپرده کرده است.

    مجتبی تاجیک، سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان، اهداف این تسهیلات را اشتغال جوانان دانسته و بیان کرده است که این اهداف در قالب الگوی تعالی اجتماعی بانک رسالت به اجرا درآمده است.

    مبلغ وام اعطایی توسط بانک رسالت بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است و فرآیند تشکیل پرونده شامل چهار مرحله است. این مراحل شامل مراجعه به معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، معرفی به بانک رسالت، ساماندهی در هسته‌های کارآفرینی تخصصی بانک رسالت، و تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات نهایی است.

    به منظور دریافت وام‌های فوری بلوبانک، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

    1. مراجعه به معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان محل سکونت شما. این خدمت در ۲۲ استان کشور قابل دسترسی است، از جمله: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان و کرمانشاه.

    2. اطمینان از ویژگی‌های مؤهلیتی شما، از جمله بومی بودن در استان مورد نظر و رعایت بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال.

    3. عضویت در هسته کارآفرینی اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت.

    4. تهیه و ارائه مدارک لازم برای تشکیل پرونده، از جمله اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، مدارک تحصیلی و اقامت، فیش آب، برق، تلفن محل کار و اجاره‌نامه یا سند مالکیت.

    5. در صورت داشتن چک برگشتی یا اقساط معوق، باید اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام داده شود، از جمله ارائه اقساط به‌روز شده و مستندات مربوطه به بانک.

    با انجام این مراحل و ارائه مدارک لازم، می‌توانید برای دریافت وام فوری بلوبانک وارد مرحله پرداخت تسهیلات شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342714

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم