• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

شت کوین چیست؟

  • کد خبر : 319349
  • 08 خرداد 1402 - 10:09
شت کوین چیست؟

شت کوین چیست؟ به گزارش منیبان، با وجود تعداد بالایی از کوین‌ها که هر روزه به تعداد آن نیز اضافه می‌شود نیاز است که قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه کمی راجع به آن پروژه و اهداف آن تحقیق کرد. در ادامه به اینکه شت کوین چیست و این که این اصطلاح چگونه به وجود […]

  • شت کوین چیست؟

    به گزارش منیبان، با وجود تعداد بالایی از کوین‌ها که هر روزه به تعداد آن نیز اضافه می‌شود نیاز است که قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه کمی راجع به آن پروژه و اهداف آن تحقیق کرد. در ادامه به اینکه شت کوین چیست و این که این اصطلاح چگونه به وجود آمده و تاریخچه آن چیست می‌پردازیم. همچنین دلایل خرید شت کوین و نحوه تشخیص شت کوین‌ها را برای شما بازگو می‌کنیم. با میهن بلاکچین همراه باشید.

    شت کوین به انگلیسی Shitcoin نوشته می‌شود. شت‌کوین به رمزارزهایی گفته می‌شود که گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری نیستند. این اصطلاح همچنین برای توصیف توکن‌‌هایی استفاده می‌شود که هدف خاصی ندارند. این کلمه اصطلاحی انزجاری است که غالبا برای توصیف آلتکوین‌هایی استفاده می‌شود که پس از محبوبیت بیت کوین تولید شده‌اند.

    بسته به مدت زمان حضور شما در ترید یا سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، بالاخره در جایی با لیست ارزهای شت کوین روبرو می‌شوید. این اصطلاح جنبه‌های مختلف یک کوین را که فاقد هرگونه حاکمیت واقعی، توزیع ثروت، کیفیت و فناوری است را تعریف می‌کند. کوین‌هایی مانند دوج کوین (DogeCoin) که آشکارا هیچ ارزش واقعی ندارند و به دلیل یک Meme ایجاد شده‌اند، به عنوان شت کوین شناخته می‌شوند.

    به دلیل عدم قانون‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، کوین‌های کلاهبرداری که هیچ ارزش واقعی ندارند از طرح‌های بازاریابی برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران جدید استفاده می‌کنند و در نهایت از طمع آنها سود می‌برند. با گذشت سال‌ها دیده‌ایم که هزاران پروژه ادعا می‌کنند که این پروژه “یک چیز بزرگ بعدی” است و همیشه در تحقق این وعده‌ها کوتاهی می‌کنند.

    اصطلاح شت کوین از کجا آمده است؟

    احتمالا دلیل خاصی برای ایجاد این نام اختصاری وجود ندارد. از آنجا که مکالمات در انجمن‌ها و رسانه‌های اجتماعی به طور خلاصه و نسبتا کوتاه هستند، سرمایه‌گذاران کریپتو (به ویژه مبتدیان) به تدریج با اتصال کلمات شت و کوین این اصطلاح را ایجاد کردند.

    تاریخچه شت کوین

    این که اصطلاح شت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال از کجا آمده و چه زمانی محبوب شده است، یک معما است. اما به احتمال زیاد، اندکی پس از تولد بیت کوین در سال ۲۰۰۹ آغاز شد. اولین بار این اصطلاح در فروم BitcoinTalk در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ استفاده شده است.

    اولین باری که این اصلاح در Reddit استفاده شد نیز به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد. اما طبق Google Analytics استفاده از این اصطلاح قبل از سال ۲۰۱۷ و شروع موج ورود رمزارزها به بازار کریپتو تقریبا بسیار ناچیز بوده است. اما در حال حاضر استفاده از آن بسیار زیاد شده است و تقریبا جزء اجزای جدایی‌ناپذیر دنیای رمزارزها است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319349

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم