• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شبکه من و تو رو به تعطیلی

  • کد خبر : 334579
  • 23 آبان 1402 - 10:18
شبکه من و تو رو به تعطیلی

با احترام به همه دوستان عزیز، با خبری مهم به شما عزیزان خدمت رسیده است. ما، کیوان و مرجان عباسی، مالکان شبکه من و تو، با دلایلی مشکلات مالی را مواجه شده‌ایم که متاسفانه این مشکلات باعث تعطیلی شبکه ما خواهد شد. این تصمیم ما از ابتدای سال آینده میلادی (دی و بهمن آینده) اعمال […]

  • با احترام به همه دوستان عزیز،

    با خبری مهم به شما عزیزان خدمت رسیده است. ما، کیوان و مرجان عباسی، مالکان شبکه من و تو، با دلایلی مشکلات مالی را مواجه شده‌ایم که متاسفانه این مشکلات باعث تعطیلی شبکه ما خواهد شد. این تصمیم ما از ابتدای سال آینده میلادی (دی و بهمن آینده) اعمال خواهد شد.

    شبکه من و تو از سال 2010 با فعالیت در لندن، انگلیس، شروع به کار کرد و تا به امروز تلاش کرده است تا برنامه‌های سرگرم‌کننده به شما عرضه کند. اما متأسفانه در بخش سیاسی، به دلیل سوگیری سلطنت‌طلبان، مشکلاتی به وجود آمده است.

    ما به عنوان مالکان شبکه، در بیانیه خود اعلام کرده‌ایم که اگر بخواهیم کار خود را پایان دهیم، این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه اتفاق خواهد افتاد.

    در بخش دیگری از بیانیه ما، به علت تداوم بی‌ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه، مجبور به تعطیلی شبکه شدیم. این شرایط باعث ناتوانی ما در رشد، گسترش، و درآمدزایی در صنعت تلویزیون تجاری شده است. همچنین، تمام تلاش‌هایی که برای کسب درآمد انجام دادیم، متأسفانه به نتیجه‌ای مثبت منجر نشده‌اند.

    از حمایت شما عزیزان در طی این سالها سپاسگزاریم و امیدواریم که در آینده بتوانیم به شما خدمت کنیم. از همه دوستان و هواداران عزیزمان تشکر می‌کنیم.

    با احترام،
    کیوان و مرجان عباسی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=334579

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم