• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شایعات تأییدنشده: تسلا به‌ پذیرش ارزهای دیجیتال دیگر هم فکر می‌کند

  • کد خبر : 210250
  • 07 فروردین 1400 - 8:30
شایعات تأییدنشده: تسلا به‌ پذیرش ارزهای دیجیتال دیگر هم فکر می‌کند

پس از تغییرات در جمله‌بندی‌های وب‌سایت تسلا و اظهارنظر ایلان ماسک، شایعاتی مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگر را هم به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد قوت گرفت.
به گزارش کر..

  • پس از تغییرات در جمله‌بندی‌های وب‌سایت تسلا و اظهارنظر ایلان ماسک، شایعاتی مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگر را هم به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد قوت گرفت.

    به گزارش کریپتوبریفینگ، تسلا روز گذشته اعلام کرد که از این پس، مشتریانش می‌توانند خودروهای الکتریکی این شرکت را با بیت کوین بخرند. تسلا ماه گذشته و همزمان با سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال اعلام کرد که امکان خرید خودروهایش با بیت کوین هم وجود دارد.

    تسلا پیش‌تر در بخش سیاست‌های بیت کوین خود نوشته بود:

    بیت کوین در حال حاضر تنها ارز دیجیتال موردقبول شرکت [تسلا] است. امکان خرید با دیگر دارایی‌های دیجیتال، نظیر فورک‌های بیت کوین، مثل بیت کوین کش و بیت کوین اس‌وی، وجود ندارد.

    این بخش حالا تغییر کرده است و با ورود به آن با متن زیر روبه‌رو خواهید شد:

    بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که تسلا قبول می‌کند. ما تراکنش را دریافت نمی‌کنیم و به‌احتمال‌زیاد پولتان از دست خواهد رفت.

    در عین حال که برخی معتقدند این اقدام تسلا تأکید دوباره شرکت بر این مسئله است که علاقه‌ای به دیگر ارزهای دیجیتال ندارد، برخی نیز معتقدند که حذف نام بیت کوین کش و بیت کوین اس‌وی نشان‌دهنده آن است که تسلا دیدگاهی مثبت نسبت به این ارزهای دیجیتال دارد.

    در حال حاضر تسلا بیانیه‌ای رسمی در این مورد مطرح نکرده است و همین مسئله باعث شده است که نتوان به‌راحتی به مقصود این شرکت پی برد. این در حالی است که ایلان ماسک همزمان با این تغییر در سیاست‌های تسلا، در توییتری در ارتباط با بیت کوین کش اظهارنظر کرد.

    ماسک در پاسخ به کیم داتکام (Kim Dotcom)، تأیید کرد که هزینه‌های انتقال بیت کوین کش پایین است. داتکام در توییت خود نوشته بود که میانگین کارمزدهای بیت کوین کش تنها ۰.۰۰۱ دلار است. ماسک در پاسخ به این توییت او نوشت:

    موافقم.

    این حواشی تأثیر اندکی روی قیمت بیت کوین کش گذاشت. کمی بعد از توییت ایلان ماسک، قیمت بیت کوین کش با کاهشی ۸.۸ درصدی از ۵۰۶ دلار، به محدوده ۴۶۱ دلار سقوط کرد.

    نمودار قیمت بیت کوین کش

    از آن زمان تا به حال قیمت بیت کوین کش تا حد زیادی احیا شده است‌ و در محدوده ۵۰۱ دلار معامله می‌شود.

    صد البته نباید فراموش کرد که این احتمال وجود دارد که عوامل دیگری هم بر سقوط قیمت بیت کوین کش تأثیرگذار بوده باشند. در هر صورت، توییت ماسک در ارتباط با این ارز دیجیتال باعث شد تا توجهات زیادی به‌سمت آن سرازیر و صحبت‌ها پیرامون آن در فضای مجازی بیشتر شود.

    شایعات تأییدنشده: تسلا به‌ پذیرش ارزهای دیجیتال دیگر هم فکر می‌کند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بیشتر تحلیل‌گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به بالاترین رقم تاریخش برسد
    • شایعات تایید شد: پی‌پل، غول پرداخت جهان، وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود
    • شهردار میامی آمریکا: خرید بیت کوین از سوی تسلا تازه شروعی برای بیت کوین است
    • ایلان ماسک دیگر ثروتمند‌ترین فرد جهان نیست
    • ایلان ماسک: کلاهبرداران دست از سر ارزهای دیجیتال برنمی‌دارند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=210250

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم