• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

شامپو سبغ و تبلیغات دروغین

  • کد خبر : 305456
  • 25 مرداد 1401 - 19:10
شامپو سبغ و تبلیغات دروغین

به نقل از کالامال : یکی از جدیدترین انواع شامپوهای موجود در بازار که برای درمان ریزش بسیار سر و صدا به پا کرده است شامپو سبغ می باشد.تبلیغات بی شماری در خصوص این محصول صورت می گیرند و باید در خصوص آن حقایقی را بدانید. همه این تبلیغات ادعایی بر این موضوع دارند که […]

  • به نقل از کالامال : یکی از جدیدترین انواع شامپوهای موجود در بازار که برای درمان ریزش بسیار سر و صدا به پا کرده است شامپو سبغ می باشد.تبلیغات بی شماری در خصوص این محصول صورت می گیرند و باید در خصوص آن حقایقی را بدانید.

    همه این تبلیغات ادعایی بر این موضوع دارند که استفاده از این شامپو معجزه قرن خواهد بود و … از همین تیتر های زرد که در تمامی پیج های اینستاگرامی مشاهده می کنید.

    اما حقیقت امر این است که نه این شامپو و نه هیچ شامپوی دیگری قرار نیست یک شبه معجره کند.عده ای تصور می کنند که تغذیه موها تنها با یک وعده استفاده از شامپو سبغ گیاهی صورت می گیرد و دلیل این امر تبلیغات فروشندگان این محصول است.

    بطور کلی شامپو سبغ دارای خواص درمانی زیر است :

    1-کمک به توقف ریزش موها

    2-موثر در رویش مجدد در اثر استفاده مداوم

    3-کمک به درمان شپش

    4-جلوگیری از موخوره

    و اما مهم ترین ترکیبات بکار رفته در این شامپو عبارتند از :

     

    1-روغن کندش(توقف ریزش و کمک به رویش مجدد)

    2-روغن رزماری(تقویت کننده موها)

    3-روغن اسپند(پاکسازی کننده و رفع شپش و تخم آن)

    4-روغن بادام تلخ(نرم کننده و جلوگیری از موخوره)

    شامپو سبغ و تبلیغات دروغین2

    حقایق اصلی و مهم ترین دورغ هایی که در خصوص شامپو سبغ می شوید

    یکی از بیشترین دروغ هایی که در خصوص این محصول شنیده می شود اثر بسیار سریع آن است.برخی فروشندگان ادعا دارند که این محصول تنها پس از یک هفته ریزش موها را درمان می کند.در پاسخ به این شاعبه باید بگوییم که چیزی که موهای شما در طول زمان از دست داده است یک شبه درمان نمی شود.

    پس انتظار معجزه انی نداشته باشید.حتی قوی ترین سرم های ضد ریزش و پکیج های درمان ریزش مو دکتر بیز نیز این توانایی را ندارند که ریزش موهای شما در ظرف مدت زمان یک هفته درمان کنند و فرایند درمان کمی زمان بر است.

    در حالت مناسب می توانید پس از دو الی سه هفته استفاده مداوم یک روز در میان انتظار مشاهده تفاوت در وضعیت موها و ریزش آنها شوید.

    رویش مجدد ؟ دروغ یا حقیقت ؟ بطور کلی اگر از ریزش موهای شما مدت زمان زیادی گذشته باشد رویش مجدد آنها امکان پذیر نیست وگرنه تمامی کلینیک های کاشت مو باید با بیزنسشان خداحافظی می کردند.

    تنها موهایی را می توان احیا کرد که زمان زیادی از ریزش و ضعف فولیکول آنهانگذشته باشد و همچنین موهایی که بسیار نازک می شوند نیز گزینه های مناسبی برای احیا هستند.

    دروغ شامپو ضد شپش تخصصی : یکی از سر سخت ترین مشکلات مو که در فصل تابستان بیشتر شایع است شپش ها هستند.درمان شپش امری سخت و دشوار است.بسیاری این شامپو را بطور تخصصی برای شپش می نامند و در پاسخ باید بگوییم که حتی شامپوهای تخصصی شپش نیز در بسیاری از موارد توانایی درمان ندارند.

    بهترین محصول ضد شپش سرم LS پریم است و استفاده از شامپو سبغ در کنار این محصولات می تواند تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد.اما بطور تخصصی خیر زیرا شپش ها بسیار سرسخت هستند.

    اما خیر خوب اینکه اگر وارد محیطی شوید که خطرات ابتلا وجود دارد و تخم شپش به سر شما منتقل شود ، در زمانیکه از شامپو سبغ برای شپش استفاده کنید مقدمات رشد شپش ها فراهم نمی شود.

    در انتها تشکر می کنیم از سایت کالامال که در خصوص خرید شامپو سبغ اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار دادند.جهت مشاوره و خرید نوع اصلی شامپو سبغ می توانید به این سایت به نشانی kalamal.com مراجعه کنید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305456

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. لطفا بدون سند حرف نزنید این شمایید ک دروغ میگی من مصرف کننده ام

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم