• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سیگنال طولانی شدن جنگ به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

  • کد خبر : 287989
  • 07 اسفند 1400 - 16:50
سیگنال طولانی شدن جنگ به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

در حالی که روند قیمت ها در بازار رمز ارز از ابتدای روز تاکنون افزایشی شده است اما رهبر بازار رمزارز کماکان سرخ‌پوش است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بالا گرفتن تنش ها روند قیمت‌ها در بازار رمزارز را نزولی می کند اما طولانی شدن این درگیری ها منجر به تغییر دیدگاه سرمایه […]

  • در حالی که روند قیمت ها در بازار رمز ارز از ابتدای روز تاکنون افزایشی شده است اما رهبر بازار رمزارز کماکان سرخ‌پوش است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بالا گرفتن تنش ها روند قیمت‌ها در بازار رمزارز را نزولی می کند اما طولانی شدن این درگیری ها منجر به تغییر دیدگاه سرمایه گذاران به بازار رمزارز خواهد شد و با تلقی شدن رمزارزها به عنوان سرمایه امن روند قیمت‌ها در این بازار دوباره صعودی خواهد کرد.

    حال با گذشت نزدیک به ۲ روز از حمله روسیه به اوکراین روند قیمت ها در بازار رمزارز صعودی شده است به طوری که در بین رمزارزهای پرتراکنش بازار قیمت اتریوم از ابتدای روز تاکنون ۲.۵۶ درصد افزایش یافته است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۲ هزار و ۷۹۱ دلار قیمت خورده است.

    قیمت کاردانو نیز از ابتدای روز تاکنون ۲.۰۶ درصد افزایش یافته است و قیمت ارز دیجیتال پولکادات نیز در این مدت نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

    در این بین اما روند قیمت بیت کوین از ابتدای روز تاکنون چشمگیر نبوده است و این ارز دیجیتال در این مدت ۰.۳۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است چراکه به سد مقاومتی ۴۰ هزار دلار رسیده است و در حال حاضر ۳۹ هزارو ۲۶۲ دلار قیمت خورده است.

    سیگنال طولانی شدن جنگ به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=287989

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم