• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

سیگنال رییس کل بانک مرکزی برای بازار ارز/ پول جدید ایران برای صادرات رونمایی شد

  • کد خبر : 339115
  • 08 دی 1402 - 5:30

سیگنال رییس کل بانک مرکزی برای بازار ارز/ پول جدید ایران برای صادرات رونمایی شد رئیس کل بانک مرکزی گفت: طرح ریال برون مرزی یا آف شور (Offshore) ماه‌های زیادی است که در بانک مرکزی در حال بررسی است و با اجرایی شدن آن درخواست صادرکنندگان برای صادرات ریالی به افغانستان یا عراق حل می‌شود […]

  • سیگنال رییس کل بانک مرکزی برای بازار ارز/ پول جدید ایران برای صادرات رونمایی شد

    رئیس کل بانک مرکزی گفت: طرح ریال برون مرزی یا آف شور (Offshore) ماه‌های زیادی است که در بانک مرکزی در حال بررسی است و با اجرایی شدن آن درخواست صادرکنندگان برای صادرات ریالی به افغانستان یا عراق حل می‌شود و می‌توانند با ریال برون مرزی رفع تعهدات کنند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا فرزین افزود: این موضوع یکی از درخواست‌های تجار مشهدی برای صادرات به افغانستان بود که با اجرایی شدن طرح ریال آف شور پاسخ داده شده و تجار می‌توانند به جای ارز خارجی برای صادرات از ریال برون مرزی بهره گیرند.

    وی ادامه داد: مقررات طرح ریال برون مرزی در بانک مرکزی تدوین شده و تاکنون یک یا دو بانکی اجرای این طرح را آغاز کرده‌اند و بزودی در کل بانک‌های کشور عملیاتی خواهد شد.

    رئیس کل بانک مرکزی افزود: بطور قطع تکالیف این بانک در خصوص تسهیلات ازدواج و تسهیلات فرزند آوری تا پایان سال به طور کامل اجرا خواهد شد و سیستم بانکی تمام تسهیلات را خواهد پرداخت.

    ٢٢٣٢٢٣

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=339115

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم