• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ ریزش گسترده قیمت‌ها

  • کد خبر : 286641
  • 30 بهمن 1400 - 18:00
سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ ریزش گسترده قیمت‌ها

رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهار نظرهای خود اعلام کرده است که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، ادعا کرده است که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند و نیروهای روسیه هم اکنون اوکراین را […]

  • رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهار نظرهای خود اعلام کرده است که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، ادعا کرده است که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند و نیروهای روسیه هم اکنون اوکراین را از طریق بلاروس، مرزهای مشترک با اوکراین و در دریای سیاه محاصره کرده اند.

    گفته های رئیس جمهور آمریکا با واکنش شدید از سوی بازار رمزارزها همراه شده است به طوری که در ۱۲ ساعت گذشته ریزش قیمت ها در بازار رمزارز شدت گرفته است.

    بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلاری برگشت

    رهبر بازار رمزارز امروز ۳۲۳ دلار و ۲۸ سنت ارزان شد و ۳۹ هزار و ۹۳۰ دلار قیمت خورد؛ این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته ۲ هزار و ۷۳۸ دلار ارزان شده است و در یک ماه گذشته نیز کاهش قیمت هزار و ۹۷۰ دلاری را تجربه کرده است.

    سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ ریزش گسترده قیمت‌ها

    اتریوم نیز در این مدت از نوسانات نزولی قیمتی در امان نبوده است؛ این ارز دیجیتال امروز ۵۷ دلار و ۹۸ سنت ارزان شده است و ۲ هزار و ۷۲۲ دلار قیمت خورده است.

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=286641

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم