• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

  • کد خبر : 289912
  • 17 اسفند 1400 - 15:47
سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

رهبران بازار رمزارز امروز نیز از رشد بازماندند و بیت کوین به نوسان خود در کانال ۳۸ هزار دلاری ادامه داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده احتمالا این هفته فرمان اجرایی ارزهای دیجیتال را امضا خواهد کرد؛ این فرمان به وزارت دادگستری، خزانه‌داری و سایر آژانس‌ها دستور می‌دهد تا پیامدهای […]

  • رهبران بازار رمزارز امروز نیز از رشد بازماندند و بیت کوین به نوسان خود در کانال ۳۸ هزار دلاری ادامه داد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده احتمالا این هفته فرمان اجرایی ارزهای دیجیتال را امضا خواهد کرد؛ این فرمان به وزارت دادگستری، خزانه‌داری و سایر آژانس‌ها دستور می‌دهد تا پیامدهای قانونی و اقتصادی انتشار رمزارز بانک مرکزی را بررسی کنند.

    همسو با اعلام این خبر از خبرگزاری رویترز روند ریزش قیمت بیت کوین در بازار متوقف شد و با وجود نوسانات این ارز دیجیتال به قیمت ۳۸ هزار و ۹۳۹ دلار بازگشت که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است و اتریوم اما از ابتدای روز تاکنون ۰.۶۵ درصد کاهش قیمت داشته است و این ارز دیجیتال درحال حاضر ۲ هزار و ۵۹۷ دلار قیمت خورده است.

    سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

    برندگان بازار رمزارز

    در حالی که رهبران بازار رمزارز امروز نیز سرخ‌پوش بودند اما معامله‌گران برخی از رمزارزها سود خوبی را از ابتدای روز تاکنون به دست آوردند؛ قیمت ارز دیجیتال کایبر نتورک از ابتدای امروز تاکنون ۲۳.۳۷ درصد رشد کرده است و این ارز دیجیتال در حال حاضر ۲ دلار و ۹۹ سنت قیمت خورده است.

    سیگنال بایدن به بازار رمزارز/ بیت کوین از رشد بازماند

    ۲۲۳۲۲۷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=289912

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم