• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سیگار الکترونیکی ایکاس و فیلتر ترا چیست ؟

  • کد خبر : 334947
  • 27 آبان 1402 - 11:00

سیگار الکترونیکی ایکاس و فیلتر ترا چیست ؟

  • شرکت فیلیپ موریس یکی از مطرح ترین شرکت های دخانی در جهان است این شرکت با ترکیب علم و فناوری روز اقدام به تولید دستگاهی به نام ایکوس نمود که به لطف تکنولوژی این دستگاه دیگر خبری از سوختن گوگرد کاغذ و قطران نیست چون در این دستگاه سیگار های مخصوصی به روش گرمایشی و با دمای کمتر ۳۵۰ درجه سیلسیوس مورد استفاده قرار میگیرند.

    فیلتر های دستگاه فیلتر ترا و فیلتر هیتس هستند که از تنباکوی مرغوب و سفارشی تولید شده اند .دستگاه ایکوس ۹۵ درصد از مضرات سیگار را به واسطه گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن آن کاهش میدهد در این دستگاه چسب کاغذ قطران و گوگرد نمیسوزد.

    این دستگاه دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و بهترین جایگزین برای سیگار های کلاسیک است ایکوس همان حس و لذت سیگار طبیعی را به شما میدهد با این تفاوت که قطران و هزاران مواد سمی دیگر تولید نمیشود.مجموعه کارن ایکوس اولین نمایندگی ایکاس در ایران می باشد.

     

     

    سیگار الکترونیکی ایکاس ایلوما بروزترین نسخه شرکت ایکاس:

    دستگاه ایکوس ایلوما بروزترین و جدیدترین مدل شرکت ایکوس/ایکاس فیلیپ موریس میباشد.ایکوس ایلوما با تکنولوژی پیشرفته خود کاربران ایکوس/ایکاس در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است.تکنولوژی به کار رفته در سیگار الکترونیکی ایلوما اسمارت کور است. به کمک این تکنولوژی دیگر احتیاجی به تمیز کردن و مراقبت از تیغه دستگاه وجود ندارد زیرا در ایلوما از تیغه حرارتی خبری نیست و به روش القایی، گرما را به تیغه تعبیه شده داخل فیلتر سیگار منتقل میکند در حالی که در نسخه قبلی دستگاه ایکاس المنت سرامیکی در دستگاه قرار داشت و گرما را به سیگار منتقل می نمود.مجموعه کارن ایکوس اولین نمایندگی ایکوس ایلوما و فیلتر ترا در ایران است.

     

    انواع دستگاه ایلوما :

    ایکاس ایلوما پرایم : مدلی جذاب و دوست داشتنی از شرکت ایکوس است.این دستگاه فوق العاده مثل تمام دستگاه های ایلوما از فناوری اسمارت کور استفاده می کند. جنس بدنه ایکوس ایلوما پرایم ، آلومینیوم انودایز شده است.شما با هر بار شارژ کردن این دستگاه،میتوانید با آن 40 فیلتر ترا استفاده کنید. همچنین این دستگاه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

     

    ایکاس ایلوما استاندارد : ایلوما استاندارد ظاهری شبیه به دستگاه ایکوس 3 دیو دارد اما کاملا با این دستگاه متفاوت است. ایلوما استاندارد بسیار شیک و خاص پسندانه طراحی شده ، این دستگاه نیز همانند ایلوما پرایم از فناوری اسمارت کور استفاده میکند.شما با هربار شارژ کردن این دستگاه ، میتوانید 40 فیلتر ترا استفاده کنید.ایلوما استاندارد مانند نسخه پرایم از فست شارژ پشتیبانی می کند.

    ایکاس ایلوما وان : این دستگاه نسخه اقتصادی و مقرون به صرفه ایلوما است.دستگاه ایکاس ایلوما وان به صورت یکپارچه طراحی شده ، همچنین همانند سایر مدل های ایلوما از فناوری اسمارت کور استفاده می کند. این دستگاه دارای قابلیت فست شارژ هست و در زمان شارژ کامل ، میتوانید 30 فیلتر ترا استفاده کنید.

     

    فیلتر ترا چیست ؟

    سیگار ترا جدید ترین فیلتر ساخته شده توسط شرکت فیلیپ موریس میباشد.فیلتر ترا فقط برای دستگاه ایکوس ایلوما قابل استفاده است. داخل سیگار ترا قطعه ای فلزی تعبیه شده است تا گرمای دریافتی از دستگاه ایکوس/ایکاس ایلوما را به توتون منتقل کند بنابراین سیگار ترا باید از دسترس کودکان و حیوانات دور بماند.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت مجموعه کارن ایکوس مراجعه کنید.

     

    فیلتر ترا چیست ؟

    سیگار ترا جدید ترین فیلتر ساخته شده توسط شرکت فیلیپ موریس میباشد.فیلتر ترا فقط برای دستگاه ایکوس ایلوما قابل استفاده است. داخل سیگار ترا قطعه ای فلزی تعبیه شده است تا گرمای دریافتی از دستگاه ایکوس/ایکاس ایلوما را به توتون منتقل کند بنابراین سیگار ترا باید از دسترس کودکان و حیوانات دور بماند.

    فیلتر های ترا دارای ظاهری کاملا متفاوت با سیگار های معمولی است این فیلترها را شرکت فیلیپ موریس روانه بازار میکند که در حال حاضر مرغوب ترین و کم ضرر ترین سیگار در جهان محسوب میشود.این فیلتر ها انحصاراً برای دستگاه ایکوس ایلوما تولید شده اند.این سیگارت ها از 3 فیلتر تسویه کننده مجزا تشکیل شده است که با وجود اینکه این سیگار به روش گرمایشی استفاده میشود و هیچ آسیب مخربی ندارد،باز هم دود آن تسویه بشود.هر پاکت ترا دارای 20 فیلتر سیگارت با بهترین کیفیت تنباکو است و هر باکس شامل 10پاکت ترا میباشد که مجموعا 200 فیلتر سیگارت در یک باکس ترا موجود میباشد.جهت خرید ایکاس به وبسایت مجموعه کارن ایکوس مراجعه کنید.

     

    انواع سیگار ترا :

    سیگار ترا ژاپنی : این فیلتر ها به سفارش کشور ژاپن تولید شده اند و از کیفیت بالا و قابل توجهی برخوردار هستند ؛ انواع سیگار ترا ژاپنی با طعم های مختلف در وبسایت مجموعه کارن ایکوس قابل رویت است.

     

    سیگار ترا اندونزی : این فیلتر ها نیز با طعم ها متفاوت و نوت های جذاب و کیفیتی خوب به سفارش اندونزی تولید می شود. فیلتر ترا اندونزی رنگبندی شبیه به فیلتر های هیتس را دارد. قیمت ترا اندونزی نیز مقرون به صرفه و اقتصادی است.

     

    سیگار ترا اروپایی : فیلتر ترا اروپایی به سفارش نوشاتل سوئیس تولید میشود و به نام سیگار ترا سوئیسی نیز معروف هست. جهت خرید سیگار ترا به وبسایت مجموعه کارن ایکوس مراجعه کنید.

     

    سیگار ترا ارمنی : اخیرا نمایندگی ایکوس ارمنستان سیگار ترا را نیز درکنار سیگار های هیتس عرضه میکند. این فیلتر ها نیز در انواع طعم های مختلف و رنگبندی جذاب تولید می شود. ترا ارمنی نیز نسبت به ترا های دیگر مقرون به صرفه است.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=334947

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم