• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

“سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال” پست‌بانک‌ایران تدوین شد

  • کد خبر : 159930
  • 25 آذر 1399 - 5:15
“سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال” پست‌بانک‌ایران تدوین شد

عضو هیأت مدیره: “سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال” پست‌بانک‌ایران تدوین شد سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال پست بانک درچارچوب سند بانکداری آینده و تحول دیجیتال ابلاغی معاونت امور بانکی و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین ومورد تصویب هیات مدیره قرار گرفت.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره بانک ضمن اعلام این خبر گفت: سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال پست بانک ایران به عنوان محوری ترین راهبرد و هم راستا با استراتژی‌ها و متناسب با مزیت‌های بانک و با نگاه به آینده ترسیم و با توجه به تأیید هیأت مدیره بانک جهت اعلام نظر و بررسی نهایی به معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: در نقشه راه مذکور؛ اکو سیستم بانکی و مدل کسب و کار نوین بانک طراحی و همچینن اهداف، شاخص‌ها و پروژه‌های عملیاتی مربوط به هریک از ابعاد استراتژی بانکداری دیجیتال مشخص گردیده است.
الیاسی ابعاد استراتژی بانکداری دیجیتال پست‌بانک‌ایران را شامل؛ زیرساخت، داده و امنیت، تجربه مشتری، بانکداری..

  • عضو هیأت مدیره:

    "سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال" پست‌بانک‌ایران تدوین شد

    سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال پست بانک درچارچوب سند بانکداری آینده و تحول دیجیتال ابلاغی معاونت امور بانکی و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین ومورد تصویب هیات مدیره قرار گرفت.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره بانک ضمن اعلام این خبر گفت: سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال پست بانک ایران به عنوان محوری ترین راهبرد و هم راستا با استراتژی‌ها و متناسب با مزیت‌های بانک و با نگاه به آینده ترسیم و با توجه به تأیید هیأت مدیره بانک جهت اعلام نظر و بررسی نهایی به معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه می‌شود.
    وی تصریح کرد: در نقشه راه مذکور؛ اکو سیستم بانکی و مدل کسب و کار نوین بانک طراحی و همچینن اهداف، شاخص‌ها و پروژه‌های عملیاتی مربوط به هریک از ابعاد استراتژی بانکداری دیجیتال مشخص گردیده است.
    الیاسی ابعاد استراتژی بانکداری دیجیتال پست‌بانک‌ایران را شامل؛ زیرساخت، داده و امنیت، تجربه مشتری، بانکداری‌همراه، محتوا و رسانه‌های اجتماعی، بلاک‌چین، بانکداری‌باز و فرآیندهای کسب‌وکارها برشمرد.
    عضو هیأت مدیره درپایان تأکید کرد: گزارش‌های مربوط به برنامه راهبردی و استقرار بانکداری دیجیتال این بانک در مراحل مختلف طی سال جاری برای بررسی و اعلام نظر به معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال شده است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=159930

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم