نماد سایت پول بانک

سمینار و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز برگزار شد

  • سمینار و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز، با حضور مدیران شرکت برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری سایت خبری تحلیلی پول بانک، سمینار و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان، پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۶ مهرماه ١۴٠٢، در حاشیه هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، با حضور مدیران شرکت اصفهان کفریز و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن نشست‌های سالن ۶ برگزار شد.

    شرکت اصفهان کفریز در یک نگاه

    شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

    شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

    این شرکت همواره بر دو اصل نوآوری و کیفیت تأکید ویژه داشته است که از نمونه‌های آن می‌توان تولید فلنج تاور برای توربین‌های بادی برای اولین‌بار در کشور و تولید بدنه و کلوژر شیرهای توپی فشارقوی برای اولین‌بار در کشور را نام برد.

    این شرکت از سال ۹۳ به صنعت ریلی کشور وارد شد و الحمد… با تولید بانداژ قطار سهم بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته است. خداوند را شاکریم که با تولید چرخ ملی منوبلوک برای اولین‌بار در کشور و اخذ تأییدیه‌های لازم از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توانسته‌ایم کشور عزیزمان را در جهت خودکفایی ریلی یاری رسانیم.

    شرکت اصفهان کفریز هم‌اکنون توانسته است با تجهیز آزمایشگاه پیشرفته و کنترل دقیق تمامی پارامترهای کیفی هم در جهت نیل به بالاترین استانداردهای اروپایی گام برداریم هم استاندارد مهم ISO17025 را که مهم‌ترین استاندارد آزمایشگاهی است را اخذ نماییم و به یکی از آزمایشگاه‌های مهم و اصلی ریلی کشور تبدیل شویم.

    گفتنی است، هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، به مدت ۴ روز طی روزهای ۴ تا ٧ مهرماه ١۴٠٢، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود،

    خبرنگار کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل