• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

سمینار و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز برگزار شد

  • کد خبر : 332415
  • 06 مهر 1402 - 15:09
سمینار و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز برگزار شد

سمینار و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان، با حضور مدیران شرکت برگزار شد

  • سمینار و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز، با حضور مدیران شرکت برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری سایت خبری تحلیلی پول بانک، سمینار و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان، پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۶ مهرماه ١۴٠٢، در حاشیه هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، با حضور مدیران شرکت اصفهان کفریز و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن نشست‌های سالن ۶ برگزار شد.

    شرکت اصفهان کفریز در یک نگاه

    شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

    شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

    این شرکت همواره بر دو اصل نوآوری و کیفیت تأکید ویژه داشته است که از نمونه‌های آن می‌توان تولید فلنج تاور برای توربین‌های بادی برای اولین‌بار در کشور و تولید بدنه و کلوژر شیرهای توپی فشارقوی برای اولین‌بار در کشور را نام برد.

    این شرکت از سال ۹۳ به صنعت ریلی کشور وارد شد و الحمد… با تولید بانداژ قطار سهم بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته است. خداوند را شاکریم که با تولید چرخ ملی منوبلوک برای اولین‌بار در کشور و اخذ تأییدیه‌های لازم از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توانسته‌ایم کشور عزیزمان را در جهت خودکفایی ریلی یاری رسانیم.

    شرکت اصفهان کفریز هم‌اکنون توانسته است با تجهیز آزمایشگاه پیشرفته و کنترل دقیق تمامی پارامترهای کیفی هم در جهت نیل به بالاترین استانداردهای اروپایی گام برداریم هم استاندارد مهم ISO17025 را که مهم‌ترین استاندارد آزمایشگاهی است را اخذ نماییم و به یکی از آزمایشگاه‌های مهم و اصلی ریلی کشور تبدیل شویم.

    گفتنی است، هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، به مدت ۴ روز طی روزهای ۴ تا ٧ مهرماه ١۴٠٢، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود،

    خبرنگار کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=332415

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم