• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سقوط ۱۵ هزار دلاری بیت‌کوین در راه است؟

  • کد خبر : 290734
  • 21 اسفند 1400 - 6:48
سقوط ۱۵ هزار دلاری بیت‌کوین در راه است؟

اقتصادآنلاین نوشت: ممکن است در کوتاه مدت شاهد ریزش‌های بیشتری برای بازار رمزارزها باشیم و احتمال دارد در آینده نزدیک بیت‌کوین ۲۷-۲۸ هزار دلاری را نیز ببینیم. در طول شش ماه آینده و در روند کوتاه مدت ممکن است شاهد ریزش‌های بیشتری برای بازار رمزارزها باشیم و احتمال دارد در آینده نزدیک بیت‌کوین ۲۷-۲۸ هزار […]

  • اقتصادآنلاین نوشت: ممکن است در کوتاه مدت شاهد ریزش‌های بیشتری برای بازار رمزارزها باشیم و احتمال دارد در آینده نزدیک بیت‌کوین ۲۷-۲۸ هزار دلاری را نیز ببینیم.

    در طول شش ماه آینده و در روند کوتاه مدت ممکن است شاهد ریزش‌های بیشتری برای بازار رمزارزها باشیم و احتمال دارد در آینده نزدیک بیت‌کوین ۲۷-۲۸ هزار دلاری را نیز ببینیم، اما در بلندمدت، یعنی شاید بعد از شش ماه آینده، روند رشد مجددا شروع شود.

    اگر سطح حمایت ۳۲-۳۳ هزار دلار شکسته شود و بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار ریزش داشته باشد، احتمالا روند رشد تا رسیدن به تارگت‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار، بین دو تا سه سال طول بکشد.

    اما اگر در کوتاه مدت این سطح حمایت شکسته نشود، ممکن است روند رشد، سریع‌تر اتفاق بیفتد و بین یک تا یک و نیم سال آینده، شاهد قیمت‌ بالای ۱۰۰ هزار دلار باشیم.

    ۲۲۳۲۲۵

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=290734

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم