• امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
1

سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا

  • کد خبر : 344382
  • 04 خرداد 1403 - 11:54
سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا

فهرست محتوا سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا چیست؟ روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله مفصل درباره هر کدام توضیح داده شده است.   استفاده از شماره شبا به خاطر مزایای بسیاری که دارد این روزها در میان اکثر کاربران بانکی رایج شده است. زیرا با شماره شبا می‌توان مبالغ بالایی را […]

فهرست محتوا

  • سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا چیست؟ روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله مفصل درباره هر کدام توضیح داده شده است.

     

    استفاده از شماره شبا به خاطر مزایای بسیاری که دارد این روزها در میان اکثر کاربران بانکی رایج شده است. زیرا با شماره شبا می‌توان مبالغ بالایی را با کارمزدهای پایین به صورت اینترنتی جابجا نمود. اما روش‌های استعلام شماره شبا کدم‌اند و چطور می‌توان این شماره پرکاربرد را به دست آورد؟

    روش‌های دریافت شماره شبا

    برای اینکه بتوانیم سریع‌ترین راه دریافت شبا را به شما معرفی کنیم، باید ابتدا همه روش‌ها را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با یک مقایسه ساده متوجه شوید که چرا از نظر ما ساده‌ترین و سریع‌ترین روش دریافت شماره شبا روشی است که ما پیشنهاد می‌کنیم.

    روش‌های حضوری دریافت شبا ‌

    روش های حضوری دریافت شماره شبا به دو دسته تقسیم می‌شوند.

    دریافت شماره شبا از بانک

    اگر ساعات کاری بانک به پایان نرسیده باشد، کاربران می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی ملی به بانک بروند و شماره شبا خودشان را دریافت نمایند. البته این روش مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی است. درست است که این روش وقت گیر هنوز هم توسط بعضی از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یک نکته را باید در این قسمت خاطرنشان کنیم. به دست آوردن شماره شبا از طریق مراجعه حضوری به بانک، فقط زمانی کاربرد دارد که هر کاربر بخواهد شماره شبا حساب خودش را بگیرد. یعنی اگر کسی قصد داشته باشد برای اقوام، دوستان یا نزدیکان خود شماره شبا بگیرد یا قصد واریز وجه به حساب فردی را داشته باشد و امکان گرفتن شماره شبا از او را نداشته باشد، نمی‌تواند از روش‌های حضوری استفاده کند. زیرا همان‌طور که مستحضر هستید بانک‌ها اطلاعات بانکی مشتریان خود را در اختیار افراد غریبه و ناشناس نمی‌گذارند!

    دریافت شماره شبا از عابر بانک

    اگر در زمانی به شماره شبا نیاز دارید که بانک‌ها تعطیل شده‌اند، می‌توانید از طریق مراجعه به عابر بانک‌های موجود در سطح شهر، شماره شبا را دریافت نمایید. دریافت نمودن شماره شبا به این صورت است که شما باید اول عابر بانک مورد نظر خودتان را پیدا کنید. یعنی اگر قصد دارید شماره شبا صادرات را دریافت کنید، حتماً باید به عابر بانک صادرات بروید و اگر دستگاه خودپرداز صادرات فاصله زیادی تا محل زندگی شما داشته باشد، ناچار هستید مسافت طولانی طی کنید تا بتوانید از این طریق، شماره شبا بگیرید. روش دریافت شماره شبا از عابر بانک هم به شرح زیر است.

    • وارد کردن شماره کارت بانکی در دستگاه خودپرداز

    • وارد کردن رمز کارت بانکی

    • استعلام موجودی و دریافت رسید بانکی

    • شماره شبا روی رسید کاغذی که دستگاه خودپرداز به کاربران می‌دهد، نوشته شده است.

    توجه: چنانچه فردی بخواهد شماره شبا ا برای شخص دیگری دریافت کند تا زمانی که کارت بانکی او را نداشته باشد و نداند رمز دومش چیست، نمی‌تواند از این روش استفاده کند. پس روش‌های حضوری فقط برای استفاده شخصی مناسب هستند. اما روش‌های اینترنتی به گونه‌ای هستند که امکان دریافت شناسه شبا برای هر فرد دیگری هم وجود دارد و خیلی سریع‌تر از روش‌های حضوری انجام می‌شوند.

    سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا

    دریافت شماره شبا از طریق همراه بانک

    در هر بانکی که حساب داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن بانکی یا همراه بانک آن را روی گوشی همراه خودتان نصب کنید و در صورت لزوم برای دریافت شماره کارت، شماره حساب یا شماره شبا به آن مراجعه نمایید. چنانچه شما فرصت کافی برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی را نداشته باشید، این روش از بین روش‌های دریافت شبا حذف می‌شود. زیرا نصب اپلیکیشن‌های بانکی نیاز دارد تا مشتریان بانک به صورت حضوری مراجعه کنند و پس از دریافت لینک همراه بانک، با طریق کدی که به آن ها داده می‌شود این نرم‌افزار را روی گوشی خود نصب کنند.

    دریافت شماره شبا از سایت بانک

    بعضی از بانک‌ها هستند که ترتیبی داده‌اند تا مشتریان در سایت اصلی، بتوانند شماره حساب خود را به شماره شبا تبدیل کنند. به عنوان مثال بانک ملی چنین خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اما از آنجا که همه بانک‌ها این امکانات را ندارند، نمی‌توان گفت که این روش هم برای همه کاربرد دارد و جزو سریع‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود.

    دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب سریع‌ترین روش

    سریع‌ترین روش که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم، دریافت نمودن شماره شبا از طریق تبدیل شماره کارت و شماره حساب بانکی است. این روش در بسیاری از سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود و فرایند دریافت شماره شبا از این طریق نهایتاً یک دقیقه طول می‌کشد. این روش بسیار امن و مطمئن است. چرا که سایت‌هایی که نرم‌افزارهای آنلاین تبدیل شماره کارت به شبا و تبدیل شماره حساب به شبا را دارند، حتماً نماد اعتماد الکترونیک دارند. این سایت‌ها پشتیبانی داشته و در تمام ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل به مشتریان و کاربران خدمات ارائه می‌کنند.

    نحوه تبدیل شماره کارت به شبا

    حالا که دیگر می‌دانید سریع‌ترین روش برای استعلام شبا کدام است، بهتر است با مراحل و نحوه انجام این روش هم آشنا شوید. اولین راهکار تبدیل کردن شماره کارت بانکی به شماره شبا است. در سایت‌هایی که این گونه خدمات ارائه می‌شود، کاربران باید شماره کارت بانکی خودشان را در سایت وارد کنند و با پرداخت هزینه بسیار اندکی که معمولاً زیر ۲۰۰۰ تومان است، شماره شبا حساب خود را دریافت نمایند. معمولاً کاربرانی که قصد داشته باشند از خدمات یک سایت اینترنتی برای استعلام آنلاین شبا استفاده کنند، باید در سایت ثبت نام نمایند.

    سریع ‌ترین راه دریافت شماره شبا

    نحوه تبدیل شماره حساب به شبا

    تبدیل شماره حساب به شبا هم یک روش ساده و سریع است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. افرادی که نمی‌خواهند از روش‌های قبلی استفاده کنند و مایلند خیلی زود به شماره شبا برسند، می‌توانند یک سایت معتبر برای دریافت شماره شبا پیدا کنند و از طریق شماره حساب بانکی خود و تبدیل کردن آن به شماره شبا، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. مراحل تبدیل شماره حساب به شبا نیز به این صورت است.

    • ثبت نام در سایت‌های اینترنتی برای دریافت شماره شبا

    • وارد کردن شماره حساب بانکی

    • پرداخت هزینه انجام تراکنش

    • دریافت شماره شبا

    کلام آخر

    سریع‌ترین راه دریافت شماره شبا از طریق نرم‌افزارهای آنلاین اینترنتی است. ما در سایت بانکیار از یک نرم‌افزار پرقدرت برای تبدیل و دریافت شماره شبا استفاده می‌کنیم. در صورتی که شما عزیزان شماره حساب یا شماره کارت بانکی خود را داشته باشید، بتوانید از خدمات سایت ما مانند دریافت شبا، تبدیل شماره کارت به حساب، تبدیل شماره حساب به شبا و … استفاده نمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=344382

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم