• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

سرور اچ پی کسب و کارتان را با مشاوره رایگان آرسس پارت انتخاب کنید!

  • کد خبر : 169054
  • 17 دی 1399 - 13:23
سرور اچ پی کسب و کارتان را با مشاوره رایگان آرسس پارت انتخاب کنید!

 سرور اچ پی، از بزرگ ترین کمپانی تولید سرور است که بدون شک بعد از مطالعه و تحقیقات در زمینه بهترین نوع سرور به آن می رسید. هنگام خواندن راهنمای خرید سرور برای بهترین انتتخاب یک سرور باید به نکاتی اعم از محیط کار، تعداد کاربران، حجم و اهمیت اطلاعات مجموعه توجه کنید. مجموعه آرسس […]

  •  سرور اچ پی، از بزرگ ترین کمپانی تولید سرور است که بدون شک بعد از مطالعه و تحقیقات در زمینه بهترین نوع سرور به آن می رسید. هنگام خواندن راهنمای خرید سرور برای بهترین انتتخاب یک سرور باید به نکاتی اعم از محیط کار، تعداد کاربران، حجم و اهمیت اطلاعات مجموعه توجه کنید.

    مجموعه آرسس پارت با مشاوره رایگان در خدمت شماست تا با بهترین متخصصین در زمینه  فروش و فنی در ارتباط باشید. متخصصین ما با انتقال اطلاعات فنی، علمی و تجربی خود، بهترین منتور های شما خواهند بود تا در مسیر خرید یک سرور خوب و مناسب کسب و کارتان، گام به گام پیش بروید.

    خرید سرور اچ پی با نکات طلایی همراه است، توجه کنید

    خواندن تمامی راهنما های خرید سرور، شما را در راه پرسش سوالات متداولی می کند که پاسخ به آن ها، با تجاربی که سال های خدمت به دست آورده ایم، تخصص ما به حساب می آید.

    سوالاتی مثل “چگونه یک سرور خوب و قوی با قیمت مناسب انتخاب کنیم؟”  سرور hp بهتر است یا سرور  supermicro  ؟”

    در گام اول در صورتی که نیاز های واقعی مجموعه تان را درست و اصولی تعریف کرده باشید، سرور منتخب شما می تواند تا چند سال متوالی بهترین بازدهی را داشته باشد.

    مشخص کنید سرور را جهت چه کاربردی انتخاب می کنید!

    هر وسیله ای که خواهان خرید آن هستید، در ابتدا باید کاربرد آن را در زندگی خودتان مشخص کنید. سرور ها هم از این قضیه مستثنا نیستند و البته که سرور ها بر اساس نوع کاربرد، دارای توانایی های متنوعی نیز هستند.

    گاهی سرور ها با عناوین مختلف در کسب و کار ها ایفای نقش می کنند. مثلا به عنوان  Application Server ، File Server ،

    Storage Server، Database Server و … مشغول سروریس دهی هستند.

    باید به این نکته توجه کرد، نرم افزار هایی که با توجه به نیاز کسب و کارمان روی سرور نصب می کنیم دارای بازدهی های مختلفی هستند که نیازمند CPU  و RAM های متفاوتی نیز هستند.

    سرور اچ پی کسب و کارتان را با مشاوره رایگان آرسس پارت انتخاب کنید!

    تعداد کاربرانی که به یک سرور متصل می شوند مهم است.

    زمانی که شما از نظر فنی و کاربردی فضای سرور خود را انتخاب می کنید،  با توجه به ساختار فنی سرور تعداد کاربرانی که به سرور متصل می شوند متفاوت است. باید بدانید که تعداد کاربران متصل در یک شبکه  تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب سخت افزار و نرم افزاری سرور دارد.

    توجه داشته باشید با در نظر گرفتن تعداد حال حاضر کاربران و احتمال افزایش آن ها تا 2 الی 3 سال آینده، یک سخت افزار  مناسب برای کسب و کارتان انتخاب کنید. با این عمل، عمر مفید سرور خود را بهبود ببخشید.

    با ما در تماس باشید

    برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. متخصصین ما همین حالا منتظر کمک رسانی به شما هستند.

    تلفن تماس:  86074351-021

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=169054

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم