• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سرای ایرانی اصفهان کجاست ؟ آدرس و اطلاعات کامل

  • کد خبر : 328988
  • 29 مرداد 1402 - 22:54
سرای ایرانی اصفهان کجاست ؟ آدرس و اطلاعات کامل

فهرست محتوا سرای ایرانی اصفهان ، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید است که کالا ها و اجناس بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. سرای ایرانی اصفهان که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل خانه و جهیزیه شناخته می‌شود. شعبه سرای ایرانی در اصفهان اصفهان میزبان یکی از […]

فهرست محتوا

  • سرای ایرانی اصفهان ، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید است که کالا ها و اجناس بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. سرای ایرانی اصفهان که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل خانه و جهیزیه شناخته می‌شود.

    شعبه سرای ایرانی در اصفهان

    اصفهان میزبان یکی از شعب سرای ایرانی است و می‌توانید آدرس و شرایط خرید از سرای ایرانی در اصفهان را دریافت کنید. شعبه سرای ایرانی در اصفهان در خیابان شهید کشوری واقع شده است. شماره تلفن مربوط به این شعبه نیز می‌تواند برای شما در دسترس باشد.

    سرای ایرانی به شما امکان خرید اقساطی را نیز می‌دهد. شرایط اقساطی خرید از سرای ایرانی در اصفهان بستگی به سیاست های فروشگاه و قراردادهای معتبری که با مشتریان بسته می‌شود، دارد. شما می‌توانید با تماس با شعبه مورد نظر، اطلاعات دقیقتری درباره شرایط خرید اقساطی دریافت کنید.

    علاوه بر این، سرای ایرانی امکان خرید اینترنتی را نیز به شما می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت رسمی سرای ایرانی، خرید اینترنتی انجام دهید و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

    درباره شرایط خرید اقساطی ۲۰ قسط از سرای ایرانی، بایستی با شعبه مربوطه تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری در این زمینه دریافت کنید. همچنین، می‌توانید عکس‌ها و مشخصات محصولات موجود در سرای ایرانی را در شعبه اصفهان شهید کشوری مشاهده کنید.

    آدرس دقیق  و شماره تماس سرای ایرانی اصفهان ، قم و کاشان

    آدرس سرای ایرانی اصفهان + شماره تلفن سرای ایرانی دارای سه شعبه فعال است.

    شعبه اصلی: قم(سرای ایرانی) : ۰۲۵۳۱۰۲

    شعبه ۱: اصفهان ، آبشار سوم ، شهرک شهید کشوری 02531020000

    شعبه ۲: کاشان ، میدانگاه آقا ، مجتمع نگین 03155803100

    چه برند ها و محصولاتی در سرای ایرانی وجود دارند ؟

    سرای ایرانی همواره بهترین تلاش خود را برای رفع نیازهای مشتریان خود داشته است. به منظور تحقق این هدف، این مجموعه محصولات از برندهای مختلف و معتبر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    در بخش فرش‌های کلاسیک، برندهایی مانند اعیان، بهشتی تبریز، اکباتان، فرشنیه، قالی سلیمان، قصر ایرانیان، کاخ، محتشم، قیطران، توس مشهد، تافته، سیرنگ مشهد، زمرد مشهد، ساتراپی، آویژه، عقیق، بهشتی، جردن، دربافت، هرمان قالین، زیبا نقش یزذ، فرش تهران، آسایش، اکسیر، پردیسان دلیجان، شاهکار صفویه، تندیس و … موجود هستند.

    برندهای محصولات خواب شامل رویال، خوشخواب، آذریس، گلبافت، چمدان کوثر، لمینیک، حریران و … می‌باشند.

    در بخش سرویس خواب، برندهایی مانند آپادانا، آساج آسا، بهکارچوب، دکوچید، آرام گستر و … موجود هستند.

    در قسمت موکت، می‌توان پالاز و ظریف مصور را یافت.

    مبلمان راحتی نیز از برندهایی مانند لایندار، فاما، نیولوکس، ویهان و … تشکیل شده است.

    در بخش لوازم خانگی، برندهایی مانند جی پلاس، پارس خزر، پاناسونیک، ال جی، ایکس ویژن، امرسان، سام، ایستکول، کنوود، مستر پلاس، مدیا، نانیوا، ناسا، پاکشوما، تی سی ال، تکنو هاوس، زیرووات و … موجود هستند.

    شرایط خرید اقساطی سرای ایرانی اصفهان ، قم و کاشان

    شرایط فروش قسطی سرای ایرانی برای انواع محصولات بصورت زیر می باشد . البته در طرح فروش اقساطی سال جدید فروش اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون چک و ضامن، بدون پیش پرداخت، بدون مراجعه به بانک می باشد.

    فروش اقساطی سرای ایرانی

    برای خرید اقساطی از سرای ایرانی اصفهان، شرایط خاصی وجود دارد که شامل 20 قسط می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی، می‌توانید به وبسایت سرای ایرانی مراجعه کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

    شرایط خرید اقساطی سرای ایرانی اصفهان ، قم و کاشان

     

    یا سرای ایرانی اصفهان امکان ارسال رایگان برای خرید اینترنتی دارد؟

    بله، سرای ایرانی اصفهان ممکن است امکان ارسال رایگان برای خرید اینترنتی را ارائه دهد، اما برای اطلاعات دقیقتر در این خصوص، بهتر است با سرای ایرانی اصفهان تماس بگیرید یا اطلاعات را از وبسایت رسمی آنها درباره سیاست‌ها و شرایط ارسال محصولات بررسی کنید. قوانین و شرایط مربوط به ارسال رایگان ممکن است بسته به مقصد، مقدار سفارش و سیاست‌های فروشگاه متفاوت باشند.

     

    ساعات کاری سرای ایرانی اصفهان چگونه است؟

    سرای ایرانی اصفهان همه روزه از شنبه تا جمعه در خدمت مشتریان خود است. ساعات کاری آن از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد است.ساعات کاری سرای ایرانی اصفهان از ساعت 9 صبح شروع شده و تا 1 بامداد ادامه دارد. در این بازه زمانی می‌توانید به سرای ایرانی اصفهان مراجعه کرده و خریدهای خود را انجام دهید.

    سرای ایرانی اصفهان در روزهای پنجشنبه نیز باز است؟

    بله، سرای ایرانی اصفهان در روزهای پنجشنبه نیز باز است.

     

    صفحه اینستاگرام شعبه اصلی سرای ایرانی اصفهان

    صفحه اینستاگرام شعبه اصلی سرای ایرانی اصفهان به آدرس sarayeirani.ir@ در دسترس است و شما می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سرای ایرانی را در اینستاگرام آن پیدا کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=328988

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم