• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

سبد جذاب تسهیلات بانک رفاه پاسخی شایسته به نیاز مشتریان

  • کد خبر : 134781
  • 06 شهریور 1399 - 14:24
سبد جذاب تسهیلات بانک رفاه پاسخی شایسته به نیاز مشتریان

سبد جذاب تسهیلات بانک رفاه پاسخی شایسته به نیاز مشتریان بانک رفاه کارگران با هدف تامین نیاز مشتریان به دریافت تسهیلات، طرح های جذابی را در سبد تسهیلات خود قرار داده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه، گرفتن تسهیلات از شبکه بانکی کشور در شرایط تورمی یک گام برای رفع نیاز مالی شهروندان و تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی است و نرخ پایین تسهیلات هر بانک نسبت به تورم به شرط بازپرداخت به موقع این تسهیلات یک تصمیم درست به شمار می‌رود. بانک رفاه کارگران که بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده، در مسیر سودآوری قرار گرفته و با افزایش سرمایه، قدرت تسهیلات‌دهی این بانک نسبت به سایر بانک‌ها افزایش پیدا کرده است و از ابتدای امسال طرح‌های متفاوتی را برای پاسخ شایسته به نیاز مشتریان، شهروندان و فعالان اقتصادی معرفی کرده است. هر طرح مشمولان ویژه‌ای را هدف قرار می‌دهد و این طرح‌ها در واقع می‌تواند هم نیاز فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف به تأمین سرمایه در گردش با نرخ سود تسهیلات وفق مقررات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را پاسخ دهد و هم..

  • سبد جذاب تسهیلات بانک رفاه پاسخی شایسته به نیاز مشتریان

    بانک رفاه کارگران با هدف تامین نیاز مشتریان به دریافت تسهیلات، طرح های جذابی را در سبد تسهیلات خود قرار داده است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه، گرفتن تسهیلات از شبکه بانکی کشور در شرایط تورمی یک گام برای رفع نیاز مالی شهروندان و تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی است و نرخ پایین تسهیلات هر بانک نسبت به تورم به شرط بازپرداخت به موقع این تسهیلات یک تصمیم درست به شمار می‌رود. بانک رفاه کارگران که بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده، در مسیر سودآوری قرار گرفته و با افزایش سرمایه، قدرت تسهیلات‌دهی این بانک نسبت به سایر بانک‌ها افزایش پیدا کرده است و از ابتدای امسال طرح‌های متفاوتی را برای پاسخ شایسته به نیاز مشتریان، شهروندان و فعالان اقتصادی معرفی کرده است. هر طرح مشمولان ویژه‌ای را هدف قرار می‌دهد و این طرح‌ها در واقع می‌تواند هم نیاز فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف به تأمین سرمایه در گردش با نرخ سود تسهیلات وفق مقررات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را پاسخ دهد و هم اینکه شهروندان عادی هم از این امکان برخوردار هستند تا از سبد تسهیلات متنوع بانک رفاه کارگران بهره‌مند شوند.

    دنیای بانک و بیمه جزییات طرح‌های تسهیلات دهی بانک رفاه کارگران را کالبد شکافی می‌کند:

    حمایت از سربازان جبهه سلامت:

    طرح جهش مهر سلامت بانک رفاه کارگران که تا پایان سالجاری اعتبار دارد، با نرخ سود سالانه ۱۸ درصدی پاسخگوی نیاز فعالان عرصه سلامت و بهداشت جامعه است. آنهم در روزهای سخت مبارزه کشور با ویروس کرونا که باعث شده بسیاری از فعالان این عرصه در تامین سرمایه در گردش خود با مشکلات جدی مواجه شوند. جامعه پزشکی، اعضای هیات‌ علمی دانشگاه‌ها، شاغلان در مراکز درمانی، پرستاران دارای شماره نظام پرستاری و افراد شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی، داروخانه‌های سراسر کشور، کارکنان شاغل در مراکز درمانی دارای حساب بانکی نزد بانک رفاه کارگران از جمله کسانی هستند که می‌توانند در قالب طرح جهش مهر سلامت بانک رفاه کارگران تسهیلات درخواست کنند. به نظر می‌رسد هیأت مدیره بانک رفاه کارگران با این طرح در صدد حمایت جدی از فعالان جبهه سلامت و بهداشت جامعه در قطع زنجیره کرونا و البته جلوگیری از ایجاد اختلال در ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به مردم هستند و باور دارند که یکی از حلقه‌های تکمیل کننده جهش تولید، ایجاد جهش در اقتصاد سلامت جامعه است.

    بخشش سود در بهار رفاه:

    از جمله طرح‌های جذاب بانک رفاه می‌توان به طرح ربیع رفاه اشاره کرد، طرحی که بر اساس آن در صورت پرداخت اقساط تسهیلات قبل از سررسید، سود قسط بخشیده می‌شود و بانک از مشتریان خوش‌حساب‌اش سود نمی‌گیرد. این طرح تمامی مشتریان چه مشتریان حقیقی و چه حقوقی را در بر می گیرد و نرخ سود سالانه آن ۱۸ درصد است. اشخاص حقیقی تا سقف یکصد میلیارد ریال و اشخاص حقوقی هم تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال می‌توانند از بانک رفاه تسهیلات دریافت کنند. دلیل جذابیت این طرح بانک رفاه از منظر بانکداری، جلوگیری از انباشت مطالبات بانک‌ها و تشویق وام‌گیرندگان به برگرداندن اصل تسهیلات است که به گردش تسهیلات بین مشتریان کمک کرده و از سوی دیگر نیازی به تقاضا برای بخشش سود نیست. کافی است یک روز قبل از سررسید، قسط خود را بپردازید و از پرداخت سود همان قسط معاف شوید. این یک طرح برد – برد هم برای مشتریان و هم بانک است. در این بازی برد – برد، البته برنده نهایی مشتریان خوش‌حساب و حسابگر خواهند بود.

    کمک به خانواده با سپرده طلایی رفاه:

    بارها برای همه ما اتفاق افتاده که نه فقط خودمان که افراد دارای نسبت خویشاوندی درجه یک با ما، نیاز به تسهیلات بانکی داشته باشند و مشکل اصلی پیدا کردن ضامن است. طرح سپرده طلایی بانک رفاه به این نیاز و دغدغه شما پاسخ می‌دهد. می‌توانید سپرده خود را نزد شعب بانک رفاه بگذارید و تا ۷۵ درصد آن را هم برای خودتان و هم پدر، مادر، فرزند، همسر و خواهر و بردار وام بگیرید. هر شخصی که نزد بانک رفاه کارگران دارای حساب سپرده بلندمدت یکساله و بیشتر باشد، به راحتی می‌تواند با حداقل ۵۰ میلیون ریال سپرده سرمایه گذاری بلند مدت وام بگیرد که نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد بیشتر نخواهد بود. یک وام خانوادگی که می‌تواند نیاز شما را به راحتی برطرف کند. چگونه؟ با شعب بانک رفاه تماس بگیرد، حساب باز کنید، پولتان را سپرده کنید و از بانک بخواهید به شما وام بدهد. دقت کنید شما فقط ۱۲ درصد سود سالانه می‌پردازید.

    تامین هزینه جهیزیه، تحصیل و سفر با بانک رفاه:

    اگر قصد خرید لوازم خانه را دارید ، می‌خواهید برای دخترخانم‌تان جهیزیه تهیه کنید ، هزینه تحصیل فرزندان‌تان را راحت‌تر بپردازید یا قصد سفر دارید، روی گزینه طرح تأمین رفاه بانک رفاه حساب باز کنید. دریافت ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد پیشنهاد دیگر بانک است البته این طرح فقط تا آخر آبان ماه۹۹ اعتبار دارد. پس سریع‌تر اقدام کنید. صبر کنید ببینید شامل حال شما هم می‌شود. وام ۵۰۰ میلیون ریالی تأمین رفاه شامل کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، شرکت‌های شستا، سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای می‌شود. علاوه بر این، در همین طرح تسهیلات یک میلیارد ریالی نیز برای تعمیر اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

    اساتید دانشگاه بدون ضامن وام می‌گیرند:

    در این طرح که به منظور قدردانی از اساتید دانشگاه ها عرضه شده همه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش عالی می‌توانند از بانک رفاه تسهیلات دریافت کنند. البته اگر می‌خواهید از این طرح بهره‌مند شوید تنها تا ۳۰ مهر سال جاری یعنی یک ماه پس از آغاز سال تحصیلی و بازگشایی احتمالی دانشگاه‌ها فرصت دارید و در صورت دریافت تسهیلات در قالب طرح اساتید ۶۰ ماه مهلت برای پرداخت تسهیلات فرصت در اختیار شماست و نرخ سود آن ۱۸ درصد خواهد بود.

    حمایت ویژه از دارندگان کارتخوان:

    همه کسانی که دارای پایانه‌های فروشگاهی هستند چه اشخاص حقیقی جه اشخاص حقوقی می‌توانند تا ۳۰ آذرماه سالجاری و قبل از آغاز فصل زمستان به شعب بانک رفاه مراجعه کنند و از این بانک با نرخ سود ۱۸ درصدی تسهیلات بگیرند، مدت بازپرداخت این تسهیلات هم ۶۰ ماهه است. طرح حامی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاه بانک رفاه کارگران، یکی از گام‌های جدی این بانک برای تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی و فروشگاه‌هاست که نباید این فرصت را از دست داد.

    تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران با کرامت رفاه:

    بانک رفاه برای تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تسهیلاتی در قالب طرح کرامت رفاه در نظر گرفته است. پس اگر شما مستمری بگیر و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی یا دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستید، در قالب طرح کرامت می‌توانید به راحتی وام بگیرد و نیاز مالی خود را برطرف کنید.

    پیوندتان را با رفاه جشن بگیرید:

    طرح تسهیلات پیوند رفاه این امکان را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد که از تسهیلات ویژه این بانک بهره‌مند شوند و پیوند آسمانی‌شان را جشن بگیرند. نرخ سود تسهیلات ازدواج بانک رفاه همان نرخ سود تسهیلات قرض‌الحسنه است اما امتیاز ویژه بانک رفاه در طرح پیوند پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۵ درصد تا سقف۲۰۰ میلیون ریال در قالب رفاه کالاست. به این ترتیب همه زوج های جوان علاوه بر ثبت‌نام در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی و انتخاب بانک رفاه به عنوان بانک رفاه می‌توانند وام تکمیلی رفاه کالا هم بگیرند. به این ترتیب شما با تهیه یک بلیط به تماشای دو فیلم خواهید نشست. هم وام ازدواج بگیرید هم وام رفاه کالا و برای رفاه بیشتر در زندگی‌ جدیدتان برنامه‌ریزی کنید.

    تضمین بهداشت و سلامت با طرح پاک بانک رفاه:

    طرح دیگر بانک رفاه کارگران، تولیدکنندگان و شرکت‌های توزیع و پخش دارو و تجهیزات پزشکی، کالاها و مواد ضدعفونی‌کننده، شوینده، پاک‌کننده و بهداشتی رادر بر می گیرد که نرخ سود سالانه این تسهیلات ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ماهه خواهد بود این طرح فقط تا پایان سالجاری اجرا می‌شود. طرح پاک طرحی است برای پوشش نیاز زنجیره تولید و توزیع فعال در عرصه بهداشت و سلامت جامعه که نشان از نیازسنجی دقیق مدیران بانک رفاه دارد. چرا که باور آنها این است که در دنیای که سلامت و بهداشت جهان به خطر جدی افتاده است، ضرورت دارد نقدینگی لازم برای چرخه تولید و توزیع کالاها و خدمات پزشکی، بهداشتی مرتبط با سلامت ایرانیان تأمین شود.

    بانک رفاه به رفاه جامعه اهمیت می‌دهد:

    رفاه کالا از جمله خدمات بانکی بانک رفاه است که بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان ارائه می‌شود. تمامی اشخاص حقیقی و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور که حقوق خود را از شعب بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی که به دلیل عدم حضور بانک رفاه در آن شهرستان ها، حقوق خود را از سایر بانک ها دریافت می‌کنند به شرط ارائه گواهی کسر از حقوق و همچنین معرفی ضامن/ ضامنان معتبر و یا سایر وثایق مورد قبول (به تشخیص ارکان اعتباری) برابر ضوابط و مقررات جاری بانک می توانند با دریافت تسهیلات رفاه کالا رفاه بهتری را تجربه کنند.

    به سود خانواده بیاندیشید:

    اگر نزد بانک رفاه کارگران حساب سپرده بلندمدت دارید و می‌خواهید از این بانک وام ارزان قیمت با نرخ سود بین ۲ تا ۷ درصد بگیرید، این بانک پیشنهاد سودمندی دارد. هم برای خودتان و هم بستگان درجه یک شما. این وام به کسانی تعلق می‌گیرد که در بانک رفاه کارگران حساب سپرده بلندمدت حداقل به میزان ۵۰ میلیون ریال برای اشخاص حقیقی و ۱۰۰ میلیون ریال برای اشخاص حقوقی داشته باشند. نرخ سود هم خیلی پایین است فکرش را بکنید، وام با نرخ سود ۲ تا ۷ درصد؛ پولتان نزد بانک است و سود آن را ماهانه دریافت می‌کنید و برای رفع نیازتان وام ارزان هم می‌گیرید و ظرف ۳ سال ماهانه قسط آن را به بانک برمی‌گردانید.

    حساب بازکنید، وام بگیرید:

    تدبیر دیگر و جدید مدیران بانک رفاه ایجاد بسته تسهیلات با عنوان امید رفاه است. اگر کارمند سازمان و شرکتی هستند که با بانک رفاه کارگران همکاری بانکی دارد، یا مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستید و یا بازنشسته بانک رفاه، به امید رفاه فکر کنید. چرا که می‌توانید وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال دریافت کنید یا از تسهیلات مرابحه کالا و خدمات به ارزش یک میلیارد ریال با نرخ سود ۶ درصد بهره‌مند شوید. راه آسان این است که زحمت بکشید و در یکی از شعب بانک رفاه حساب سپرده‌ کوتاه‌مدت باز کنید.

    داستان درخت پربار وام‌دهی بانک رفاه کارگران ادامه دارد و نیازی به نگرانی نیست، چرا که مدیران بانک رفاه با رصد نیاز مردم و مشتریان در تلاش هستند تا سبد تسهیلات خود را همچنان متنوع و جذاب نگه دارند و این داستان ادامه دارد. اخبار مهم بانک رفاه را همیشه دنبال کنید. به سود شماست و رفاه خانواده شما. بانک رفاه همیشه با شما همراه است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=134781

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم